goedkope goede bruidsfotograaf

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.751
    646
    113
    Gelderland
    Hier een top middag gehad met een geweldige fotograaf: Kirsten den Boef uit Elst (gld), google maar eens. We hebben alles op dvd gekregen en maken zelf een album. Zeer professionele foto's, maar voor een leuk prijsje. Écht een aanrader, ze maakt er echt een geweldige gezellige tijd van tijdens de reportage.

2. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Ik en mijn man doen ook oa bruidsreportages.

Het allerbelangrijkste bij een fotograaf voor zo'n belangrijke dag is dat je een goede klik hebt tussen fotograaf en bruidspaar.
    Het bruidspaar moet zich wel op zn gemak voelen bij de fotograaf, want die is er toch de hele dag bij.

Als fotograaf moet je natuurlijk de kennis hebben om mooie fotos te maken, maar zeker ook zorgen voor een ontspannen sfeer en moet je het bruidspaar op zo'n belangrijke dag toch op hun gemak kunnen stellen. Want dat zie je zeker terug op de fotos.

Ik zou dus een selectie maken en eens afspreken met een paar fotografen. Kijken waar je het beste gevoel bij hebt.

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Dit sowieso :)

En mocht je nog op zoek zijn kun je me wel even pb-en voor mn website :)

4. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Heb je al een fotograaf?
    Wij hadden er 2 echt geweldig en niet duur (toentertijd!)

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Probeer een fotovak school/opleiding te benaderen.

Zijn goede fotografen die weinig ervaring hebben met bruiloften en de fito's voor hun portfolio willen gebruiken.

Anders: John Hunt (debby82 had hem)
    Of Alexander Wieferink niet duur ondanks dat ze uit NH komen.

6. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    succes

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik ben ook bezig om te fotograferen en vind ze heel mooi nu nog van mn kindjes
    als je wilt kan ik je fototjes via mail sturen en misschien proef fototjes maken van jullie beide dan kan je altijd even kijken wat je ervan vind
    doe het voor de hobby en denk we er wel uit komen:)

8. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Mijne is 585 incl. Album.

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ken wel iemand. Ik stuur haar wel een link naar deze pagina ;)

Wij hadden een pro, maar een vriendin van ons liep mee met de rapportage en schoot ook foto's. Die van haar waren uiteindelijk mooier dan die van de fotograaf!

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bedankt allemaal! Nog steeds opzoek heb weer wat berichten verstuurd ga er vanavond of morgen nog een aantal naar jullie sturen

11. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Wij hadden ook John Hunt, daar zijn wij ook tevreden over!

12. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.225
    6.671
    113
    Ik ben zelf een enthousiaste hobbyfotografe die ook al een 20-tal bruiloften heb gefotografeerd. Meestal komen stellen naar me toe vanwege de lage prijs, maar zijn altijd positief verrast over mijn portfolio. Ik ben op mijn best bij spontane/journalistieke fotografie, dus bij mij hoef je niet 1,5 uur lang te poseren.

Mijn prijs is 375,-. Mocht je het iets lijken, dan kun je me een pb sturen voor de link naar mijn site.

13. Triskele

Triskele Niet meer actief

Waar ik persoonlijk naar heb gekeken is dat ik alle foto's in originaal (zonder dom fotograaflogo dus) op dvd meekreeg, album kon ik zelf wel maken dus wilde alles origineel in de goede kwaliteit mee krijgen.

Wij hadden geloof ik iets van 3-4 uur een fotograaf (voor de vooraf foto's, plechtigheid en deel van feestje) voor 600 euro incl alles.

Vond ik niet duur want toen ik rond ging vragen voor precies hetzelfde van pro fotografen (dus echt opgeleide mensen zeg maar) dan zat ik vaak of op dezelfde prijs (met geen originele) of rond de 1000 euro... dus wij waren happy... en ben nog steeds happy met mijn foto's..

Deel Deze Pagina