Nog nooit gebeurd Dus ik zou niet kunnen zeggen hoe zo,n gesprek zou verlopen Ik zal het broodje terug doen en de winkeleigenaar waarschuwen dat er een sirene aangaat Tja ik heb er natuurlijk een vervelend kind van gemaakt die alles maar mag, en die gaat huilen als ze iets niet krijgt
Wat is dat nou voor een kinderachtige opmerking Wie zegt dat je er een vervelend kind van hebt gemaakt? Omdat niet iedereen het met je eens is wil nog niet zeggen dat je gelijk een moeder bent die haar kind slecht opvoedt? Het zou wat zijn zeg als iedereen het met elkaar eens is...
Mag ik even een zijsprongetje maken? Ik vind t topic namelijk wél interessant De meesten hebben het hier nu over het argument 'het is nog niet betaald dus het mag niet' versus 'ik ga het betalen dus het mag wel'. Voor mij is er nog een ander argument..ik leer mijn dochter namelijk dat ze in winkels niet mag eten en drinken. (Met als uitzondering de stukjes kaas en worst die ze krijgt, want dat is de keuze van de winkel.) Maar van mij mag ze in een winkel niet snoepen of wat ook. Niet in de supermarkt, niet in de kledingwinkel, niet in de speelgoedwinkel. We hebben het nu over de supermarkt, maar hoe doen jullie het in een andere winkel? Mag je kind dan ook/wel een broodje, banaantje of wat dan ook?
Mijn dochter mag ook niet aan de kaas en worst komen en ook geen snoepjes of plakjes worst pakken/aannemen. Zowel wij als onze kinderen eten niet lopend op straat of in winkels.
Whaha, sorry voor de herhaling Was alleen echt niet van plan om alle 668 berichten door te lezen (iig niet over dit onderwerp)
geeft niks, dat roepen alleen de mensen die het er niet mee eens zijn. Ik vind het een goeie van het restaurant en je hebt helemaal gelijk. En ja hoor, mijn kind krijgt in een andere winkel ook wel een banaantje of koekje.
Nee in een andere winkel niet, in bijv. de kledingwinkel zijn dingen als een krentebol ook niet te koop dus kan dat niet. Onze dochter kreeg toen ze kleiner was alleen in de supermarkt weleens een halve krentebol of een banaantje bijv.
Hoewel ik dus geen dingen eet of drink voordat ik betaald heb, eet of drink ik ook niet in winkels. Volgens mij vinden winkeliers dat ook niet echt tof, wat ik me ook best kan voorstellen. Loop je er met je sticky toffee-vingers of flesje cola en dat gaat dan per ongeluk over iets heen ofzo. Trouwens, ik zou het risico zelf niet eens willen lopen! Als ik iets te kanen heb dan stop ik het of even weg in m'n tas, of ik maak het eerst op voordat ik de winkel in ga. Zelfde met drinken, dat doe ik buiten de winkel.
*pomtiedom...* Waar gaat het over? Hahah Ik ga even al die bijna 700 reacties teruglezen. Ohnee tvoh begint zo. Jeetje wat een onzin topic wordt het weer dames!
Wat ik wel graag kwijt wil is dat ik het ook rete asociaal vind om bv een kledingzaak binnen te lopen met een bak friet. En dan zijn er echt nog mensen die met hun plekvingers aan de kleding zitten. Te erg... hahah maar daar ging dit topic niet over. *ikbenweg*
Omdat ik het 1 keertje heb gedaan? Een spekje heb gegeven omdat ik een belangrijk telefoontje met een arts had....
Weet niet of er dingen op mijn stukje slaan Maar...ik geef mijn uk ook heus niet altijd wat in de winkel. Soms doe ik idd laat boodschappen omdat er even niks anders opzit. Ja en als je dan in alle haast vertrekt...dan mag ze van mij wel een banaantje uit de winkel die ik eerst weeg en bij de kassa betaal Leer haar geen stelen ofzo En ook niet bij elke kik ga ik haar eten geven...ze kan moe zijn, honger hebben, of gewoon geen zin..en ja...ik doe ook weleens dingen waar ik geen zin in heb, en dan moet het toch Gebruik het niet als zoethoudertje..maar als het laat is, en ze heeft honger...ja dan beter een banaan, dan dat ze kotsmisselijk wordt van de honger, hou ik zelf ook niet van