met knuffel slapen...

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 5 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    hallo meiden,

Ik vroeg mij toch af of er nog meer maffe meiden zijn die soms nog wel eens met een knuffel slapen...
    Mijn ventjeheeft ploegendienst dus ook soms nachtdienst, en dan ben ik dus alleen en wil ik me knuffel er weleens bij pakken haha.

Dus komop, wie heeft er ook nog wel eens knuffel-woede?

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik heb geen knuffel maar wel 2 kleine kussentjes waar ik altijd mee slaap hahahaah valt ook wel een beetje onder de knuffels.

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Tja als je ermee knuffelt valt het er wel onder denk ik hahah :)

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik ga me eigen verlullen ;)
    ik slaap altijd nog met een knuffel :p
    zonder iets in me handen van me knuffel kan ik niet in slaap komen..
    is me hondje ;) die al denk nu 15 jaar oud is :)
    zonder kan ik niet meer ;)

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Nou niet met de knuffel in mijn handen maar hier op bed staan Pinja mijn platte blauwe beertje en Donkerbruin de teddybeer van mijn man. Ik denk serieus dat die ook verliefd zijn op elkaar. Das stoer! :D

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik spaar knuffels :) heb er een apparte kamer voor ik denk dat het er wel z'n 100 zijn nu

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Zucht...

Ben niet de enige dus. Ik spaarde ze ook ja, bij me ouders staan er nog een heleboel (tot hun ergernis) en heb er thuis ook genoeg en een stuk of 10 op bed. Heb er iets van 180 ofzo.

Als me vriend bijvoorbeeld me pest met me favo knuffel (al vanaf me geboorte knuffel) en hij gaat er echt mee gooien enzo of er aan trekken word ik echt boos... En dan zeg ik...(niet lachen) dat is ZIELUGGG

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Ik lach niet, ik doe het namelijk ook! ;)

Ik heb een Iejoor bij me in bed, die kijkt al zo zielig en als m'n vriend er dan nog eens 'lollig' mee doet...grrrr! :evil:

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hahaha

ik lach niet hoor lig helemaal blauw hier dat is zielluug ik ken je niet eens maar ik hoor het je zo zeggen haahhaha

ik heb geen knuffel maar wel me deken waar ik mee slaap en hoe warm het ook is moet gewoon die deken vasthebben anders val ik niet in slaap

groetjes nathalie ;)

10. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Haha geweldig, ben niet de enige dus! 8)

Altijd met een knuffel geslapen en sinds m'n 17e heb ik als vaste knuffel een knuffelkat, hij heeft nog een naam ook (Goliath, omdat ik 'm gekregen heb van iemand die David heet) :oops:
    Ik val in slaap met dat beest in mn armen, 's ochtends ligt ie steevast naast het bed.
    En het schijnt dat als mijn man er 's nachts ff uitgaat, ik de kuffel op zijn plek leg :p

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ja nee ik weet niet , ik kan dr niet tegen hoor als ie stom doet ermee... niet dat ik ECHT boos word, maar hij moet dr niet mee gooien haha.

Toen wij net wat hadden en we gingen een midweekje weg ging ik vast me koffer in de auto doen, en me knuffel met hoofd naar voren op dahboard gezet, toen kwam me vriend terug en zag die knuffel en zei neeee, die gaat daar echt niet staan (had toen nog een stoere bak) nou reken maar dat ie daar de hele reis heef gestaan, alleen al om lekker demonstratief ermee te doen haha...

hij wist gelijk wat voor vlees ie in de kuip had :)

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

meid ik doe het ook hoor.ik word dan echt boos hoor.vooral omdatik knuffels heb die echt kapitalen hebben gekost.

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik slaap al jaaaaaaren met een washandje (vraag niet waarom, ik heb géén idee)inmiddels niet meer herkenbaar als washandje ook. En dat moet ik in mn hand hebben, anders slaap ik dus ook niet. Mijn echte knuffel is zo ongeveer doodgeknuffeld en toen ik een jaar of 18 werd heb ik die laten inlijsten en die hangt nu aan de muur in de slaapkamer. Echt zo leuk! En zo kan die ook niet nog verder stuk gaan.

14. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Als mijn man er 's nachts niet is, pak ik lekker mijn zoontje bij me in bed. Een levende knuffel dus :D .

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik doe het ook hoor!

Mijn vriend werkt ook vaak nachtdiensten, en dan is het toch lekker.
    Het is (was) een nijlpaardje en mijn hand past precies om de nek! dus makkelijk beethouden en niet kwijtraken!
    Ze heet Nella, gekregen van mn zus met mn geboorte!
    Ook zij slaapt trouwens nog met een knuffel hoor!

16. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik slaap er niet (meer) mee maar ik heb zo'n oude kapotte teddybeer die nu vrolijk tussen de knuffels van mijn zoontje op de kast staat. Hij ziet er niet uit in vergelijking met die nieuwe knuffels maar hij is me wel het meest dierbaar. Had toen ik 17 was ook zo'n leuk vriendje die het wel tof vond om met mijn knuffelbeer te kloten. Het is toch iets uit mijn jeugd dus hij moest er inderdaad met zijn tengels vanaf blijven. ;)

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Haha, leuk! Ik ben niet de enige dus :)
    En ik dacht altijd dat ik zwaar kinderachtig was ofzo :p Ik vraag het ook steeds aan mn vriend, maar dan zegt ie gelukkig: nee joh, dat is schattig!

Maar ik slaap dus al 17 jaar met Teddy, mijn teddybeertje :p En als ik eens bij mijn moeder logeer, dan heb ik voor daar ook een knuffel, die heet Woef en het is natuurlijk een hond :)

En als ik eens ergens slaap waar geen knuffel is, dan pak ik een kussen oid. Ik moet gewoon iets in mn arm hebben, anders slaap ik niet, krijg dan pijn in mn rug (als ik op mn zij of buik lig)...

Zit soms alleen wel ermee, dan ga ik nadenken van 'wat als we kinderen hebben, dan gaan die naar school toe en dan is het van "mijn mamma slaapt ook nog met een teddybeer hoor!"' Ofzoiets :)

18. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Haha, ja naja dan zullen ze zeggen van oh, nou ikke ook, of mischien zelfs wel; nou mijn mama ook.

En op het punt/leeftijd dat zei er zich voor zouden gaan schamen gaan ze het niet zeggen ook.

Dus meiden, laten we met ze allen vooral lekker blijven DOORKNUFFELEN ;)

19. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    ook ik heb een knuffeltje in bed, deze heb ik al vanaf me geboorte en is nu 26 jaar oud, vroeger tutterde ik altijd op me vingers, dat doe ik niet meer maar moet me knuffie bij me hebben,
    ze hebben hem al tig keer proberen te vervangen voor een ander knuffie maar dat wil ik niet.
    als ik ergens anders ga slapen gaat knuffie als eerste in de koffer

20. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Bij mij in bed ligt een heeeeel oud kussensloop. Vroeger toen ik nog duimde, duimde ik met dat vod. Maar ahum, het ruikt zo lekker...
    en het mag noooooit meer weg... :oops: Af en toe duik ik er in met mijn neus. Maar alleen al het idee dat het er ligt...
    Vriendjelief kan mij ook niet erger in bed plagen hoor, als ie 't wegpakt.

Deel Deze Pagina