Bekijk bijlage 587305 Mijn dochtertje van 10 maanden heeft eigenlijk altijd wallen onder haar ogen. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen en wat ik er eventueel aan zou kunnen doen?
Hier was dat dikke onder z'n ogen een symptoom van allergie. Wel als kleine baby dus. Nu is hij 4 mnd, bij een reactie zie ik dutookd. Koemelkallergie, soja en ei. Maar nog veel meer klachten natuurlijk.
Geen ervaring met dit type, mijn dochter heeft wel wallen maar die zijn blauw/grijs en dan is t echt de hoogste tijd voor bed (ongeacht wanneer ze er uit kwam, ze is dan echt niet fit)
Ik kan het niet goed zien op de foto, maar zijn het “bolle” wallen die er een beetje op liggen, of zijn het echt kuiltjes. Mijn zoontje van 4 heeft van die bolle wallen als hij geslapen heeft. Als baby had hij ze nonstop. Ik denk dat het iets met vochtafvoer te naken heeft, maar ik weet het niet zeker. Ik vind het eigenlijk wel schattig bij hem.
@Ukkie1 hier gelukkig geen aanleiding om te denken aan een allergie. @Vero0504 hier heeft ze ze non stop dus denk niet dat het te linken is aan vermoeidheid. De optie van @cowgirl80 van het vocht klinkt best aannemelijk. Het zijn inderdaad echt bolle walletjes die je het beste ziet als ze lacht. Haar wangetjes duwen ze dan nog eens extra omhoog zeg maar haha.
Heb je hier een artikel oid over? Best interresant. Met mijn jongste tobben we heel erg met koemelk en soja allergie en hij heeft ook altijd wallen.
Ja dit herken ik echt als reactie. Ik heb er geen artikel oid van... Ik geef borstvoeding en eet geen soja, zuivel, ei en tomaat. Ei is vaak een allergie naast koemelk, dus wellicht de moeite waard om het te proberen?