Geslacht vd baby... klopte jouw voorgevoel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rabi, 12 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Klopte jouw voorgevoel?

  1. Mijn voorgevoel was heel sterk en klopte

    85 stem(men)
    49,1%
  2. Ik had een licht voorgevoel en dat klopte

    32 stem(men)
    18,5%
  3. Mijn voorgevoel was heel sterk maar dat klopte niet

    39 stem(men)
    22,5%
  4. Ik had een licht voorgevoel maar dat klopte niet

    17 stem(men)
    9,8%
  1. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had het bij alle 3 goed.
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Bij de eerste zat zowel mijn man en ik ernaast.

    Bij de tweede een heel licht voorgevoel. En dat klopte!
     
  3. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Bij de eersfe zaten zowel mijn man als ik en de rest van de familie verkeerd :roflmao:. Bij de tweede wel bij het rechte eind, maar dat is gewoon geluk denk ik. Uiteindelijk heb je 50% kans om het goed te hebben :).
     
  4. Rozemarijn33

    Rozemarijn33 Niet meer actief

    Bij de oudste klopte mijn voorgevoel voor een jongen. Bij de tweede wisten we het niet en had ik ook geen voorgevoel. Bij de derde dacht ik een meisje en dat klopte en nu had ik niet echt een voorgevoel maar wel stiekem de wens voor een jongen, en dat is het ook
     
  5. Babynummer2

    Babynummer2 Actief lid

    10 sep 2018
    468
    511
    93
    Vrouw
    Vorige keer had ik het fout toen dacht ik een jongen maar werd een meid.
    Deze keer gelijk al vanaf de positieve test gezegd dat het een meid word en ja hoor we krijgen er weer een meisje bij ❤️
     
  6. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Bij de eerst licht gevoel dat het een meisje was, maar ingesteld op een jongen. Is een meisje.

    Nu heel sterk het gevoel dat het weer een meisje was, nub was ook meisje, maar nipt heeft me van m'n sokken geblazen, het is echt een jongen. Wat was dat schakelen, maar even goed ben ik er heel blij mee.
     
  7. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja, bij alle drie "wist" ik het meteen bij de positieve test; geen enkele twijfel :)
     
  8. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Jaa ik wist het echt zeker! Winkelmandje met meisjeskleding stond al klaar online, om afgerekend te worden
     
  9. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    #49 Vrouw1982, 22 mei 2019
    Laatst bewerkt: 22 mei 2019
    Bij de eerste geen enkel voorgevoel, nu dacht ik een jongetje, nub leek een meisje, pretecho een jongetje, maar bij onze eerste zoon was de pretecho zo overduidelijk (piemeltje was het eerste wat we in beeld zagen) dat ik nu soms denk... het zal toch niet :| Dus ik wacht de 20 weken echo af voordat ik ga shoppen. Even nog een keer de bevestiging hebben (Al vond die mw van de echo het hartstikke duidelijk).
     
  10. burro

    burro Lid

    24 mei 2019
    38
    10
    8
    Vrouw
    Bij de eerste een heel sterk voorgevoel, dat klopte :)
    Nu een iets minder sterk voorgevoel, kon elke dag wat anders denken.. maar omdat ik mezelf exact hetzelfde voel(de) als de eerste zwangerschap neigde ik meer naar nog een meisje. Ook dat klopte :)
     
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Nu tweede x ws niet
     
  12. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.598
    10.790
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Bij mijn eerste zwangerschap klopte mijn voorgevoel (al mijn voorgevoelen trouwens). Nog voor de positieve test was mijn gevoel al een meid.

    Nu ruim 8 wkn zwanger van de 2de. Heel de tijd geen gevoel gehad, vandaag eerste echo gehad en dacht meteen daar ligt onze mooie dame. Nu nog maar een paar maanden wachten om te kijken of ik gelijk had
     
  13. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.414
    3.965
    113
    noord holland
    De eerste keer wisten mijn man en ik gevoelsmatig zeker dat t meisje zou zijn, dat klopte inderdaad. Bij de tweede had ik werkelijk waar geen idee wat t zou zijn, hebben we ook als verrassing gehouden tot de bevalling, hetbleek weer een meisje te zijn.
    De 3e keer wist ik voordat ik zwanger was dat er nog een meisje zou komen, dat was een heel sterk gevoel, en dat klopte.
    De keren dat ik wat voelde klopte dus wel. Eén keer dus echt geen idee/ gevoel erover gehad.
     
  14. JoyeuxNoel

    JoyeuxNoel Actief lid

    9 feb 2019
    151
    78
    28
    Vrouw
    Wist bijna zeker dat ik zwanger ben van een jongen, in de babywinkels dacht ik alleen maar na of hetgeen ik aan het kopen was paste bij een jongen. Toen kwam de nub theorie en dat was passend voor een meisje. En nu laatst de 20 weken echo gehad met geslachtsbepaling en het is dus echt een meisje. Super blij mee, maar totaal onverwacht
     
  15. Lisalotn

    Lisalotn Lid

    14 dec 2018
    75
    173
    33
    Vrouw
    In november kwamen wij te weten dat ons eerste kindje op komst was. Helemaal overtuigd dat het een meisje was... Helaas spoedoperatie in december door buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

    Momenteel ben ik 14 weken zwanger, al vanaf het begin helemaal overtuigd dat het dit keer een jongen was. En ja, het is een jongetje weten we sinds vorige week door de Nipt test.

    Dus mijn voorgevoel was heel sterk en ik ben er vrij zeker van dat ik het vorige keer ook juist had en we, helaas, een meisje verloren zijn..
     
  16. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.545
    1.895
    113
    Mijn gevoel zei heel sterk een meisje. Bij de 12 weken echo zei dr echoscopist bijna zeker te zijn van een jongen. Met 16 weken bleek 't toch een meisje. Mijn gevoel had dus gelijk!
     
  17. ChanelM

    ChanelM Actief lid

    14 dec 2016
    479
    111
    43
    Totaal niet :roflmao: We dachten allebei een jongen, zelf op de echos dachten we iets van mannelijk geslacht te zien (13 weken echo) Maar we krijgen echt een kleine meid :rolleyes: Was wel even een omschakeling, maar wij kunnen echt niet wachten op haar komst. We draaien allebei een beetje door :roflmao:
     
  18. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    4 keer zat ik er naast :roflmao:
     
  19. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Waar kom jij dan vandaan? Tussen de bloemkolen :p. Neem ten minste aan dat je niet uit 1958 komt ;).

    OT:
    1e keer geen voorgevoel, meisje
    2e keer wel een voorgevoel voor jongen maar niet super sterk, klopte. Het is (vooralsnog) een jongen.
     
  20. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Haha schoonfamilie bedoel ik dan, het is natuurlijk de man die het geslacht bepaalt! :D
     

Deel Deze Pagina