Hallo dames, HELP Ik ben 3 mei '08 gestopt met de pil.... mijn cyclus ziet er nu zo uit vanaf Juni zeg maar.... 32 en 29.... volgens de vruchtbaarheidscalculator zou ik van 19 t/m 22 Juli vruchtbaar zijn en 23 Juli mijn eisprong.... Nu had ik de 15de een soort van "gevoel" zware harde baarmoeder dit was de 16de ook nog en toen had ik ook dik wit draderig slijm verlies (ik dacht zelf een vervroegde eisprong)..... 's avonds rond 00.15 uur hebben we sex gehad (toen had ik dat gevoel ook nog)..... nu ga ik net naar de wc om te plassen zit er een druppel bloed in mijn onderbroek en toen ik ging plassen voelde ik dat er een kleine stolsel uitkwam die was donker rood en met afvegen na het plassen licht roze bloedverlies..... En ik heb rechts in mijn onderbuik/lies ook soort van krampen Wat kan dit zijn? Innestelingsbloeding? Of ongesteld aan het worden (dat zou dan betekenen dat ik nu een cyclus heb van 12 dagen)? Wat denken jullie?
Wanneer zou die eisprong geweest zijn dan, toen ik ook dat wit draderig slijm verlies had.... Wat ik er net ook vergat bij te zetten was dat ik rechts onderin mijn buik/lies ook soort van krampen/steken heb
Hey Het kan van een eisprong zijn, maar het zou eventueel ook een doorbraakbloeding kunnen zijn, beetje spotting. Doordat je dus nog niet zo lang met de pil gestopt bent. (ontpillen) Een innesteling lijkt me heeeeeel sterk, zo vroeg al. Hopelijk heb je hier wat aan
Stel dat het een eisprong is: moeten we vanavond dan nog sex hebben? Stel dat het een doorbraakbloeding is: moet ik mijn cyclus dan weer opnieuw gaan tellen? Mijn dokter zei laatst dat hij nog nooit had gehoord van ontpillen
Dokters zeggen wel vaker dat ontpillen niet bestaat. Maar lees de verhalen van de meiden hier allemaal maar. Het bestaat dus echt wel. Volgens mij hoor je van een eisprong geen stolsels te verliezen. Dus ik zou denken dat dat het niet is. Als je eisprong is geweest, ben je nog maar maximaal een dag vruchtbaar. Ze denken zelfs dat dat maar een uur of 12 is. Het is dus beter om voor de eisprong te klussen dan erna. Succes!
Ach, mijn gyn zei dat miskramen niet voorkomen voor 11 weken zwangerschap.... Dokters lullen wel meer Maar iig, bij een spotting of doorbraakbloeding hoef je je cyclus niet opnieuw te gaan tellen, het is immers niet het begin van een nieuwe cyclus... Wat betreft het klussen heeft Miez helemaal gelijk. Voor je eisprong ben je het vruchtbaarst. Misschien is het een idee om de volgende ronde ovulatietesten te gaan gebruiken of om te tempen? Zodat je een beetje inzicht krijgt wanneer je eisprong ongeveer is... Succes iig!