Ik wil graag meer milieu bewust zijn en aangezien ik gestopt ben met anticonceptie, omdat ik graag zwanger wil worden. Word ik nog regelmatig ongesteld, maar heeft iemand een idee wel menstruatie ondergoed goed is? Sommige zijn namelijk soms best prijzig en wil niet dat het straks helemaal niet werkt. Zelf kwam ik deze al tegen, maar weet de betrouwbaarheid er niet van.
Ik heb slips van lotties. Ik gebruik ze alleen met mijn lichte dagen. Met mijn zware dagen pak ik toch liever wegwerpverband. Ik vind mijn slips erg prettig zitten, veel lekkerder en minder broeierig dan wegwerp.
Ik heb menstruatie ondergoed van temu. Ik ben eerst begonnen met alleen thuis dragen ondertussen heb ik er genoeg vertrouwen in en draag ik ze ook buitenhuis. En wat hier boven al gezegd is het zit een stuk lekkerder dan broeierig dik maandverband
Kaatje Katoen kan je sowieso vertrouwen als webshop, ik heb daar de wasbare luiers voor mijn jongste zoon gekocht en koop er af en toe nog wel eens wat. Imse Vimse vind ik een fijn merk qua wasbare luiers, maar ook voor wasbaar maandverband en zoogcompressen bijvoorbeeld. Qua slips ben ik totaal niet bekend. Ik heb laatst bij kruidvat de slips van libresse gekocht. Ik heb nog geen cyclus terug sinds de bevalling en sta voor de klas. Wil geen ongelukjes riskeren dus hoop dat deze slips ook echt hun werk doen mocht alles wel weer op gang komen.
Heb die van libresse in aanbieding gekocht. Werken prima. eerlijk is eerlijk, bij Etos lag er laatst 1 van een duurder merk in de opruimingsbak en die toen ook meegenomen, die is mooier en zit fijner.
Een tijd geleden is hier ook een onderwerp over geweest met heel veel tips en ervaringen. Misschien heb je daar nog wat aan. https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/menstruatie-ondergoed.707393/