Misschien relativeert het wat als je weet dat zo'n 80% van de seksueel actieve mensen ooit in hun leven hpv bij zich draagt. En de meeste mensen ruimen dit zelf op.
Tipje: jute vloerkleed rechthoekig van de Action. Echt super leuk voor buiten ook. https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/%E2%99%A1-de-eerste-1000-dagenclub-pt-4-%E2%99%A1.720582/page-135#post-24177784
Ja, dinsdagmiddag gelukkig. Heb geen idee hoe lang het daarna duurt voor je de uitslag hebt trouwens.
Dat is te overzien maar voor je gevoel waarschijnlijk al te lang. Heb gelukkig hier op het forum al meerdere malen gelezen dat de test daarna goed is. Zal hard voor je duimen!
Wij zijn weer thuis!!!! Woohoo! Een dagje eerder maar ik vroeg gister eind van de middag of we misschien al konden gaan, dat vond iedereen prima, dus vannacht thuis gekomen
@GossipGirlxoxo hoe is het verder gegaan rondom het verhaal van je zoon? Ik hoop dat alles een beetje in rustiger vaarwater is gekomen.
Ik heb zoveel zin in vandaag. Kids gaan logeren en mijn man en ik gaan vandaag heerlijk shoppen en daarna uit eten. Ik ben 11 kilo afgevallen dus ik heb ook echt een nieuwe garderobe nodig. Ik hoop eindelijk leuke dingen in normale winkels te kunnen kopen (lees Esperit, WE, only etc). Ik ben ook oprecht heel blij met mijn lichaam hoe het nu is, dus hoop dat ik kleren ook een keer goed vind staan.
Zomaar iets om even te delen; ik zocht voor op vakantie een mega goedkoop lipproduct (een potloodvorm met een crème finish) en wenkbrauwpotlood. In de zin van: als een van de jongens het kapot stoot is het niet erg. Gewoon handig voor erbij. Ik kocht dat bij de H&M (zal vast niet helemaal verantwoord zijn oa qua gebruikte ingrediënten) voor een paar euro en het zijn me toch fijne producten . wenkbrauwpotlood blijft perfect zitten, mits je ‘m wel even fixeert met bijv een spray. Lip spul blijft ook goed zitten en gaat niet in de plooien zitten. Niet bestand tegen 3 maaltijden. Maar voor enkele euro’s de moeite waard.
Ook nog een tip tegen de debiel die in dr ogen wrijft tegen t eind van de werkdag en door mascara net een panda lijkt? In tegenstelling tot mn dochter heb ik geen diepzwarte superlange wimpers (die heeft echt alle genen goed verzameld)
Je lijkt verbaasd? Maar heel veel “goedkopere” make up of producten zijn gewoon fijn en blijven goed zitten. Van Kruidvat van Essence is de make up ook fijn. En de waterproof sensitive mascara van Etos is ook fijn en goed.
Hahaha nee sorry. Ik gebruik geen mascara. ALS ik er een gebruik is het echt voor een feestje (dan ga ik voor drama en gebruik ik er 1 van Nars). Heeeeel af en toe als ik naar kantoor ga en heb een mega belangrijke afspraak dan wil ik ook nog wel een dun laagje opbrengen. Dan gebruik ik Hypnôse van Lancôme. Die blijft bij mij goed zitten, ook wanneer mijn ogen gaan tranen als ik iets op mijn contactlens krijg. Misschien ook iets voor jou? Heb je ook in waterproof trouwens.
Verbaasd vd H&M ja. Ik heb daar qua make-up met dezelfde insteek namelijk zo vaak een miskoop gedaan. Ik zweer zelf bij de bronzers van de Hema en de wenkbrauwpoeders van de Etos. Qua oogpotlood en poeder voor mijn gezicht wissel ik dan weer niet en die heb ik van een ander merk.
Oh echt? Dat is dan zonde ja. Al is het niet zo duur. Maar ook gewoon de verspilling van zo’n product.
Nou inderdaad. Sinds ik de lijn van Kruidvat heb ontdekt zweer ik daarbij. M’n mascara kost €3,39, m’n oogpotlood €1,59. Ik ga geen 5 euro voor een oogpotlood betalen meer tegenwoordig. @Vero0504; misschien is die mascara van Kruidvat wat voor je? Die is echt heel goed!
Ik krijg nooit de juiste kleur foundation gevonden. Al eens naar de speciaal zaak geweest en al. Maar steeds net niet. Iemand daar nog tips voor? .
Snap ik hoor. Als het bevalt, waarom dan meer betalen? Mijn ervaring met sommige goedkopere producten is wel dat ze super fijn zijn en mooi gepigmenteerd zijn, maar dat het niet de hele dag goed blijft zitten. Heb ik einde dag weer een hele vette waas op mijn contactlens of jeuk . Als ik dan een fijne vind die dan wat duurder is na 5 miskopen, dan ben ik al lang blij. en dan wissel ik ook niet heel gauw meer moet ik zeggen. Maar voor hetzelfde geldt dat dit van de drogist is geweest. Die heb ik er overigens ook tussen. Tip: bij bol.com hebben ze ook wel eens magazijn opruiming. Dan heb je bijv een product van L'Oréal of Rimmel voor 1 euro ofzo.
Ik vind de pigment van 'duurdere' merken altijd beter. Meer kleur minder product. Maar hebben ze vast ook goede van bij goedkopere merken.