gaiapark kerkrade

Discussie in 'De lounge' gestart door sandraske, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kent iemand dit dierenpark en is het leuk of kunnen we beter naar een andere dierentuin gaan?

Voor onze dochter maakt het niets uit, die vind ieder huppelend beest leuk, maar het is meer voor ons zelf dus ;)

2. baby angie

baby angie Actief lid

22 jun 2009
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik vind het een hele mooie dierentuin !
    ben er 2x geweest en ga deze zomer zeker weer een keer :)

alles ziet er mooi verzorgd uit en je kan (in een afgesloten gedeelte ) tussen de aapjes lopen , erg leuk !

dus ja , ik vind het een mooi park :)

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja het is een mooi park maar ik zou er niet nog een keer heengaan. Wij moesten er best een tijdje voor rijden en dat vond ik het niet echt waard. Als je er een beetje in de buurt woont, dan is het wel een aanrader.

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik vond het een super park! (en we hebben er toch al heel veel gezien)

Emmen blijft voor mij nummer 1, maar Kerkrade is een goede nummer 2 ;).

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    het is voor ons anderhalf uur rijden denk ik, dus valt nog mee.. Zit nog te twijfelen tussen gaiapark en ouwehands dierenpark rhenen..

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Idd.. emmen is nr 1.. maar gaia park komt er heel dicht bij in de buurt.. het is ook uitgeroepen tot mooiste? beste? dierentuin..

dieren hebben er ruime verblijven. lijkt allemaal op hun natuurlijke omgeving.. het is er heel netjes en ik vind het erg leuk om heen te gaan.. ook voor kinderen..

en ook dat je tussen de (pippi langkous aapjes) kan lopen...

ze hebben geloof ik sinds kort ook 3 leeuwen erbij (2 vrouwtjes en 1 mannetje)

7. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

1 jun 2010
    342
    5
    18
    supermooi, jammer dat het zover weg is....

veel plezier!

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik vind Gaiapark mooier dan Ouwehands en qua speeltuinen etc maakt het jouw kind toch nog niet uit, zou dus voor Gaiapark gaan.

9. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik vind het een mooi park.
    We hebben een jaar abonement. Maar we wonen ook in de buurt.

10. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Wij hebben ook een abonnement, al 2 jaar op rij. Is ook al 2 of 3keer uitgeroepen tot mooiste dierentuin van NL:) mooi verzorgd, niet te lange paden tussen de dieren door.

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Hey meiden

Het is een super mooi park.
    Ik woon in kerkrade dus heb ook een abbonement hierop !!

Er zijn leeuwen bij gekomen nu. En ze blijven uitbreiden. Verder zie ik dus ieder jaar de veranderingen ( ik heb er ook stage gelopen toen het park net op ging starten )
    Het is echt een modern park gewoon. En zoiezo is de dinodome voor kinderen vooral die al goed kunnen klimmen super leuk !!

Kinderboerderij is er ook, veel beesten dus. Voedertijden, shows, rondleidingen er is eigenlijk van alles en genoeg eetgelegenheden vooriedereen wel iets.vooral de vogelshow is een aanrader. Er worden een paar kinderen ook naar voren geroepen en kunnen dan een grote vogel naar elkaar over laten vliegen. Dus kinderen worden echt betrokken erbij.

Ik zou ook als ik ergens anders had gewoont toch paar keer naar gaiapark gegaan zijn.

1 aanrader is als je weet van jezelf dat je 2-3 keer per jaar daar heen gaat met je gezin om een abbonement te nemen je hebt het er zo uit. en je hebt daarnaast super leuke kortingen op andere parken moet je even op de site kijken.

GaiaPark Kerkrade Zoo

12. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.591
    1.047
    113
    Hier
    vlakbij schijnt ook monde verde te zijn. we gaan met een kindje van 7 maanden. welke van de 2 is dan leuker? als ik het goed begrijp is monde verde meer tuinen met een paar dieren. begrijp ik dat goed?

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Zeker een aanrader, 2x geweest en was een succes:)

14. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    vlindermoeder

Landgraaf is hier om de hoek maar ben nog nooit zelf naar mondo verde geweest. Maar schijnt er ook erg mooi te zijn. Kan dus alleen zeggen dat gaiapark ook kinderboerderij dieren heeft, grote speeltuin, en een overdekt speelparadijs en genoeg binnen activiteiten mocht het gaan regenen wel zo fijn natuurlijk met een kleine van 7 maand.

15. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    vlindermoeder... als je van plan bent deze week te gaan hou er rekening mee ... PINKPOP is aan de gang MEGA druk in landgraaf mondo verde!!

16. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Mondo verde vond ik niet veel aan. Idd maar een paar diertjes. Wel mooie tuinen, maar daar blijft het ook wel bij (vind ik)

Gaia park daarintegen vind ik super!

Idd let op! Dit weekend pinkpop.

17. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ik vind Ouwehands wel mooier, maar moet erbij zeggen dat ik 5 jaar geleden bij Gaia geweest ben, en dat het nu dus blijkbaar flink uitgebreid is...

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Gaiapark blijft leuk. Wij hebben ook al 3 jaar een abonnement, gaan zeker 10 keer per jaar, maar blijft leuk ;)

Maar idd, denk erom... Top drukte nu hier ivm pinkpop!

19. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Mondo Verde is inderdaad meer tuinen. Ze hebben wel een paar diertjes. Is eens leuk voor gezien te hebben. Gaiapark is zeer mooi. Ik zou dan daar heen gaan. Zeker als je wat van verder moet komen.

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Geen idee hoe t Gaiapark nu is, ben er alleen 1x geweest toen het net open was (toen woonde ik er vlakbij).
    Maar het schijnt met de jaren een onwijs mooi park geworden te zijn! (misschien eens met eigen ogen gaan bekijken :D)

Wat betreft Mondo Verde; dat is een "tuinenpark", absoluut geen dierentuin oid ;) Niet geschikt voor kinderen vind ik zelf.
    Meer voor de mensen onder ons die rustig willen wandelen en willen genieten van een mooie omgeving van "exotische" tuinen :)

Deel Deze Pagina