Geslachtsbepalende echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Samba25, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hier met 15.6 weken een meid... Hij was er 90 % zeker van... Hahaha met 20 weken hing er heel wat meer tussen de benen :) :)
    Gelukkig hadden we nog niets gekocht, want we hadden zelf ook al het gevoel een jochie te krijgen. Daarna was het steeds een jongen en toen hij geboren was nog steeds :)

2. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier zat eerst ook de navelstreng tussen de beentjes werd mij verteld, maar ik kon echt niets van een navelstreng zien hoor.. Wel toen ze de kleurtjes erbij haalde, maar dan heb je ook hele stukken navelstreng wat geen kleurtjes geeft bij een bepaalde houding van het echo apparaat..
    Ik zou niet weten of het bij jou nou wel of niet klopt..

Sorry,... heb je anders een foto ervan?

3. lvdm

lvdm Niet meer actief

Ik denk dat de meest gemaakte fout is, dat als ze niks tussen de beentjes zien hangen, ze dan meteen zeggen dat het een meisje is.
    Maar bij een meisje moet je toch duidelijk schaamlipjes kunnen zien. Ik denk dat als ze duidelijk schaamlipjes hebben gezien, de kans niet groot is dat het dan toch een jongetje blijkt te zijn.

4. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier heeft de echoscopiste echt de schaamlipjes aangewezen.. ik kan ze niet goed uit de foto's halen, maar zij kon ze zien haha

5. priscilll

priscilll Lid

26 nov 2008
    9
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb geen echofoto van tussen de beentjes.

Maar ik heb wel zoiets van als er iets tussen de beentjes zit wat niet de navelstreng is waarom zou het dan alsnog een meisje kunnen zijn?

Gr, Priscilla

6. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Priscilll,

Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor..
    Bij meisjes komt het wel eens voor dat de schaamlipjes erg opgezwollen zijn, maar volgens mij is dit pas op een later moment van de zwangerschap.

Bij jongens hebben ze het BIJNA nooit fout. Dus volgens mij mag je er van uit gaan dat je een prinsje verwacht.

Koop niet gelijk teveel dingen voor jongens, daarvoor zou ik wachten tot na de 20 weken echo. Maar dat is mijn mening hoor.

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hoe zit het trouwens als je wat dikker bent? Is het dan moeilijker te zien omdat er een speklaagje overheen zit?

Heeft iemand ooit gehad dat het daardoor niet te zien was?

8. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ik heb wel gehoord dat het beeld ietsje vager wordt naarmate er een iets dikkere speklaag aanwezig is laat ik het zo zeggen ;) .
    Hier wel ietsje buikspek maar er is weinig van over na de eerste maanden zwangerschap :p dus kan niet uit eigen ervaring praten.
    Volgens mij ligt het ook aan het aparatuur waarmee ze werken hoor.
    Hoe beter de aparatuur hoe minder het uit zal maken..

Ik heb nog nooit gehoord dat ze helemaal niks (qua geslacht) konden zien vanwege een speklaagje.
    Volgens mij zullen HOOGUIT ietsje beter moeten kijken, maar daar zijn ze voor getraint toch.

Zal me geen zorgen maken als ik jou was.

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey allemaal :)

Ook wij hebben deze week een pretecho gehad en daaruit bleek dat we een meisje krijgen :D
    Alleen nu heb ik (zoals meerderen van jullie) allerlei verhalen gelezen over dat t geslacht niet goed bleek te zijn... Ook op het forum een topic geopend erover en door sommige reacties ben ik héééél onzeker geworden :oops:
    Wij hebben t echobureau gebeld vandaag en mogen maandag nog een keetje gratis terugkomen om nog eens naar t geslacht te kijken, om me gerust te stellen :D
    Maar als ik mijn foto vergelijk met foto's van jullie meiden, dan moet het wel gewoon goed zitten! :D

10. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hey Kristel, ik had in je andere topic al gezegd dat het vast wel goed zit aangezien we beide echo's hebben die veel op elkaar lijken.
    Zelfs heb ik jou even nagedaan en heb mijn DVD weeer gekeken..
    Toen de echoscopiste het beentje aan het meten was, zag je gewoon heeeeeel duidelijk schaamlipjes zitten.
    Ik verwacht morgen dus niks anders dan te horen te krijgen dat ik een meisje verwacht.

En jij maandag vast hetzelfde:)

11. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey dames

Nou ik hwb ook mijn foto in het album gezet..
    kijk maar eens, ik kan er niet zoveel uithalen..?

Liefs Jojo

12. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    jojo, ik begrijp jouw foto niet helemaal..
    Kan er niks van maken.

Wij hebben vandaag een pretecho gehad om het geslacht te bevestigen..
    Het is echt een meid, zowel in 2d als in 3d bevestigd.

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Prettymommy2be: Wat goed! :D Heb je toevallig een foto van hoe het er in 3D uit ziet?
    Ben ik wel benieuwd naar aangezien wij komende maandag ook voor ee nxtra bevestiging gaan. Dan weet ik waar ik op moet letten straks :D
    (Aangezien het in 3D nogal ongedetailleerd overkomt allemaal rond deze periode, ben ik wel benieuwd naar hoe duidelijk je t dan ziet in 3D)

@Jojo: Ik snap jouw foto ook niet eerlijk gezegd... Ik weet niet hoe ik moet kijken...

14. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Zie album :)

15. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Oh trouwens, het is een onduidelijke foto hoor..
    Maar in 2d zagen we ook duidelijk echt de schaamlipjes zitten.

De echoscopiste gaf zelf ook de voorkeur aan 2d op deze termijn, voor het bepalen van het geslacht.
    3d is dan nog iets te onduidelijk bij een meisje.

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hmm, je ziet niet zo heel veel idd, maar het gaat erom dat je ook in 3D niks tussen de benen ziet uitsteken toch? :p
    Ik ben wel blij dat jullie nu een extra bevestiging hebben dat t echt een meid is! :-D Nu kunnen jullie lekker gaan shoppen en met t kamertje beginnen (als jullie dat al niet gedaan hadden ;))
    En de extra bevestiging van jullie geeft mij ook weer meer zekerheid :-D

17. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ja idd..
    Wij hebben eigenlijk alles neutraal.
    Ook het kamertje, maar nu kunnen we heerlijk kleertjes kopen en assecoires enz.

Jij hebt vast ook gewoon een meisje in je buik!
    Onze echo's leken zoveel op elkaar.

Deel Deze Pagina