Vind het wel grappig hoor Hier zegt praktisch iedereen jongen en op een buitenlandse site zegt bijna iedereen meisje haha Ook een paar "experts" die met zekerheid zeggen dat degene die de echo gemaakt heeft flink bijgeschoold moet worden (zeggen 99,9% een meisje te zien en dat dat uitsteeksel echt een opgezwollen clitoris is of nog een "rest" van de NUB) Ik heb de dvd ook nog een keer goed bekeken vandaag (zat onderhand met mn neus in het beeldscherm ) en ik zie gewoon echt NIKS wat zou duiden op een jongen (ook niet op een meisje, behalve dan dat er gewoon GEEN pielie te zien is) Overigens heb ik extra gelet op het gedeelte war die 2e foto gemaakt is en ik ben voor 99% zeker dat dat witte dingetje wat voor piemeltje aangezien wordt de navelstreng is (VK zei ook dat de navelstreng bij/tussen de beentjes liep, zoals eerder gezegd in mn posts en dat zag ik nu dus vrij duidelijk... ) Hopelijk weten we morgen meer! In ieder geval; jongen of meisje maakt mij echt niet uit, alles is welkom hier, maar duidelijkheid is wel zo fijn Zal het morgen iig laten weten hier als we meer weten @Lynn: Dat is nou een mooie duidelijke echo van een jongen Had idd ook zo'n beeld verwacht bij de uitspraak "het is een jongen", maar zo'n beeld is op t moment nergens te bekennen hier; misschien morgen
Ik heb op t Amerikaanse forum gekeken en daar staan idd meisjes echo's die op jouwe lijken!!! Bij mij zeggen de Engelse allemaal jongen, na eerst allemaal meisje te hebben gezegd beetje raar dus wel! Waren 2 foto's uit 1 en dezelfde dvd. Hier zeggen de experts meisje! Had jij ook n echo in t nubtopic? Wat zeiden ze daar?
Nou, we hebben duidelijkheid hoor!! Onze dochter krijgt een zusje !! Dat wat uitstak was gewoon nog een "overblijfsel" van de NUB, zoals ik al een beetje vermoedde. De echoscopiste heeft t heel duidelijk laten zien allemaal en uitgelegd hoe en wat. Mijn gevoel klopte dus idd wat betreft dat er iets niet in de haak was Bij deze het bewijs: 3 prachtige streepjes! (echt precies hetzelfde als bij mn dochter destijds )
nou fijn dat je het iig weet! Zou wat zijn dat je nu zou denken een jongen en met 20 weken toch iets anders te horen krijgt toch??? Geniet er maar weer lekker van!!!
Proficiat! Zo zie je maar dat t rond 15 wkn niet meteen duidelijk is .. Als t goed is met de 20wkn echo nog duidelijker te zien!
Kristel zag opeens je topic. Wat super zeg een zusje voor Yentle. Wat fijn dat het allemaal goed gaat nu. Alweer 16 weken zie ik. Super! Geniet lekker van je roze wolk! xxx
hahaha wat kan zo'n kleine je dan voor de gek houden daarbinnen. T leek mij echt een ventje. Maar hartstikke leuk hoor, een kleine dame erbij! gefeliciteerd