oh sorry met 3 maanden 67 cm en 8785 gram Hij had een dipje tussen de 3 en 4 maanden, want hij groeide daarvoor 2 kilo en ong 5 cm per maand/4 weken.
Mijn zoontje woog met 3 maanden ruim 8 kilo en was 68 cm. Mijn dochtertje is nu 6,5 week en weegt 6400 gram en is 61 cm lang.
Wauw, wat geef jij je kindjes te eten? Mijn dochtertje is nu 3 maanden en 1 week, 60 cm lang en 5500 gram. Ze hebben op het consultatiebureau wel gezegd dat ze te weinig aangekomen was, maar dit is wel een heel groot verschil...
Lars was met 3 maand: 65,5 cm en 6770 gram Binnenkort weer, voor de 4 maand, ben erg benieuwd. Hij was bij geboorte: 54cm en 3920gram Lange slungel, nu al....
Haha, ligt niet aan het eten denk ik hoor (bv), maar ik maak blijkbaar grote kindjes. Zoontje: 56 cm en 4960, dochtertje 56 cm en 4990 bij geboorte.
Eef was met 3 mnd 5970, lengte weet ik niet, ze mocht niet gemeten worden... (kans op HD) maar ze mag nu gemeten worden, spannend! maar ja papa en ik zijn ukkies, dus ze zal nooit holland's next top model worden
Bij de geboorte: 50 cm en 3520 gram Nu met 3 maanden: 60 cm en 5845 gram Als ik t zo vergelijk met de andere antwoorden hier is Yentle dus nog best een poppetje
Ik ben 176 en mijn man 192. Niet heel groot dus. Mijn zusje is 187, dus zit wel beetje in de familie. Superplacenta haha, klinkt wel grappig.
DvS hoe kunnen ze dat nu al schatten? baby's hebben toch ook groeispurten, misschien is hij de volgende keer haast niet gegroeid.
Hier met 3 maanden 61,5 cm en 6960 gram... Nu (bijna 9 maanden) al 10,5 kilo! Ben eigenlijk wel blij dit even te lezen, er zitten een stuk meer grote, zware kindjes tussen! OP t cb kijken ze me altijd aan alsof ik de enige ben met zo'n enorm kind hahaha
Roan was met 3 maanden: 63,5 cm en 7320 gram..... Groot he?! Blijven baby's zo snel groeien want anders krijgen we echt een reuze jongen! hihi
Kan nog erger hoor! Isabella was met drie maanden precies, 67 cm en 7775 gram! Met 6 maand en 3 weken 73cm en 9655kilo Echt een mega baby dus whahaha