Vroegtijdig positief getest met ovulatietest?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kristel86, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoihoi,

Ten eerste iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik vroeg mij af he, zijn er meiden die het idee kregen dat ze zwanger waren dmv ovulatietesten? Er zijn voor zover ik weet vrij veel meiden die Persona gebruiken en dan moet je ook zoveel testen per maand doen.
    Misschien dat er ook meiden zijn die langere tijd door gegaan zijn met andere ovulatie testen.

Maar iig, kreeg je op een bepaald moment een positieve ovulatietest terwijl je je eisprong al gehad had?
    En zoja, weet je nog wanneer? (Hoeveel dagen voor NOD ongeveer)

Ben hier echt heel nieuwsgierig naar aangezien er genoeg meiden zijn die er via een ovulatietest achter gekomen zijn dat ze zwanger waren!

P.s. Sorry als mijn bericht hier niet helemaal thuis hoort, maar hier zijn wel (bijna) alle dames die zwanger zijn :) Bij zwanger worden zijn er ook veel die t nog nooit geweest zijn...

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    nope, ik heb 4-5dagen voor NOD een ovutest gedaan en die was zo nega als iets!Wel een heeeeeellicht streepje, maar dat mag je niet tellen!

Succes ermee

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ok, thanks voor je antwoord :)
    Ik heb t op een ander forum ook gevraagd en kreeg daar maar een paar reacties. Meesten testten met een ovulatietest ook pas 1 a 2 dagen voor NOD positief. Maargoed, wil uit 4 antwoorden geen conclusie trekken dus vandaar dat ik t hier ook vraag :)
    Voor mij is het gewoon een klein onderzoekje of ovulatietesten gevoeliger zijn dan zwangerschapstesten.

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik had een keer een super posi ovu test toen ik mijn nod had maar ik was toen echt niet zwanger hoor

5. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    ik had een posti ovu test van cb.
    Hij was wel net zo donker als de controle streep, maar of je daar eerder mee kan testen?
    maakt geen verschil...

de volgende dag dedigi van cb gedaan en wel degelijk zwanger ;)
    nu bijna 35 weken

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    goh dat is wel heel vreemd :(

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.034
    1.854
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb afgelopen maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt van Mat care.
    Mijn eisprong was 1 dag eerder dan de calculator aangaf. Ik heb 4 of 5 ovulatietesten gedaan.

Heb 3 dagen voor mijn nod een zwangerschapstest gedaan, deze gaf een heeeeeeel licht streepje aan, wat dus ook een indroogstreepje kon zijn.
    Maar op de dag van mijn nod had ik toch een duidelijkere streep.

Deel Deze Pagina