annedore bij deze wil ik je heel graag feliciteren meiss ik heb je al eerder gezegd blijf erin geloven en je lichaam heeft het nu helemaal zelf al aangegeven.. ik wens je heel erg veel geluk deze komende 8 maanden.. en ben benieuwd naar je wondertje(s) meis.. xxxcin
Genieten doe ik zeker Kris! Al maak ik me bij elk steekje gelijk zorgen Had natuurlijk heel naief van mezelf gedacht dat ik helemaal ZEN zou zijn de eerste weken en op moeder natuur zou vertrouwen. Niet dus Zal wel normaal zijn Cin, dank voor je felicitaties (en de andere meiden ook!). Heel bijzonder dat dit nu echt gebeurt 31 dec de eerste echo bij dr. W Leuk, had al gehoopt dat ik bij hem zou kunnen! Trek me nu weer een beetje terug hoor. Het is niet het grote Annedore-is-eindelijk-zwanger-topic natuurlijk Maar ik hoop dat het jullie Geertgen chicks wel weer een beetje hoop geeft, al begrijp ik als geen ander dat het ook niet gemakkelijk is om weer een ander te feliciteren en zelf zo graag te willen... *knuffel*
Annedore, wat lief dat je rekening houdt met ons, niet zwangeren! Maarruh: (ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken) het doet juist góed om te horen dat het sommigen onder ons uiteindelijk wèl lukt! En ik gun het je van hárte!!! Gefeliciteerd dus!!!
Hoi meiden, ik heb 20 dec. weer een afspraak, gaan nu verder met IVF/ICSI. Vind het wel moeilijk..maar ja. Annedore, werken ze dan wel tussen kerst en oud en nieuw? Ik hoorde hier ook eens iemand zeggen dat de kliniek dan gesloten is! Ik hoop dat ze wel werken...dat zou betekenen dat ik dan deze maand tenminste al zou kunnen beginnen, alnders moet ik een cyclus overslaan en dat zou ik toch jammer vinden.. Groetjes KrisKras
Lieve meisjes....ik heb helderrood bloed Geen kramp, maar deze kleur zegt genoeg denk ik En tja, Kris: heb echt die afspraak op de 31ste staan, dus neem aan dat ze open zijn... Al hoef ik er dus waarschijnlijk niet naartoe *bibberjank*
Nee!! Maar Anne, dat hoeft toch niet perse te betekenen dat het mis gaat? Ik heb wel eens gelezen dat je je nog geen zorgen hoeft te maken als het niet gepaard gaat met krampen... Maar ik kan me je angst heel goed voorstellen en ik zou er misschien ook wel vanuit gegaan zijn dat het mis gaat om een nog grotere teleurstelling te voorkomen.. he gatverdarrie, wat kunnen we nu zeggen om jou op te beuren... Sterkte meis...
direct bellen naar het geertgen kunnen ze kijken via een echo annedore ik heb dit ook gehad en kijk waar ik nu ben
@kriskras.. het lab in belgie is dicht tussen kerst en oud & nieuw daarom werden er vanaf nov ook geen ivf/ixci pogingen meer gestart de kliniek is gewoon open.. wij zijn nl bezig met iui nu en meten 20 ste voor follikel meting maar dat was omdat ik snel ongi werd na provera anders had het ook 25 dec kunnen worden
Dag meiden! Mag ik hier mee kletsen? Of is het al een behoorlijk hecht clubje? Gewoon eerlijk zeggen hoor.. Als ik mee mag kletsen zal ik iets verder teruglezen dan alleen de laatste 30 berichten Wij hebben 17 november onze eerste afspraak gehad in het Geertgen. Doorverwijzing van HA ivm onregelmatige cyclus. Na een echo op CD2 en bloed prikken, Clomid 50 gekregen (ik was wel even verbaasd van de snelheid waarmee dat ging) en nu dus aan het wachten op een ei. Helaas was er op CD11 nog niets te zien..
@kriskras... wij hebben om16:10 een afsraak met dokter W en jij?? @jessie natuurlijk mag je meekletsen, dit topic is voor iedereen die naar geertgen gaan... ik schrijf hier ook nog niet zo lang hoor..
Hoeveel eitjes zijn bij geertgen toegestaan bij iui? En hoeveel mag je dan max spuiten (puregon oid) om ze te laten ontstaan? Wil deze 36 jarige graag weten. Bedankt!! Ik loop nl nu in het ziekenhuis en mag maar max 50e puregon per dag spuiten!
@ Jessie, natuurlijk mag je hier meekletsen @ Sim, Ik zou het niet weten.. ik heb altijd alleen pregnyl gespoten want ik heb genoeg eitjes. Hopelijk kan iemand anders hier je antwoord geven op je vraag. Of even bellen naar geertgen zelf! @ Wendy, Wij hebben om 12;30 een afspraak bij dr. W. Denk dat we elkaar dus net mis zullen lopen! Veel succes!!
dat is mooi, dat je genoeg eitjes hebt!!Ik heb onlangs gehoord, dat mijn voorraad wat aan het slinken is...Ik hoop dat iemand anders het antwoord weet en anders kan ik idd ook wel even bellen naar geertgen, maar heb geen haast, want staat eerst een kijkoperatie voor me op de planning..(zwanger blijven lukt steeds niet..)
Bij geertgen is het geloof ik 2 a 3 max en puregon weet ik niet meestal word bij geertgen gonal F gebruikt Ze beginnen met 37,5 en als het niet hard genoeg groeit dan gaat de hoeveelheid omhoog ik weet dat er iemand 150 eh spoot bij iui en ik geloof ook zelfs 300 eh Het ligt aan jou en jou lijf daar word de behandeling op aangepast Hier net terug van Geertgen We mogen weer starten voor ronde 2 icsi Helaas mag Geertgen pas va 10 jan weer puncties gaan doen, dr W dacht eerst de 4de maar dat was dus niet zo geen punties tussen 20 dec en 9 jan (genk dicht) Geertgen wel gewoon open Mag dus rond 26 dec stoppen met de pil en dan ben ik een van de eerste weer met de punctie Mag deze keer het flare up schema Weer spannend dus
Hallo meiden, Ik zou heel graag advies van jullie willen krijgen Ik krijg nu al iui, alleen het gaat elke keer fout. Mijn eigen zkh wil het niet verder onderzoeken. Ik heb 3mk en 2bbz achter de rug. We zijn voor een second opinion naar Belgie gegaan en daar krijg ik nu 6 jan een hysteroscopie, daarna wil ze aan ivf gaan beginnen. Ik moet een speciale machtiging aanvragen bij mijn verzekeraar. Ik weet nog niet of ik toestemming krijg voor ivf in belgie. Ik zag jullie goede berichten over geertgen. weten jullie of die wel UZ gent willen samenwerken? Bedankt en heel veel succes
Bedankt dames @Mariek, wat vervelend dat Genk 2 weken dicht is en dat jullie daarop moeten wachten. Wat is een "flare up" schema? @Kriskras en Wendy, alvast succes voor de 20ste. Ik mag woensdag weer, hopen dat er nu wel iets van een naderde eisprong te zien is op de echo. Eigenlijk zou dan ook het zaad van Manlief getest worden maar aangezien we volgend weekend voor een weekje op vakantie gaan, zal dat wel moeilijk worden.. @Sim/Angelica, ik ben gelukkig nog niet zo thuis in dit soort dingen, dus kan jullie vragen helaas niet beantwoorden!