loop bij de huisarts en weet niet wat ik heb

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door danikrogt, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    hoi

ik wil ff me verhaal kwijt ik heb al een lange tijd een kinderwens en zijn nu langer dan 3 maanden bezig en elke keer weer ongi na weer een maand hopen dat het lukt me cyclus is 27 tot 28 dagen en is nu al 2 maanden het zelfde hier ben ik wel blij mee maar ik snap niet waarom het niet lukt om zwanger te worden en ik weet echt niet wat ik verkeerd doe ik klus op me vruchtbare dagen en probeer altijd zo veel mogelijk sperma in me te houden en tog elke maand weer ongi het gaat me nu een beetje pijn doen elke keer weer die teleurstelling dat je weer ongi word en weer over nieuw moet beginnen sinds 3 weken heb ik nu vage klachten ik ben super moe ben een keer flua gevallen me huisarts kan niet veel vinden bloed onder zoek was goed alleen me lever waarde was hoog maar ik ben darm patient dus klopt wel nu laats bij de huisarts had ik een te lage bloed druk en me hart slag is te snel ik ben de laatste tijd snel buiten adem en dan voel ik me hart kloppen en lichte pijn op me borst val in slaap en ik heb niks gedaan dan weet imand hier wat van af en weet iemand nog wat tips om zwanger te raken? of wat ik verkeerd doe ? laat het me weten ik voel me echt waardeloos omdat het me maar niet lukt help me

kiss dani van der krogt

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wil niet bot overkomen, maar je bent pas drie maanden bezig. Er zijn meiden die er veel langer over doen. Ben je al lang van de pil af? Ontpillen kan ook een half jaar tot jaar duren.

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Begrijp ik het nu goed... 3 maanden bezig?
    Maak je niet druk meid, das hartstikke kort...

4. evemarlin

evemarlin Lid

9 sep 2008
    55
    0
    0
    Sneek
    Ik ben al meer dan 1,5 jaar van de pil af de eerste drie maanden niet veel gedaan vanwege het ontpillen..
    Maar hier komt ook nog altijd de :evil: langs

succes

5. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik zou me ook niet druk maken. Maar ongeveer 30% van de vrouwen word bijna gelijk zwanger. De rest doet er toch zeker 6-12 maanden over.
    En dan heb je natuurlijk ook nog andere gevallen...

6. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    ben in aug gestopt me me pil maar heb helemaal geen werkingen gevloelt van ontpillen en ben nu weer twee maanden zelf ongi geworden en ik kan het presies uit tellen en het klopt altijd ik heb al heel lang een kinder wens maar door dat ik er lang op heb moeten wachten tot me man ook wilde zijn we nu al bijna 2 jaar verder er me man word er niet jonger op 32 namelijk

kiss dani

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb maar 1 tip en dat is:
    geduld

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou, dat zijn mijn woorden Saskia.
    Het hangt niet alleen van je cyclus af hoor dat je ontpilt bent. Ik bedoel je cyclus kan wel mooi lopen, maar dat zegt ook niet alles.

9. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    wilde nog ff zeggen dat ik deze maand net na dat ik ongi was geweest na 2 dagen lichte kleur bloed verlies had met af vegen na de wc iemand weet wat dit is ?

kiss dani

10. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ik weet niet wat dat is maar je ben nog steeds aan het ontpillen..
    zoals de andere dames hier al zeiden , zwanger worden vraag om heel veel gedult ;)
    en 3 maanden is nog niks !

11. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    wat is ontpillen dan ik voel me verder gewoon goed hoor alleen dan me bloed druk en me hartslag en me moe heid maar volgens me huisarts heeft het er niks mee te maken moet ik iets voelen van ontpillen of iets want ik voel echt verder niks van

kiss dani

12. 2bb

2bb Niet meer actief

Waarschijnlijk voel je je zo rot omdat je je onbewust enorm zit op te winden en te stressen van je ongi/niet zwangerschap. Probeer een beetje te relaxen, want hartkloppingen etc. zijn niet gezond voor je. 3 maanden proberen is idd niks, ik snap dat je ongeduldig bent, maar het is echt normaal als je er een half jaar of langer over doet.

Heel gezond leven en klussen op de juiste dagen (misschien met ovu tests?)!

Veel succes

13. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

Ik herken je klachten. heb er zlefs ook last van. Soms val ik zomaar in slaap.
    Bij mij zijn ze nu aan het testen op b12. Als deze te laag is kan je ook die klachten van krijgen. Ik weet niet of je de ziekte van crohn hebt, maar daar hefet het wel een relatie mee.

www.stichtingb12tekort.nl

Misschien heb je er wat aan.

Groetjes Gaby

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik denk ook dat je moet relaxen, je moet bij gemiddelde vruchtbaarheid een jaar uittrekken om zwanger te raken! er zijn meer factoren dan klussen op de juiste dag die het zwanger raken beinvloeden.

en ontpillen hoef je niet veel van te voelen, maar je flauw voelen o.i.d. kan daar wel mee te maken hebben.

je moet idd nog een beetje geduld hebben, het komt wel!

15. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Als het zo makkelijk is om zwanger te worden, door op de juiste momenten te klussen, dan waren we (bijna) allemaal wel meteen zwanger geworden. Helaas is dit niet het geval en je kan er dan ook beter rekening mee houden dat het een jaar kan duren.
    Het ontpillen, je lichaam moet zichzelf gaan regelen zonder toediening van hormonen, kan best een half jaartje duren. Hierbij kan je verschillende klachten krijgen waaronder ook een lage bloeddruk.
    Je kan ook deze topic lezen over o.a. het ontpillen.

Zoals de meiden hiervoor ook al aangaven, zal je toch geduld moeten hebben ;)

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik kan me voorstellen dat het in jouw beleving te lang duurt. Elke maand is immers weer een maand te veel.
    Maar echt hoor, gemiddeld doet een stel er gewoon 6-12 maanden over om zwanger te worden.

Je moest eens weten wat er allemaal bij een zwangerschap komt kijken ;)
    Het is niet alleen bevruchten en that's it, was het maar waar :D
    Na de bevruchting moeten de cellen zich delen, daar gaat al heeeel vaak iets fout waardoor er dus geen zwangerschap ontstaat.
    Als het wel goed gaat dan moet het klompje cellen nog goed in de baarmoeder aankomen en innestelen, ook daar gaat heel vaak iets fout..

Elke maand heb je ongeveer 80% kans op een bevruchting, maar helaas maar 15% kans dat het daadwerkelijk op een zwangerschap uitdraait. Gewoon omdat in de tussentijd van bevruchting en innesteling al heel veel fout gaat. En daar valt gewoon niks aan te doen helaas.

Probeer gewoon geduld te hebben, niemand die jou op dit moment kan helpen hiermee, zelfs je huisarts zal het niet doen...

Hopelijk is het snel raak voor jullie!

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik heb crohn en die symptomen komen mij wel erg bekent voor...

Oh en om even terug te komen op TS:
    3 maanden?
    Uhm...Kijk eens voor de gein naar mijn onderschrift...
    6 a 12 maanden is normaal...

18. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    ...... 3maanden, sorry hoor maar als je dát al lang vind! Ik ben zelf al meer dan 13 maanden bezig en geloof me, ik klus me gek.
    Die klachten die je hebt kunnen heel goed bij stress horen. Ik zou me gewoon niet zo druk maken en probeer er niet zo mee bezig te zijn. Ik weet het.. dat is moeilijk, maar vooral die eerste maanden is het helemaal niet nodig om in de stress te geraken.

Je schrijft ook dat je na je ongi nog wat rood had bij afvegen, tja... missch was er nog wat achtergebleven of heb je een wondje ofzo. Ook hier zou ik me niet druk om maken.

succes met zwanger worden, maar alstjeblieft: relax! ;)

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Inderdaad.. zoals mijn voorgangers al zeiden: relax. Maak je niet te druk. Natuurlijk wil je zo erg vreselijk graag zwanger zijn. Net als wij allemaal. Maar helaas: zwanger worden vergt geduld, heel veel geduld.

Ook ik ben al een tijdje bezig zoals je onder mijn banner kunt zien. En dat je vriend "al" 32 jaar is, maakt helemaal niks uit. Ik ben "al" 33 jaar (over een paar weekjes 34) en nog steeds niet zwanger van mijn eerste kindje. Mij hoor je toch ook niet klagen? Jullie hebben nog jaren de tijd hoor.

Neem de tijd om zwanger te worden. Eens zul jij ook met een positieve zwangerschapstest in handen staan. Zwanger worden kun je nu eenmaal niet afdwingen!

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Maak je niet al te druk...

Ik snap je wens maar al te goed, geloof me...
    Maar 3 maanden is écht nog niet lang.

Ik denk eerlijk gezegd dat je berichtje een beetje ongeduldig overkomt voor de dames die er al veel langer mee bezig zijn...

Veel succes met zwanger worden!

Deel Deze Pagina