Menstruatie ondergoed

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door KapsterLaura222, 6 dec 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KapsterLaura222

31 okt 2024
    15
    2
    3
    Vrouw
    Ik wil graag meer milieu bewust zijn en aangezien ik gestopt ben met anticonceptie, omdat ik graag zwanger wil worden. Word ik nog regelmatig ongesteld, maar heeft iemand een idee wel menstruatie ondergoed goed is? Sommige zijn namelijk soms best prijzig en wil niet dat het straks helemaal niet werkt.

Zelf kwam ik deze al tegen, maar weet de betrouwbaarheid er niet van.

2. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.023
    14.679
    113
    Vrouw
    Ik heb slips van lotties. Ik gebruik ze alleen met mijn lichte dagen. Met mijn zware dagen pak ik toch liever wegwerpverband.
    Ik vind mijn slips erg prettig zitten, veel lekkerder en minder broeierig dan wegwerp.

3. denise20

denise20 Lid

3 aug 2011
    85
    73
    18
    Vrouw
    Zorg
    Friesland
    Ik heb menstruatie ondergoed van temu.
    Ik ben eerst begonnen met alleen thuis dragen:roflmao: ondertussen heb ik er genoeg vertrouwen in en draag ik ze ook buitenhuis.
    En wat hier boven al gezegd is het zit een stuk lekkerder dan broeierig dik maandverband;)

4. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.675
    6.572
    113
    Vrouw
    Kaatje Katoen kan je sowieso vertrouwen als webshop, ik heb daar de wasbare luiers voor mijn jongste zoon gekocht en koop er af en toe nog wel eens wat.
    Imse Vimse vind ik een fijn merk qua wasbare luiers, maar ook voor wasbaar maandverband en zoogcompressen bijvoorbeeld.

Qua slips ben ik totaal niet bekend. Ik heb laatst bij kruidvat de slips van libresse gekocht. Ik heb nog geen cyclus terug sinds de bevalling en sta voor de klas. Wil geen ongelukjes riskeren dus hoop dat deze slips ook echt hun werk doen mocht alles wel weer op gang komen. :oops:

5. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.008
    2.373
    113
    Heb die van libresse in aanbieding gekocht. Werken prima. eerlijk is eerlijk, bij Etos lag er laatst 1 van een duurder merk in de opruimingsbak en die toen ook meegenomen, die is mooier en zit fijner.

6. Eruanna

Eruanna Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.081
    1.073
    113

Deel Deze Pagina