Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @blike, wat jammer dat het opgehouden is, het klinkt verder wel dat het op een natuurlijke manier is opgehouden en dat is alleen maar goed toch?!

@igor, vanochtend zat het bij de post! Dank je wel!!!!
    Wat fijn dat je de kamer zo kan overnemen! Wat voor een is het? Strak? Wit? Barok? Ben wel benieuwd! Dus gooi je enthousiasme lekker uit :)
    Je buikje is nog mooi bescheiden met 14 weken, straks zal t natuurlijk harder gaan!

@Luca, fijne vakantie!!

Nou dat was me een weekend zeg! Afgelopen donderdag avond kwamen mijn ouders en zusjes ineens onverwachts... vond t al zo raar, bleek dus dat mijn lief een verrassing voor mij had..Barcelona!
    Hij heeft samen met mijn ouders, zusjes, schoonouders, zwager en schoonzus alles geregeld zodat we met mijn verjaardag, waar ik dus echt geen zin in had!, naar Barcelona gingen. Echt super gaaf! Want verjaardag vieren vind ik toch geen zak aan, bovendien kan ik er niet bij dat ik al 27 ben, haha. Waren in ieder geval 4 heerlijke dagen!!! Nu met volle moed weer overal tegen aan!

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    aljaa, heb je mijn testen ook binnengehad??

Igor:
    Wat een mooi bolletje zeg :D

3. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blike, ik denk dat je trots kan zijn dat het 4 maanden goed is gegaan met de borstvoeding! Vind ik zeer goed!

Igor, jouw buik lijkt veel op die van mij in die tijd, heb je ook dat hij 's avonds groter is? Gaat straks opeens heel hard! Mijn buik nu begint gelukkig weg te trekken, blubber wordt steeds minder ;) ook al mis ik mijn zwangere buik ook wel een beetje, vond het totaal niet erg om mijn uk bij me te dragen. Maar het was ook wel redelijk abrupt dat ie kwam dus ik heb niet veel kwalen gehad van een te dikke buik.

Ajlaa, lekker naar Barcelona! Mooie stad he! Hopelijk heb je er van genoten!

De rest heb ik wel gelezen maar ben ik alweer kwijt... Ik denk dat ik wat meer nog moet rusten, mijn hoofd is af en toe een beetje chaotisch ;)

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ajlaa mooi dat je ze hebt ontvangen en wat leuk die verrassing voor je verjaardag. Ik zag hele mooie foto's op fb gaaf hoor en Barcelona is een mooie stad.

Ik wil zelf binnenkort naar Rome met vriendlief dus ga maar eens even op zoek, als iemand tips heeft?

Lupita hoe gaat het met jou Hugo? En het klopt inderdaad 's avonds is mijn buik wel 2x zo groot, maar ik heb ook behoorlijk last van mij darmen qua lucht zeg maar ;) en krampen oef soms klap ik dubbel vd pijn maar ja dit had ik soms ook wel voordat ik zwanger was. Zal wel wat gevoelige darmen hebben denk ik.
    Geef jij trouwens borstvoeding?

Hoe is het met de andere meiden, het is rustig hier!!

5. sheltie

sheltie Niet meer actief

weer even een berichtje van mij. Ben helemaal hyper en kan me niet echt concentreren wat jullie geschreven hebben. Sorry
    Gisteravond had ik bruin bloed verlies en buikpijn, vanmorgen weer en ook bruine stolsels. Toch maar even de VK gebeld en ik mocht komen voor een echo.
    Daar kom ik net vandaan. Ze zag 1 vruchtzak met een vruchtje met kloppend hartje :D. En ze zag nog 1 vruchtzakje, maar die lijkt leeg te zijn en was ook veel kleiner als de andere.
    Waarschijnlijk is mijn lichaam bezig dat laatste vruchtzakje af te stoten en dat verklaart mij buikpijn en bloedverlies.

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ach sheltie!! wat een apart verhaal weer bij jou!
    maarrrrr gelukkig 1 bevruchting met een een kloppend hartje!!! whoehoe
    gaan ze verder niks aan het lege zakje doen dan?kan dat geen kwaad?
    en wanneer mag je terug!!!!!

wat een mooi ienieminie bolletje igor!! je bent volgens ij ook n slank klein vrouwtje of niet??
    je buik groeit na n week of 24 steeds harder
    althans bij mij! en hoor dat bij heeeeel veel zwagere dames!!!!
    ben ook erg benieuwd welk kamertje je overneemt!!!
    en handig!

ajla wat een vette verassing!!!
    wat heb je een lieve en romantische vriend zeg!!!!
    leuk je trouwens ook op fb te hebben
    moest eerst ff goed kijken
    had me bij jou dus ECHT heeeeel iemand anders voorgesteld!!!
    grappig he! hahahaa

lupita hoe gaat het met hugo?
    en hoe bevalt het moederschap
    is je man nog thuis?

luca hoe bevalt nl??!!!! welkom in het koude en regenachtig nl!

hier is het allemaal ok
    dinsdag naar de reumatoloog geweest
    mijn laatste redmiddel
    an ja hoor
    deze vrouw begreep mij wel en heeft mij niet zomaar weg gestuurd
    tijdens mijn zwangerschap er toen ook geweest en ze konden toen niet meer doen dan bloed prikken en moest na de bevalling terug komen.....
    ze hebben dus wel in mijn bloed de stofjes gevonden als je reuma hebt...........
    moest meteen weer bloed prikken
    en fotos laten maken van mn hele rug , nek en heupen
    ze vermoed bechterew............
    hoop niet dat ik het heb maar reuma staat weer erg nauw in verband met crohn....
    ben iig blij dat ik gehoord ben
    nu over 3 weken terug voor de uitslag!
    gister belde de arbo
    wat een pokkelijers zijn dat zeg!
    ze gaan proberen passend werk voor me te vinden!!! hoe dan>??!!!!
    pfffffffffff
    die denken zeker dat ik voor de lol de hele dag binnen zit en dood ga van de pijn

7. sheltie

sheltie Niet meer actief

#707 sheltie, 26 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2012
    @ noamy: de natuur moet redden met het lege vruchtzakje. Als het via een miskraam naar buiten komt, mag ik direct voor een echo komen om te kijken of het andere vruchtzakje wel goed is blijven zitten.
    Maar er is ook een kans dat het lichaam het zakje opneemt, in dat geval zien we er niets meer van terg.
    de vk heeft het niet gehad over weghalen. Moet zeggen dat ik daar ook niet naar heb gevraagd. Lijkt mij ook erg moeilijk omdat er wel een goede zit.
    Ik heb over 3 weken zowieso weer een echo.
    Even gegoogled en het schijnt "vanishing twins" te heten. vanishing twins

Wat fijn dat deze arts je wel serieus nam! Nog even in spanning zitten dus voor de uitslag.

8. Hoi allemaal ik meld me ook even. Heb mijn vriends Ipad mee en dat is niet zo handig om hele verhalen te typen :p Nu ff op de laptop van mijn moeder dus dat gaat wat vlotter.

Sheltie gelukkig gaat alles goed zeg! En wat een verhaal van die vanishing twins. Maar bestaat er niet ook nog een hele kleine kans dat het tweede vruchtje zich toch ook nog ontwikkelt maar gewoon wat later? Dan maak je dus misschien nog kans op een tweeling!

Ajlaa wat leuk zeg dat weekendje Barcelona, en nog gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk! Heel lief zeg van je vriend dat ie dat heeft geregeld!

Igor wat een mooi buikje al, jij wordt volgens mij ook niet enorm (des te beter haha kun je tenminste nog lopen op den duur ;)). Wij zijn aan het kamertje begonnen toen ik iets van 22 weken zwanger was ofzo. En hij was ruim op tijd klaar haha :) Terwijl het toen voor mijn idee nog laat was omdat ik natuurlijk met die vroege weeen liep. Lekker beginnen wanneer je tijd en zin hebt joh!

Noamy pfoe wat een verhaal zeg, hopelijk kunnen ze erachter komen wat je nu precies hebt en dan een gepaste behandeling vinden. En hopen dat de arbo je verder kan helpen voor een geschikte baan.

Lupita hoe bevalt het bevallen leven, hihi? Begint er al een beetje een vast ritme in jullie leventje te komen? En slaapt hij een beetje goed? Had een mooie foto gezien op facebook, wat een kleintje he! Maar wat goed dat hij helemaal gezond is en al zo snel ook mee naar huis mocht en al naar buiten mag! Dat is alleen maar een goed teken :)

Ik heb het hier echt naar mijn zin, vind het zo lekker om even terug in Nederland te zijn!
    Lekker vertroeteld worden door mijn lieve mama, en gezellig elke dag even eruit. Ben al naar een taartenwinkel geweest, en toen ook meteen bij de snackbar een frikandel gescoord haha. En vandaag ben ik met een kennis die ook een dochtertje van 3 maanden heeft naar het dorp hier geweest om een badpakje te kopen en even wat te drinken. Grappig verhaal want ik heb dat meisje nooit zo gemogen omdat ze vroeger altjd heel gemeen was, maar ze is echt bijgetrokken en ze is nu superaardig en het was echt gezellig. En we gaan dan binnenkort met haar en dr dochtertje en haar zwangere zus, en met mijn nichten en haar dochtertje naar het zwembad met de kleintjes. En ik ben ook nog uitgenodigd op de housewarming bij mijn eerste ex haha die gaat samenwonen met zijn vriendin in r'dam. Ik heb hem al zo lang niet meer gesproken en opeens nodigde hij me uit dus dat vind ik ook wel verbazingwekkend maar wel leuk! En dan ga ik nog afspreken met een vriendin en die ene vriendin die mij laatst mailde waarschijnlijk die ik al heel lang niet meer had gesproken. En ach er staat nog heel veel op het programma dus ik verveel me geen moment! Ben alleen door de kou en regen wel nu al verkouden ondanks de vitamine c pillen die ik al heb geslikt sinds ik aan ben gekomen haha. Grappige is dat mijn andere vriendinnen dus nog niet eens hebben gereageerd op de mail om wat af te spreken, terwijl ik nu vanuit onverwachte hoeken opeens allemaal uitnodigingen krijg enzo. Gek hoe het soms kan lopen he!?

Nou ik moet even stoppen want mijn moeder is de tafel aan het dekken haha dus ik moet plaats maken. Wel even wennen dat ik hier zo vroeg weer moet eten :p En dan 's avonds je lekker volproppen met chips en koekjes en snoep haha, oepsss! Wel buikspieroefeningen gedaan van de week maar daar heb ik nu al 3 dagen blauwe ribben van zo een spierpijn had ik! Dus morgen doe ik het voorzichtig weer een beetje maar wat minder fanatiek.

Nou ik ga er weer eens vandoor, als ik binnenkort weer eens beslag kan leggen op de laptop typ ik wel weer een stukje en sowieso lees ik gewoon mee hoor :)

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hai Ladies,

Heb deze week te horen gekregen dat mijn broertje vanaf woensdag vijf maanden naar Afghanistan moet :( vreselijk... hij gaat als ambulancebroeder en EHBO'er dus we zijn er allemaal heel bang voor dat hij vreselijke dingen gaat zien en heel anders thuis gaat komen.
    Zaterdagavond hebben we een afscheidsetentje, pff zie er nu al tegenop...

Lupita:

Ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal, ga je die nog posten? of houd je die liever voor jezelf?? hoe gaat het verder met jullie?

Igor:
    Heerlijk zeg, naar Rome!! Ben er één keer geweest en vond het helemaal fantastisch, zou, als ik jou was een beetje buiten het seizoen omgaan, al die hordes met toeristen... niets aan!

Sheltie:
    Jeetje, wat vervelend... Gelukkig was er wel een mooi kloppend hartje te zien, maar toch een gek gevoel dat het er misschien wel twee hadden kunnen zijn?

Naomy:

Wat fijn dat je nu eindelijk eens serieus genomen wordt zeg!! Hopenlijk voor je is het geen reuma....

Luca:
    Hoelang blijf je in Nederland? Veel plezier! Lekker laten vertroetelen door je moeder :D

10. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyhey, ik kan mijn verhaal hier posten als niemand bezwaar heeft? Heb een bevalling uit het boekje gehad dus geen enge verhalen in ieder geval ;)

Ik zal nog even wachten met posten anders, mocht iemand bezwaar hebben hoor ik dat wel eerst ;) ik kan eventueel natuurlijk een los bericht naar degene sturen die interesse hebben :)

11. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @ blike, gister de testen ontvangen, vd buurman!! Zat bij hem tussen de post! Hartstikke bedankt!!!!!
    Wat naar van je broer!! Je hoort idd vaak dat je daar de ergste dingen ziet... Maar uit ervaring kan ik je zeggen dat over het algemeen overal hulp voor is. Zelf heb ik ook de oorlog meegemaakt en het is goed gekomen doordat ik hier in nl hulp heb gehad, vooral erover blijven praten heeft bij mij veel goeds gedaan! Tuurlijk verschilt t per persoon, de een is nou eenaal sterker dan de ander! Probeer positief te blijven, ook.al is dat makkelijk gezegd!

Sheltie, jeetje zeg wat een verhaal! Was dus eigenlijk een tweeling? Heb je nu nog last van pijn en bruinverlies?

12. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Noamy wat een gedoe weer zeg met de arbodienst... Word je ook niet vrolijk van! Helaas is t nou eenmaal zo dat in de ziektewet zij bepalen wanneer je komt. Of je baas moet aangeven dat een andere datum ook kan, dacht ik.
    Hopelijk heb je een positieve uitslag over 3 weken!!
    Haha, ben benieuwd, wat had je je bij mij voorgesteld dan? Ik was bij jou eigenlijk `bang' dat we gemeenschappelijke vrienden hadden op fb, ivm dat ik niet wil dat iedereen op de hoogte is van onze 'problemen' rondom de kinderwens. Maar dat is niet t geval!

Laatst kwam ik een stel tegen in t zh, op fb bleek ook dat ze momenteel in mmm zitten en alles heel uitgebreid aan iedereen vertelt. Gelukkig had ze niet door dat ik net vd zelfde afdeling afkwam! Dat is t vervelende van een niet zo heel grote stad!

Lupita, ik ben wel benieuwd naar je verhaal!
    Luca, fijn dat je t naar je zin hebt in nl!

Hier breken weer eens spannende tijden aan, volgens mij zit ik nu op dpo 10, gevoelige borsten, donkere tepelhof en vermoeiheid. Op zich niks nieuws dus! van t weekend erg veel last van opgezette buik benen en gezicht, kan ook door t reizen komen dus tja...

13. Hoi meiden.
    Blike ach wat vervelend van je broer. Ik ken iemand die dat ook heeft gedaan en die is redelijk normaal terug gekomen hoewel hij ook heel wat gruwelijks heeft gezien. Neem maar goed afscheid en dat hij snel weer terug komt!

Lupita ik ben wel benieuwd naar je verhaal.

Pff ik zit hier in de stress een beetje want ik zit nu voor het eerst weer in een stopwerk van de pil en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, terwijl ik maandagochtend de laatste pil heb genomen. Dan zou ik wel echt vandaag ongi moeten zijn toch? Ik kwam er vandaag pas achter want na al die tijd was ik een beetje vergeten hoe dat werkt met stopweken enzo. Dus of ik ben zwanger maar dat lijkt me stug, dat zou dan uit december moeten komen terwijl ik al die tijd aan de pil ben geweest en ik zou dan nu al 7 weken zijn terwijl ik me gewoon normaal voel. Of er is iets anders en dat vind ik ook een beetje een eng idee, dat de boel opeens stil ligt zegmaar. Dus ik hoop dat er nog iets komt en anders moet ik morgen een test halen even voir de zekerheid, en als die negatief is zit ik te twijfelen of ik dan wel aan een nieuwe strip moet beginnen. Ik ben na de bloeding vd bevalling meteen aan de pil (cerazette) gegaan die geen stopteken heeft. En nu dus de eerste normale Pilstrip weer gehad (Yasmin). Zou het dan kunnen dat er gewoon niks af te scheiden valt ofzo? Das toch raar? Heb verder ook helemaal geen last van krampen ofzo wat ik eigenlijk altijd wel krijg een paar uur voor ik ongi word..

14. Nou gelukkig ik mag vanavond toch nog de rode vlag uithangen hahaha! Het is weer even helemaal anders want vroeger wrd ik al op de 3e dag ongi en dan altijd overdag en nu dus pas s avonds de vierde dag. En heb ook helemaal geen buikpijn (mij hoor je niet klagen ;))

Nou fijn weekend allemaal!

15. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luca, dat is vervelend meis! Ik zelf denk niet dat ik weer de pil ga pakken maar voor een spiraaltje ga kiezen. De pil heeft veel meer hormonen en de vrouw van mijn collega heeft waarschijnlijk een trombose gehad door de pil. Daarnaast is het wel handig als je zelf niet hoeft na te denken over wanneer je de pil wilt pakken en je spiraaltje kan 5 jaar inblijven. Als ik jou was zal ik een test doen en daarna na gaan denken of je verder wilt met de pil of een andere optie kiest. Succes ermee in ieder geval!

16. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, iets te snel met mijn bericht! Haha. Mooi dat het opgelost is!

17. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sheltie, fijn dat toch alles goed is. Ben benieuwd hoe het zich gaat oplossen. Een plakkerd is voldoende toch :) wel apart verhaal! Had je dus ook een tweeling kunnen hebben. Zitten tweelingen toevallig ook bij je in de familie (of bij je vriend uiteraard)?

Noamy, ik zie steeds je berichten op facebook. Het zit je niet echt mee he! Hopelijk heb je snel wat duidelijk na die laatste testen!

Ajlaa, ik hoop voor je dat het gewoon raak is deze keer!

18. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!!

luca--> lekker hoor vertroeteld worden door je moeder :) en even lekker eruit zijn gezellig he dat je dan weer allemaal leuke dingen kan doen met vrienden enzo.

jeetje dat was even stressen voor je maar kan zowiezo ook door de reis misschien dat je ongie ietsjes later kwam vanwege (onbewuste) spanningen van de reis.

sheltie--> oei kan me voorstellen dat je even gestresst hebt... wel weer een heel gedoe he maar gelukkig is het allemaal goed met het andere vruchtje

lupita--> ben heel benieuwd hoor naar je bevalling... klinkt niet heel naar

igor--> mooi buikje hoor echt een kleintje nog maar zal vast nog wel meer komen :)
    ben nog nooit in rome geweest wil der echt nog wel een keer naar toe dus hebben wij besloten om dat misschien als een klein huwelijksreisje te gaan doen een paar dagen en dan in het naseizoen als dat gaat lukken de echte huwelijksreis.

noamy--> nou wie weet heb je eindelijk wat meer duidelijkheid met de pijn.

ajlaa--> dat was een leuke verjaardag dus ondanks dat je niet van verjaardagen houd hoop dat je er lekker van hebt genoten.
    ik hoop dat het gewoon raak voor je is en je dus niet meer naar het ziekenhuis hoeft zou super zijn!

blike--> wel naar dat je broertje weg gaat zijn nooit fijne momenten hoop dat die maanden snel voorbij zijn voor jullie!

19. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Igor, rome is echt super! Ik heb toen gewoon een vlucht geboekt via ryanair en los een hotelletje geboekt. Was een simpel hotelletje bij de spaanse trappen (als je uit het raam keek zag je een muur ;) ) maar wel schoon, wat ik altijd erg belangrijk vind. Ik weet zo alleen niet meer hoe dat hotel heet.. Zal eens kijken of ik dat terug kan vinden. De locatie was wel super, je kon zo overal naartoe lopen! Dat hebben wij dus ook veel gedaan, alles was op loopafstand. Het is echt een super stad vind ik zelf, heerlijk eten, mooie bezienswaardigheden en super romantisch :)

20. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal mijn verhaal maar eens plaatsen dan... :)

Maandagnacht werd ik wakker omdat ik naar de wc moest. Ik verloor toen weer een hoop slijm, dit had ik eerder in de week al gehad en toen ook de verloskundige voor de zekerheid gebeld maar die gaf aan dat dit geen voorbode voor een bevalling hoefde te zijn. Dus ik weer naar bed. Ik werd daarna weer om half 7 wakker om naar de wc te gaan, dit keer verloor ik alleen helderrood bloed dus mijn vriend wakker gemaakt en gevraagd of hij de verloskundige kon bellen. Zij is meteen gekomen omdat ik ook niet zeker wist of ik wat vruchtwater verloor, er kwam namelijk wel wat vocht maar het was zeker niet veel. Ze heeft toen gecontroleerd en kon ook niet met 100% zekerheid zeggen of mijn vliezen eventueel gebroken waren. Dus alle spullen gepakt en op naar het ziekenhuis. Ik ben daar toen naar de verloskamers gebracht en ze hebben toen nogmaals een controle en echo gedaan. Hieruit bleek dat ik nog voldoende vruchtwater had en mijn vliezen dus niet gebroken waren. Ik had inmiddels wel weeen en had ruim een centimeter ontsluiting. De weeen waren overigens voor mij heel licht, ik voelde ze niet echt goed. Nadat het niet verder door zette hebben ze mij naar de afdeling gebracht, aangezien ik wel weeen had maar hier geen ritme in zat wouden ze me toch ter controle houden 24 uur. Ik heb de hele dag op de afdeling gezeten met heftig wordende weeen maar zonder enig ritme en zonder verdere ontsluiting pas om half 7 's avonds begonnen de weeen echt heftiger te worden. Om 9 uur kwam de gynaecoloog om nog eens te toucheren en toen had ik bijna 3 centimeter onsluiting en ging het toch doorzetten. Ik ben toen naar de verloskamers gebracht. Rond een uur of half 10, 10 uur (niet meer zo bewust van de tijd) hebben ze nog een keer getoucheerd en had ik met een wee opeens al 7 centimeter ontsluiting. Ze hebben toen mijn vliezen gebroken, er kwam een hele plons vruchtwater uit! Toen werden de weeen echt heftig en had ik toch best moeite om ze weg te puffen. De tijd ging voor mij toen heel snel, toen ik het punt had bereikt dat ik toch wel heel erg graag pijnstilling wou begonnen de persweeen (die waren niet meer pijnlijk). Persen ging best goed maar ik merkte dat er net een randje was waarbij de kleine niet voorbij kwam, ze hebben mij daarom ook ingeknipt (wordt netjes verdoofd en voel je voor de rest niks van, ik heb nu ook totaal geen last van de hechtingen) en toen was hij er na 2 persweeen om 00.05 uur. :) Ze hebben 5 uur opgeschreven voor mijn bevalling, dus een erg snelle! Ik heb geen ruggeprik of andere pijnstilling gehad, dit was achteraf gezien ook niet nodig en ben best trots op mezelf dat het zo goed is gegaan (raar om te zeggen maar ik heb een goede bevalling gehad en had eigenlijk verwacht dat ik het zonder pijnstilling niet ging redden).

Het gaat nu ook goed met mij, merk alleen als ik te lang sta dat het wacht uitgezakt aanvoelt maar dat komt wel weer goed ;) dat was het wel volgens mij! Valt mee he ;)

Deel Deze Pagina