vind persoonlijk alle namen nix.. maar goed, ben van de korte krachtige namen.. en liefst gewoon hollands.. maar zoals al eerder is gezegd.. naamkeuze is zeer persoonlijk.. zolang je maar incalculeerd dat je kindje er zijn/haar hele leven mee rondloopt.
ik vind het eerlijk gezegd ook allemaal niks.alleen melody gaat nog wel. maar idd trek je niets van een ander aan. JIJ moet het mooi vinden.
Ligt er een beetje aan wat voor "afkomst" je kindje heeft. Ik vind die namen niet geschikt voor blanke kinderen, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Louisiana Tyson het zijn allemaal mijn smaak niet maar die twee namen vind ik het leukst onze namen worden als het een meisje word CHIARA (uitspraak kjara) en voor een jongen wordt het JESSE maar je moet het zelf kiezen jullie moeten het altijd zeggen wij niet liefs
Ik vind de namen die je opgeschreven hebt ook niet zo mooi, maar nogmaals, tis jullie keus en daar gaat het om! Lekker doen wat je zelf mooi vind, als iedereen rekening houd met wat een ander mooi vond, worden de namen wel heel saai hahahaha. De namen die wij hadden waren Seth en Lizze. Het is Seth geworden! Moet wel eerlijk zeggen dat ik ook wel steeds dacht: zal men onze namen wel mooi vinden... maar eigelijk moet je daar natuurlijk schijt aan hebben. Wij vinden deze namen super en daar gaat het om! Trouwens alleen maar hele leuke reacties op de naam van ons ventje gehad en de meisjes naam bewaren we voor wie weet in de toekomst!
Hoi, een naam kiezen voor je kind is wel heel erg persoonlijk,en wat een anders vind moet je eigenlijk niets van aantrekken,het hoort jouw keuse te zijn.Maar kan je wel zeggen welk leuk is. Voor meisje vind Valerie of Melodie erg leuk en Voor jongen Tyson. Zelf heb ik ook een lijstje,en weet daar ook geen keus over te maken,omdat wij van Italianse afkomst zijn hebben wij dus ook Italiaanse namen. wat vinden jullie van meisje: Angelica Romina Monica Gioia Daniela Amanda Antonella Jongen: Alessandro Angelo Gianfranco Rosario
ik vind melody en devon wel grappig wij gaan ook voor engelse namen dus ik denk dat ik daar toch ook een beetje naartoe trek..
Melodie en Valerie zijn wel leuk voor een meisje. Voor een jongen Tyson en Devon @R1Lana: Vin-Diesel....? Dit kan je niet menen... Sorry, maar ik heb echt medelijden met je kind als hij zo gaat heten (als het een jongetje is).
wij hadden ook Noa voor een meisje genomen... nu het een jongentje blijkt gaan we voor Menno ! de namen (véél te Engels) liggen me totaal niet, maar zoals iedereen al zegt : jij (en liefst ook je man - vriend) moet zelf de naam leuk vinden succes !
Wij houden van korte namen... onze zoon heet SEM en als de tweede een meid is wordt het FAY of STERRE (vind ik iets minder dan mijn man ) en voor een jongen MEES maargoed ieder zijn eigen smaak!
de namen vind ik persoonlijk ook niet zo leuk maar net wat iedereen hier zegt..laat je niet beinvloeden door wat anderen over jullie ideeen te zeggen hebben he. @Ramona001: mees vonden wij ook een hele leuke naam maar wij wilden het met een amerikaans tintje dus mase..maar het is geen mase geworden. de nederlandse namen liggen ons juist niet (vinden we zo saai) wij hebben voor het amerikaanse gekozen en ons kindje zal maddox heten tweede naam is nathan. mochten we ooit een meisje krijgen dan zal zij denk ik noelle heten of xyenn (zaai-jen)
Ik vind geen van de namen mooi eigenlijk SORRY! Ik hou dan ook van simpel en kort en lekker hollands haha. De namen die wij hebben ga ik hier niet neerzetten natuurlijk. dan is de verassing eraf suc6 met kiezen!
Ik vind van de meisjesnamen alleen Valerie wel aardig, van de jongensnamen vind ik ze allemaal niet zo leuk.
Wij hadden voor een meisje: Melody...Dus is de mooiste naam haha Ik vind Tyson de leukste naam...die zal komen omdat onze 2de naam voor een jongen Ty is Hij gaat: Levy Ty heten
Van de meisjesnamen ga ik voor Valerie, van de jongensnamen vind ik er persoonlijk geen een mooi.... Succes met kiezen!