Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nou ben al gebeld, lekker te vroeg, maar dat maakt niet uit.

ze vinden t ook erg raar allemaal, en ik krijg nog een dag of 6a8 om ongesteld te worden. als ik ongesteld ben, moet ik bellen naar t ziekenhuis, en dan plannen ze een hsg in. dit moet eigenlijk na de menstruatie en voor de eisprong.. maar omdat alles in de war ligt hebben we besloten om een inseminatie over te slaan, zodat we wat meer ruimte hebben voor de hsg. ze zei, ik verwacht er niet veel van, maar sowieso werkt t kansverhogend, en dat is dan wel mooi meegenomen. als dat niet werkt, kijken we verder, en word t waarschijnlijk eerst clomid, maar dat ligt aan mijn cyclus verder.

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juffie, veel plzier bij de echo!

DA, nou iig nemen ze je nu wel serieus en gaan ze over tot actie!! Jammer van cyclus overslaan, maar het geeft hopelijk wel duidelijkheid.

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja ben blij dat ze nu iets gaan doen. mevrouw aan de telefoon zei ook, het is pas je 2e poging.. dus ik zeg nou officieel is het al inseminatie nummer 9! oh zegt ze, dat wist ik niet. nee dan moet er idd wat gaan gebeuren! pffff mooi.. ben alleen vergeten te vragen of ze niet ff een echo konden maken.. haha had een briefje met vragen, en dan nog niet doen he... maar goed ik wacht nog een goeie week ben ik niet ongesteld bel ik gewoon weer..

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  5. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juffie, hoe was het bij VK?

Darkangel, fijn dat je nu iets meer weet, balen van ronde overslaan, maar meer duidelijkheid na HSG is ook wel weer fijn!

Panter, zo moeilijk die wachtweken, fijn dat je morgen weer mag werken, ik merkte hier ook dat ik die afleiding heel fijn vond!

Hier nog alles rustig, merk nog niet dat ons kleintje de neiging heeft om zich te gaan melden.. Dus nog maar even genieten van de rust! Gelukkig is het nu stralend weer na een pittige onweersbui vanochtend!

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Da wat goed dat ze er serieus werk van maken!

7. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ da
    wat fijn dat er actie ondernomen word. dan weet je ook waar je aan toe bent.

@panter
    spannend he die wachtweken. ik had iedere ivf ronde last van een opgezette buik door de utro en blauwe aders. maar de laatste keer wel meer blauwe aders en ook op mijn buik. En heel moe was ik. ik duim voor je !!!

@ juffie
    alweer een echo meis. maak je jezelf niet knettergek zo ? Als je dan een week geen echo krijgt krijg je toch nog meer zenuwen ?
    In ieder geval succes vandaag. knuf

@ mona
    lekker genieten vsn je welverdiende verlof meis. spannend allemaal he.

@ kiyeko
    een meisje leukkkkkkk . lekker aan het shoppen gegaan ?

@ juna
    wat leuk dat je mams de beeb heeft gevoeld ! Nu junaman nog.

@ all
    hier druk druk. buik groeit errug hard dus kan nog maar net in mijn trouwjurk .. oeps :p
    en ik voel haar ook steeds vaker. geeft een hoop geruststelling. helaas zijn de schopjes nog niet hard genoeg zodat kipjesman ze kan voelen. komt ook doordat mijn placenta aan de voorkant ligt.

Nu ook weer zenuwachtig. morgen de 20 weken echo in het ziekenhuis. Hoop dat ons meisje nog steeds een meisje is hihi en dat alles goed is. brrrr zenuwen...

Dikke knuf voor iedereen !!!!!!!

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kipjes, jeetje alweer 20 weken!! Wat ga je HARD!!!
    Wanneer is de trouwdag, binnekort toch? Ga je nog in je jurk passen als je nog meer groeit? Kan ie nog uitgelegd worden?

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Kipjes: Spannend morgen hoor! En bijna trouwen, super!
    Nee hoor maak mezelf helemaal niet gek, vind het super fijn en heb er juist een gerust gevoel van iedere week even te kunnen gluren. Mag gewoon iedere week even komen, super fijn!

DA: Fijn dat ze overgaan op actie dan, wel jammer dat je 1 cyclus moet wachten...

Panter: Killing die wachteweken, is helaas niets om het "leuker" te maken, vond het ook vreselijk. Hopelijk kun je, je gedachte verzetten met werken.

Mona: Spannend bij jou ook.....ben benieuwd wanneer ze zich wel wilt gaan melden....

Echo: Net weer even gespiekt en alles ok, was druk aan het zwaaien en trappelen in mijn buik. Heb foto in mijn album.
    Vind het heerlijk elke week even te kijken.

Liefs Juffie

10. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Kipjes, het is heel spannend ja! Jij morgen 20 weken echo, ook heel spannend, gaat helemaal goedkomen! Deze week ook bruiloft, toch?

Juffie, fijn dat alles goed was!

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Kipjes hahah volgens mij trouw je deze week toch? Spannend en morgen weer gluren maar blijft spannend! Komt goed

Mona nog even genieten van de rust hihih

@all vanmiddag weer bij de vk geweest alles was goed hartje weer gehoord liep allemaal prima op schema en voel beebje nu goed net weer geshopt kan ut niet laten zo leuk allemaal ben echt aan ut genieten hihihi

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @panter...dat is nog maar 6 dagen dat je er een testje tegenaan mag gooien:$:D
    Gaat ook hard die dagen ineens...pffff...kriebels, kriebels....ik hoop het zo!!

@DA wat fijn meis!!! Eindelijk HSG en daarna eindelijk vol aan de bak...hopelijk met clomid meis!! Ben blij voor je dat er eindelijk schot in komt.
    (Volgens mij had panter hsg gehad, ik stond op de lijst en toen was ik ineens zwanger)

@juffie weer lekker gegluurd!!:D

@kipjes succes morgen kan me de zenuwen voorstellen...hihihi en niet nog meer groeien daan maar anders pas je niet in je jurk :D
    Ik hoop zo erg dat het weer voor jullie meezit!!

@juna wahahahahah...alweer geshopt :D Ik vind je zo grappig...iedere x moet ik er weer om lachen, jullie krijgen een heel goed gekleed ventje volgens mij hihihihi
    Wat gaaf dat je jullie beebje lekker goed voelt en dat je vandaqag weer naar het hartje hebt mogen luisteren!!

@zonnestraal succes morgen meis bij de 20 weken echo, komt allemaal goed!!

@alle lieve andere meiden hoe is t??

@hier chinees besteld...kon het niet opbrengen om te koken vandaag...lange en zware dag gehad op het werk...en ik heb al dagen hoofdpijn...steeds zakt het weer weg en dan ineens is het er weer...ik wil het liefst niets innemen tenzij het echt niet meer gaat...ook heb ik enorme last van mn onderrug...als ik opsta lijk ik wel een oud wijf hahahah...morgen 1e afspraak maken bij de vk...best spannend:D

Voor iedereen hier een dikke knuf

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik heb geen hsg gehad, ik heb een laparoscopie gehad.

oooh lekker chinees!! mijn eten was mislukt, dus hier staat de frituur maar aan...

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Het was heeeeerlijk!!! mmmm frituur klinkt ook goed..
    oeps:) sorry ik dacht dat jij een hsg had gehad...maar niet waar dus...muts die ik ben!
    Ja ik een hysteroscopie...

15. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hihih heb "boxpakjes" gekocht en een heulll stoer jasje en flesjes en even doorgegeven dat alles eerder mag komen hahah sorry heb niet echt bijzondere aanschaf tips als me iets te binnen schiet zeg ik ut :D en hoe issie met jou kiyeko? Ook al rose wezen shoppen? Leuk allemaal ehhhhh

Sorry DA ik heb er ook geen ervaring mee

Smakelijk bob en panter

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juna: fijn dat alles goed was bij de vk. en lekker shoppen hoor! zou ik ook doen

juffie: fijn dat alles goed was met de echo!

bob: chinees is lekker toch haha, balen van je hoofdpijn en je rugpijn, misschien ook bij de vk aangeven dat je daar last van hebt!

17. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Thanks Bob!! Lief van je!! Best heul spannend :).
    Hoofdpijn bleeeeeehhhhh, paracetamol mag echt hoor!!

Kipjes, morgen samen de 20-wk echo. Spannend hè!! En welke dag is de wedding pcies?? Laat je wel een foto zien van jezelf in je album??

Juna, leuk hè shoppen :D. Lekker genieten meis!!!
    Ik was laatst bij de prenatal met m'n man bij de hoeslakens enzo.... Tsja, en hoe maak je nou een bedje op?! :(
    We stonden lekker te stuntelen en hebben erg gelachen. Toen maar ff gevraagd aan de verkoopster, hahahaha!!!
    Wij gingen dus ook onvoorbereidt. Zie ik allemaal stellen met checklisten enzo :). Zegt m'n man, schat....zie je dat?? Allemaal checklisten!!!
    Ik zeg, ok...checklist nemen we de volgende keer wel mee ;).

18. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Kiyeko, jawel je moet (je moet niks uiteraard ;):)) een fles in huis hebben en zo'n pot poedermelk (welke i don't know :)) voor als borstvoeding niet lukt....
    Heb je al roze geshopt??? Kleertjes voor meisjes zijn zooooooooo schattig en lief!!!!

19. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja zo staat uit op ut kaartje is gewoon een rompertje met lange mouwen en broekspijpjes zonder sokjes eraan......ik kon het niet laten hangen was zo schattig hahah...
    .en nee ik ga geen bv geven maar denk wel dat jr flesjes moet hebben ivm met kolven misschien?
    Super dat je veel krijgt :D altijd welkom toch? Ik had vorige week een zak vol van een kennisje van me super leukkk

20. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Oh solly :). Overheen gelezen Kiyeko. Wat handig zo'n zus :D.

Deel Deze Pagina