Ieder jaar rond deze tijd komen de eerst Sinterklaas topics. Vaak zijn het veel van dezelfde onderwerpen. Deze kunnen vanaf nu in dit topic worden geplaatst. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
@luca75 Ik heb jouw topic verplaatst en gesloten. Vanaf nu kan je hier verder praten. Dit is de link naar jouw topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/sinterklaas.682561/
Probeer zoveel mogelijk in dit topic te plaatsen. Lukt dat niet, dan kan je een nieuw onderwerp aanmaken. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Klaar voor sint. Alle pakjes zijn binnen. Nu aftellen. Ik veheug me zo op die blije koppies. Mijn dochter van 4.5 jaar krijgt. Inclusief cadeautjes van opa's en oma en tante, Het is best veel maar met de kerst geen cadeaus en ze zijn in juni en juli jarig. Tussendoor koop ik eigenlijk geen speelgoed. Bootsie furreal friends kat doornroosje tiptoi starter de boerderij (via mp) prinsessenjurk (ali) stabilo stiften cappi (nooit meer kwijtraken) Legofriends Mia Boomhuis Vouw step andere dochter van 2.5 jaar: Babypop plas en dans Dikkie dik voorleesboek Poppenbed ikea Vtech magibook Klei van Creall ( hebben ze ook op de opvang) Babyborn onesie Bumba boekjes
Hier bijna alles binnen. Alleen voor de oudste van 16 nog een basisset polygel kunstnagels aanschaffen (wordt een combi cadeau Sint en verjaardag) Oudste van 16 Basisset polygel UV lamp Adventkalender met douchegelletjes ed. Laptopcooler Make up Chocoladeletter Chocolademuntjes en een grote Snoep in vorm van noodles (de favo snack van haar zijn noodles) Een na oudste van bijna 13: Zelfde adventkalender als oudste Geluidsboxen voor haar computer Bedlamp Wekker Chocoladeletter Chocolademuntjes en een grote Spaarpot met snoepjes erin Douche gel en deo Make up Foto namaken met ministeck Middelste van 10 Koekoeksklok met hond Grote knuffelhond Spaarpot met snoepjes Chocoladeletter Chocolademuntjes en een grote Set om te leren breien Donald Duck pockets Balletjes met bekertjes Geluidsboxen voor haar computer Een na jongste van 8 Grote giraffen knuffel Giraffen ty beanie boo Kinder make up van trolls Bordje en beker van Minions Popje waar je zelf de vleugels voor kan knutselen Chocoladeletter Chocolademuntjes en een grote Spaarpot met snoepjes erin Minion speelkaarten Dory strijkkralen Jongste van 2,5 (de enige gelovige nog in huis) Zoef zoef dieren kippenhok, manege, extra baanset, dierentuin, berengrot, boomhuis en de tractor (Deze set over kunnen nemen voor een schijntje van de nieuwwaarde en gewoon nieuw te noemen. Kind had er 1 keer mee gespeeld maar vond het niet leuk) Woezel en Pip step Grote olifant knuffel Kameleon kleuren Chocoladeletter Chocolademuntjes en een grote Spaarpot met snoepjes erin Qua pakjesavond dus bijna klaar. Nog enkele cadeautjes voor in de schoen en dan zijn ze weer niet vergeten dit jaar
Hier bijna klaar voor zoon van 5 voor Pakjesavond. Hotwheels car wash Play doh kleipotjes en ijskasteel Dino klei Hotwheels brandweer Lego City zoekboek Playmobil brandweersetje. En dan staat er nog een Hotwheels op het lijstje , maar die hebben we nog niet.
Ik heb tot nu toe dit. De K3 dingen en dessineo zijn voor de oudste. Het winkeltje en accessoires zijn voor samen, maar daar zet ik op een paar de naam van de jongste en koop voor hem apart nog iets. Dan kom ik in totaal uit op ongeveer 100 euro, vond ik meer dan genoeg View attachment 598132 View attachment 598134 View attachment 598133 View attachment 598135
Mijn defintieve sint lijst waarvan alles al ingepakt staat View attachment 598159 View attachment 598160 View attachment 598161 View attachment 598162 View attachment 598163 View attachment 598164
Hier dit dit allemaal. Maar ik denk dat ik iets er uit haal en weg leg voor kerst en nog iets ga kopen wat meer kinderachtig is. Buiten Carrera go zijn is het toch allemaal concentratie speelgoed vind ik.