Geen schaamte...

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 10 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  2. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    In het begin van onze relatie (ik net 20, hij 29) was ik super onzeker op veel vlakken; ik was alleen trots dat ik op commando kon boeren en deed regelmatig wedstrijdjes met mensen die hiervoor in waren... :p (Mijn man kan het "helaas" niet...)
    Verder heeft dat (zelfvertrouwen) echt moeten groeien bij mij, maar gelukkig heeft mijn man daar alle geduld voor (gehad). Na een aantal jaren had ik op een gegeven moment ook geen keuze meer...
    Ik ben namelijk een paar jaar redelijk hulpafhankelijk geweest van mijn man en dan ken je geen schaamte meer. Wel veel schuldgevoel en schaamte richting mijn man in de zin van dat ik het verschrikkelijk vond dat bepaalde taken op zijn schouders terecht kwamen. Dingen die "iedereen" normaal gesproken zelf doet - en ik ook altijd zelf gedaan had. (En gelukkig weer allemaal kan ook!)
    Maar geen "sociale" schaamte meer in de zin van de voorbeelden die gegeven worden. Mijn man en ik hebben inmiddels al zóveel gezien/meegemaakt... ;)

    (Overigens vind ik het helemaal niks als iemand bewust een dikke scheet laat in het bijzijn van anderen. Per ongeluk? Kan gebeuren. Maar bewust? Loop dan even weg ofzo.. ;))
     
  3. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.971
    17.011
    113
    Vrouw
    Huh oké.. Maar met seks ben je toch ook naakt haha
     
  4. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Hoeft niet. Ik heb ALTIJD iets aan. shirt/body ofzo. Ik schaam mij kapot voor mijn hangbuik.. En ik ben in de veronderstelling dat hij die nog nooit heeft gezien:p
     
  5. MomK

    MomK Bekend lid

    27 okt 2019
    568
    425
    63
    Leuk topic. Ik kan ook hele harde boeren laten en hij ook en dan kunnen we er samen om lachen :D Scheten ook gewoon hoor. Op de wc met de grote boodschap zijn we wel alleen, maar met plassen soms is de een aan het douchen en dan gaat de ander even plassen, geen probleem :D
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  6. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    Ja maar dan is het licht uit ;)
     
  7. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Wij zijn volgende maand 21 jaar samen, maar we proberen het op het vlak van scheten, boeren en toiletgang nog steeds enigszins charmant naar elkaar toe te houden. In mijn ogen is er weinig sexy aan expres alles laten vliegen in elkaars bijzijn. Natuurlijk gebeurt het wel eens per ongeluk, we zijn ook maar mens :). Maar ik vond het bijvoorbeeld verschrikkelijk dat ik de winden niet op kon (en mocht) houden tijdens de bevalling. En ik ben al helemaal blij dat ik niet heb gepoept tijdens het persen, aangezien mijn man bij het voeteneind van het bed mijn been vast stond te houden, pal in het zicht :roflmao:.
    Met naakt lopen in elkaars bijzijn hebben we absoluut geen problemen. Ik geniet van de glimpjes naakt die ik van hem opvang na het douchen bijvoorbeeld.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Boeren of scheten laten we gewoon in elkaars bijzijn. Plassen met de deur open vind ik ook prima, poepen doe ik liever alleen, maar schaam me er niet voor. Na beide bevallingen heb ik hem vol trots geappt dat de 1e keer poepen gelukt was:D

    Het enige waar ik me niet prettig bij voel is het verwisselen van mijn tampon in zijn bijzijn.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  9. samarinde01

    samarinde01 Fanatiek lid

    11 dec 2012
    2.809
    1.023
    113
    Hij vind het wel grappig dat ik in dit topic vaak ‘scheetJES’ en ‘windJES’. Er zit al schaamte in jullie bewoording haha (al schrijven jullie het omgekeerde :roflmao:)
     
    DeeLighT, Iertje81 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.076
    2.909
    113
    Vrouw
    Gelukkig geld dat niet voor iedereen :thumup:
     
    Paris91 vindt dit leuk.
  11. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.971
    17.011
    113
    Vrouw
    Ik vind dat best erg eigenlijk... of ligt dat aan mij?
    In een relatie accepteer je elkaar toch zoals je bent. Dat je je schaamt voor je lichaam in bijzijn van partner vind ik oprecht heel erg
     
    Sado, RachelleNM, Kaatje92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.076
    2.909
    113
    Vrouw
    Gelukkig zijn wij volledig vrij in elkaars bijzijn. We liggen elke avond heerlijk samen in bad als de kinderen slapen. En zien dan echt alles van elkaar, zou het echt heel gek vinden als één van ons zich niet op z'n gemak zou voelen dan.
    Plassen doen we ook rustig met de deur open. En als ik lekker warm in m'n bed lig, ren ik echt niet naar het toilet om een scheet te laten, jammer dan:roflmao:
    Wij vinden echt niets gek van elkaar, ik heb bijvoorbeeld 1 hele heftige dag tijdens m'n menstruatie. Als ik helemaal door gelekt in de badkamer sta komt mijn man rustig schone kleding en een slipje brengen en schrikt dan echt niet als hij iets ziet.
    Ook houden wij het licht gewoon aan tijdens het s#xen :thumup:
    En bij de bevalling van onze jongste is hij tijdens de laatste minuut na het voeteneinde geprint om de kleine man bij z'n hoofdje te pakken en hem te helpen toen hij werd geboren. Prachtig en hij vond er niets geks of smeris aan;)
     
    Mamavanvier95, Kaatje92, lidu1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Novi

    Novi Niet meer actief

    Ik schaam me nergens voor. Het allemaal laten gaan en gebeuren waar mn man bij is vind ik niet nodig. Ik vind het niet fijn als iemand naast me in zijn neus peutert of boeren en scheten laat. Ook toiletbezoekjes doe je maar fijn alleen tenzij hulp nodig is. Dus andersom doe ik dat ook niet. Heeft gelukkig helemaal niks met me niet vrij voelen te maken :)
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wij voelen ons vrij bij elkaar. Hoef mij nergens voor te schamen en dat is andersom hetzelfde.
    Maar om nou te gaan boeren of scheetjes te laten in elkaars bijzijn vind ik niet nodig.

    Toiletgang zien we wel eens van elkaar. Badkamerdeur gaat nooit op slot.

    En verder zien wij elkaar dagelijks wel naakt.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Stomme vraag misschien maar body met sex is toch alles behalve handig? En weet je man dat dat de reden is dat je altijd iets aanhoud? Anders kan ik me voorstellen dat hij de behoefte heeft de kleren van je lijf te scheuren.
     
  16. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ieder zijn ding natuurlijk. Ik vind sex in het donker zo niet leuk! Ben denk ik erg visueel ingesteld.
     
  17. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ben ik met je eens hoor! denk dat dat iets waar je misschien best aan kunt werken en als je dat los kunt laten je gelukkiger in het leven zal staan en ook meer kan genieten an de sex.
     
  18. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik dus echt wel, ben ik denk ik gekker in dan jij. Maar het idee dat daar dan nog de hele nacht het dekbed overheen hangt maakt me onpasselijk haha.
     
  19. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    Nee dat ligt niet aan jou. Ik vind dat ook heel verdrietig, maar ik kan het haar niet aan haar verstand brengen. Helaas!
     
    Spectre en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  20. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    Nee natuurlijk geldt dat niet voor iedereen :rolleyes:
    Daarom had ik ook een smiley met een tongetje uit z’n mond erbij gezet :|
     

Deel Deze Pagina