Hier een top middag gehad met een geweldige fotograaf: Kirsten den Boef uit Elst (gld), google maar eens. We hebben alles op dvd gekregen en maken zelf een album. Zeer professionele foto's, maar voor een leuk prijsje. Écht een aanrader, ze maakt er echt een geweldige gezellige tijd van tijdens de reportage.
Ik en mijn man doen ook oa bruidsreportages. Het allerbelangrijkste bij een fotograaf voor zo'n belangrijke dag is dat je een goede klik hebt tussen fotograaf en bruidspaar. Het bruidspaar moet zich wel op zn gemak voelen bij de fotograaf, want die is er toch de hele dag bij. Als fotograaf moet je natuurlijk de kennis hebben om mooie fotos te maken, maar zeker ook zorgen voor een ontspannen sfeer en moet je het bruidspaar op zo'n belangrijke dag toch op hun gemak kunnen stellen. Want dat zie je zeker terug op de fotos. Ik zou dus een selectie maken en eens afspreken met een paar fotografen. Kijken waar je het beste gevoel bij hebt.
Probeer een fotovak school/opleiding te benaderen. Zijn goede fotografen die weinig ervaring hebben met bruiloften en de fito's voor hun portfolio willen gebruiken. Anders: John Hunt (debby82 had hem) Of Alexander Wieferink niet duur ondanks dat ze uit NH komen.
ik ben ook bezig om te fotograferen en vind ze heel mooi nu nog van mn kindjes als je wilt kan ik je fototjes via mail sturen en misschien proef fototjes maken van jullie beide dan kan je altijd even kijken wat je ervan vind doe het voor de hobby en denk we er wel uit komen
Ik ken wel iemand. Ik stuur haar wel een link naar deze pagina Wij hadden een pro, maar een vriendin van ons liep mee met de rapportage en schoot ook foto's. Die van haar waren uiteindelijk mooier dan die van de fotograaf!
Bedankt allemaal! Nog steeds opzoek heb weer wat berichten verstuurd ga er vanavond of morgen nog een aantal naar jullie sturen
Ik ben zelf een enthousiaste hobbyfotografe die ook al een 20-tal bruiloften heb gefotografeerd. Meestal komen stellen naar me toe vanwege de lage prijs, maar zijn altijd positief verrast over mijn portfolio. Ik ben op mijn best bij spontane/journalistieke fotografie, dus bij mij hoef je niet 1,5 uur lang te poseren. Mijn prijs is 375,-. Mocht je het iets lijken, dan kun je me een pb sturen voor de link naar mijn site.
Waar ik persoonlijk naar heb gekeken is dat ik alle foto's in originaal (zonder dom fotograaflogo dus) op dvd meekreeg, album kon ik zelf wel maken dus wilde alles origineel in de goede kwaliteit mee krijgen. Wij hadden geloof ik iets van 3-4 uur een fotograaf (voor de vooraf foto's, plechtigheid en deel van feestje) voor 600 euro incl alles. Vond ik niet duur want toen ik rond ging vragen voor precies hetzelfde van pro fotografen (dus echt opgeleide mensen zeg maar) dan zat ik vaak of op dezelfde prijs (met geen originele) of rond de 1000 euro... dus wij waren happy... en ben nog steeds happy met mijn foto's..