hoi meiden, zoals jullie kunnen zien ben ik veel afgevallen... nu ben ik mijn kledingkast vast aan het voorbereiden voor de winter en op zoek naar een leuke en betaalbare spijkerrok! vandaag al wezen winkelen en heel veel winkels gehad maar nergens hadden ze een gewone blauwe rok... Wie weet waar ze leuke rokken verkopen?
Sorry, weet geen antwoord op jouw vraag over de rokken. Wel wil ik even zeggen dat ik het ontzettend knap vind dat je zoveel bent afgevallen. Echt een enorm aantal kilo's zeg. Respect hoor! Succes met de laatste lootjes (kilo's).
Wehkamp? C&A jeans rok? Bestel nu bij wehkamp.nl Miss Etam rok? Bestel nu bij wehkamp.nl LTB spijkerrok Josephine? Bestel nu bij wehkamp.nl ESPRIT spijkerrok? Bestel nu bij wehkamp.nl Of misschien Neckermann, Bon Prix of Otto?
die LTB rok is wel super leuk alleen niet in mijn maat... Ga morgen maar eens bij de esprit winkel langs... wie weet hebben zij nog wat leuks hangen, die rok die je liet zien is nl wel leuk!
voor een simpele basic spijkerrok: Cranenbroeck . Daar heb ik een paar maanden geleden een leuke rok gehaald. Ze hadden toen 3 of 4 verschillende modellen! Prijs lag tussen de 10 en 20 euro...
Bij the sting heb je ook vaak erg leuke spijker rokjes! En super dat je zo veel bent afgevallen. Ken het trouwens wel, ik pas al me huidige spijker rokjes niet meer omdat ik 10kg ben afgevallen dus ben ook hard op zoek naar nieuwe rokjes!
ga vandaag even in de stad kijken maar zometeen ook alvast marktplaats afstruinen... net al ff snel gekeken en leuke rokken gezien voor niet te veel geld. Heb nog zo verschrikkelijk veel nodig dus het zou perfect zijn als ik daar wat leuke dingen kan vinden!
goede bezig meid wees er trots op dat verdien je ook echt.. ik heb toen erg leuke rokjes gescoort bij miss etam en sting en mexx daar hebben ze echt onwijs leuke dingen succes
Ik weet niet wat voor maat je nu hebt? Ik heb er nog een aantal liggen die ik nooit aan heb... Stuur anders ff pb
miss etam heeft op het moment maar 1 gewone spijkerrok (spijkerkleur). En ik zou het toch eigenlijk ook wel leuk vinden om een keer ergens anders iets te kunnen kopen. Merendeel van mijn kledig kwam en komt nog steeds daar vandaan! Maar off topic, hoe gaat het met jou?
Marktplaats! Vaak is het ongedragen en super goedkoop. Ben zelf ook heel veel afgevallen en moet Zeggen dat ik al mijn rokjes via mp heb. Gemiddeld betaal ik er 4 euro voor nou dat is toch geen geld. Succes