Gevoeligste zwangerschapstest te koop in de winkel

Discussion in 'Zwanger worden' started by , Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Nou de titel zegt al genoeg dus welke test hoeveel dagen voor je nod positief, welke is dat?

Thanks alvast!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hoi,

Eerlijk gezegd zou ik het niet weten.
    Het enige wat ik weet is dat er mensen in mn omgeving zijn die ook wel eens een test gebruikt hebben die je bijv 5 dagen voor je NOD kan gebruiken al, maar dat die je niet echt zekerheid geven. Vaak geven ze alsnog negatief aan, (terwijl je dan misschien toch zwanger bent) en bij een normale test op NOD of erna geven ze positief aan.
    Dat is dan eigenlijk een beetje zonde van je geld toch? Kan je beter gewoon wachten tot je NOD :)

3. riddle

riddle Fanatiek lid

Jan 17, 2008
    3,688
    0
    0
    Matcare Ultra geeft aan dat je 6 dagen voor je NOD ermee kan testen maar idd zoals boven aangegeven weet niet hoe zeker je kan zijn van die uitslag

4. Niet meer actief

Heey thanks voor je antwoord! ja het probleem is dat ik niet weet wanneer mijn nod is en ik heb een dipstick test gedaan en daar zie ik echt heeeeel superlicht als ik ze tegen de lamp in hou een streepje dus vandaar. ben heel erg onregelmatig ongi dus moet maar een beetje gokken en ik dacht als ik dan een hele gevoellige heb misschien geeft die meer duidelijkheid.

5. Niet meer actief

I know maar ik wil ze in de winkel kopen als het kan vandaag nog ;) dus vandaar maar wel bedankt voor je antwoord!

6. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Er zijn idd testen die gevoelig zijn, maar ik zou het niet doen. Het is idd zonde van het geld. Ik zou wachten tot de NOD dag en misschien wel later.

Ik test pas 5 dagen na mijn NOD dag (1 maart). Als ik dan niet ongi ben geworden.

Jedid-Jah

7. Niet meer actief

me baterij van de laptop is bijna leeg maar ik pak net mijn testje en ik heb die van dinsdag en woensdga ook nog dus ik kijk en hou eerst die van vandaag in het licht en zie best duidelijk een streepje (alleen als ik hem in het licht hou) dus ik pak die andere 2 erbij en je ziet gewoon dat die 3e duidelijker is maar wat moet ik nou denken? ik heb nog ochtendurine in een bakkie haha en als ik dan weet welke test gevoellig is kan ik die doen

8. mama2801

mama2801 Niet meer actief

kruidvat schijnt gevoelig te zijn

9. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Altijd wachten tot je NOD ...tijdens en vlak na de innesteling kan er vaak iets fout gaan..en wordt je alsnog "normaal" ongesteld. Het is om teleurstelling te voorkomen. Ik teste met kruidvat test op NOD positief met een vaag streepje...suc6

10. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Je kan zeer zeker zijn van die uitslag, tenzij je geen positieve uitslag krijgt.
    ik testte namelijk pas 6 dagen NA mijn NOD positief.
    Dat was niet met de ULTRA maar met de gewone MatCare, en zie mijn fotoalbum voor de test... Die was hartstikke onduidelijk, maar de streep STOND ER ECHT@ En als er een streep staan is het gewoon zo, dan ben je zwanger!

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Ik teste pas 8 dagen na mijn NOD positief....en kruidvat is wel heel gevoelig volgens mij!

12. Niet meer actief

dank jullie wel!

het probleem is dat ik niet weet wanneer mijn nod is ben onregelmatig en mijn ei komt wanneer die wil dus haha je ziet de streepjes wel duidelijker worden die ik vandaag heb gedaan moet ik nog wel in het lichthoude om hem te kunnen zien maar als ik ze alledrie onder mekaar hou in het licht zie je duidelijk dat die duidelijker is geworden als ik die van vandaag gewoon kijk moet ik wel heeeeeeeeel goed kijken zeg maar
    naja wacht gewoon af :D

Liefs

13. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Lovylove,

Ik teste met die van kruitvat 4 dagen voor NOD en hij werd gewoon goed positief! Dus die zou ik lekker halen als ik jou was.

Succes ermee!

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    4,747
    0
    0
    Ik testte ook met Kruidvat 3 dagen voor NOD al positief..

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Je moet je wel aan de afleestijd uit de gebruiksaanwijzing houden. Een lijntje dat later ontstaat dan deze afleestijd, mag je niet als positieef meenemen!

16. mejon

mejon Bekend lid

Apr 12, 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ik heb de matcare ultra (6 dgn voor NOD) gedaan op 4 dgn voor NOD maar kreeg een negatieve uitslag.
    toen 3 dagen voor NOD en weer negatief en met kruidvat testte ik 1 dag voor NOD positief en ook met predictor.

mejon

Share This Page