Dan moeten de testen iig duidelijker zijn als die van vandaag. Dan lijkt het me dat het van een zwangerschap is want voor zover ik van iedereen begrijp neemt het hcg wat pregnyl kan veroorzaken af na een x aantal dagen. Alleen een waarde van 2,8 is heel laag. Succes met wachten en testen. xxx Joyce
En dat snap ik dus ook niet Want test van vanochtend was nog lichtjes positief Of zit de HCG van pregnyl in de urine
De kruidvat test heeft een gevoeligheid van 25 - 2.8 is echt heel veel minder. Was de test positief binnen de tijd?
Hmm en welke test was het precies? Die bloedtest is veel accurater dan een urinetest. Maar apart is het wel!
Ik heb helaas geen verstand van de medicatie dus ik weet niet of het aanwezig kan zijn in de urine, maar ik denk het wel want de meeste meiden testen volgens mij pas veel later. Maar als ik jou was zou ik even op het forum zoeken want er zijn ook groepen of topics over dit onderwerp. xxx Joyce
2.8 is een hele lage waarde maar het zou wel kunnen want je zit nog maar op 8 dpo de meeste testen veel later. Het beste is om rond 14dpo te testen. Ik doe dat ook niet altijd maar is wel beter. Want nu kan het , gewoon nog misgaan, omdat nu pas eigenlijk vaak de innestelling is. xx Joyce
Kv 2 voor 5 Ik heb daarmee nog nooit problemen mee gehad zoals vals positieve uitslagen. Want de testen die ik vorige maanden heb gedaan voor NOD waren witter dan omo wit
Ik heb ergens gelezen dat je het minimaal 7 dagen moet geven voor de hcg uit de pregnyl niet meer meetbaar is met een urinetest. Hoeveel dagen zit er nu bij jou tussen BabyWish?
Hmm.. een waarde van <5 betekent helaas niet zwanger... Dat je test positief was zou wel kunnen hoor.. Dat heeft een reden: hCG komt altijd als eerste in het bloed terecht en later pas in de urine. Het duurt ongeveer 2 dagen voordat het dus in de urine terecht gekomen is en je via een thuistest positief zou kunnen testen. Maar, dit betekent dus ook dat het langer in je urine blijft zitten dan in je bloed, omdat het vertragend werkt. Dus het kan dat je een posi test hebt en toch een negatieve bloeduitslag.. Dan zat er nog wel hCG in je urine, maar uit je bloed is t dus al (bijna) weg door de vertragende werking.. Snap je wat ik bedoel? Ik hoop dat het bij jou wel iets positiefs betekent en je test morgen of overmorgen duidelijker is, maar heel eerlijk gezegd ben ik er bang voor
Ik heb er zelf helaas geen ervaring mee, maar als ik dan het verhaaltje op het andere (Belgische) forum lees, en jouw verhaal lees, dan zou je ervanuit mogen gaan dat de hcg die je hebt getest niet meer van de pregnyl afkomstig mogen zijn. Al vind ik 2,8 hcg wel erg laag om met een kv 2v5 te testen. Wellicht dat de andere meiden hier op het forum aan kunnen geven hoeveel hcg je nodig hebt voor een positieve test??
hey meiden ik zag weer prachtige posi testen hier krijg ik het @!^#&^! van de ovulatie testen .. 2 dgn geleden een mooie streep gister streep bijna weg en vandaag weer een dikke streep ... tja hoe zit het dan he ! ben het beu aan het worden ook stomme dingen helpen er niet echt aan .. ik maak ze op en klaar er mee !! heb vanmorgen zelfs nog een zwangerschapstest gedaan loop al 2 dagen met zeer pijnlijke borsten en elke keer bijna overgeven en vannacht niet geslapen van mijn pijnlijke eierstokken ... zo is het niet leuk meer ... met mijn MK kwam ik ook pas na 2 weken na nod met een posi test in mijn handen .. en alle kwaaltjes zijn hetzelfde .. test was helemaal omowit trouwens ! sorry het moest er ff uit !
Ik weet niet hoeveel hcg een ovutest nodig heeft om positief te reageren en hoeveel een zwangerschapstest nodig heeft...
nou ik heb net nog een ovulatie test gedaan de laatste was om 10 uur vanmorgen en WOW !!! ja nu dus wel een duidelijke streep !! ei komt er dus aan .... pfff gelukkig dat ik hem toch heb gevonden wordt allemaal een beetje krielig op het moment van stomme en nega testen .. maar dit geeft weer even hoop !! ik ga dus maar uitloggen ... ik heb wat anders te doen
Nou meiden hier weinig goed nieuws helaas... De test van gisterochtend was mislukt want even later ook nog een test gedaan met donkere urine en daar kwam een lichte 2e lijn te staan, niets in vergelijking met de test daarvoor. Vanochtend weer getest en de lijn is duidelijker dan die van gisteren maar daar is ook alles mee gezegd. Het is en blijft een lichte roze lijn! Daarna de digi met indicator gedaan en die zei niet zwanger. We zijn er allebei een beetje verdrietig van: ik denk dat dit weer niet goed zit helaas. Bah baal er goed van want voel me knap zwanger. Bij mn eerdere vmk ging dat eerst weg en toen de streepjes