Wie weet wanneer de mama mazzeldagen precies zijn? En hoe lang/kort vantevoren dit aangegeven wordt op de website ed? 2 weken terug heb ik namelijk telefonisch contact gehad met de Prenatal infolijn ivm een vraag over hun website en toen werd mij verteld dat de mama mazzeldagen deze maand zouden zijn! Ik zit dus elke week vol verwachting de website te bekijken maar ik zie nog steeds niks... En volgende week is alweer de laatste week van maart (iig de dagen waarop de mm-dagen zouden kunnen zijn nog in maart, anders wordt t alweer april ).. Zouden ze dit dan echt pas een paar dagen vantevoren melden? (zegge, as maandag dat t as woensdag/donderdag zou beginnen?) Kortom, wie weet het?
ben gister bij prenatal geweest ivm nieuwe slaapkamer. ik zei dat ik wilde wachten tot eind april met de mamamazzeldagen en ze vertelde dat de mamamazzel-dagen deze keer 30-31 maart, 1-2-3 april zijn. zou anders gelijk vallen met pasen of koninginnedag en dan kunnen ze niet alle dagen open zijn. vandaar deze dagen...
Vaak wel, maar orienteer je goed qua prijs. Soms scheelt het weinig t.o babydump of andere winkels. Dus met korting eraf betaal je nog de volle mep!
Ja dat klopt inderdaad. Heb net al even gekeken op de site van babydumo. Hetzelfde stoeltje kost daar 20 euro minder. Enige punt is alleen dat de babydump voor ons een uur rijden is, dus met bezine ben je het bijna weer kwijt.
Doet bugaboo dit keer niet mee? (wij hebben vorig jaar ook onze bugaboo met korting gekocht tijdens de mm-dagen) Ben namelijk op de dagen aan het wachten om een bugaboo voetenzak te kopen... Als die toch niet meedoen, koop ik er nu één zonder korting (dochter is écht te groot aan het worden voor de kinderwagenbak maar heb nog geen voetenzak en vind het zonder nog te koud om hele stukken te wandelen)
Weet iemand of je vantevoren iets kan laten wegleggen en dat je het dan met de mazzeldagen op komt halen? Het is dan altijd zo druk en eer dat ik dan een medewerker te pakken heb.
Ik zie dat prenatal vestigingen op 30 maart extra koopavonden hebben. Enig idee tot hoelaat dat dan is? 20.00 of 21.00 uur?