Dames, Ik kan echt geen skinny jeans vinden, heb op esprit.nl gekeken en daar staat er nu welgeteld 1 op en die kost 60 euro, vind ik best duur. Ik heb ook gekeken bij H&M, en daar hebben ze er niet 1 op de website staan. Verder al geshopt bij Prenatal, maar geen jeans.. Ik wil graag een jeans waar ik mn laarzen overheen kan dragen. Wie o wie heeft tips, ik moet er op korte termijn echt 1tje aanschaffen want mn eigen kleding begint nu toch wel een beetje te knellen Ohja heel wat anders: hoe krijg ik het voor elkaar om onder mn zwangerschapsbanner wat te schrijven? Gr, Manon
Op de h&m site staat er nu wel 1 hoor, heb em zelf ook besteld namelijk. Zal even voor je zoeken, momentje!
Oh zie nu net dat hij niet echt skinny skinny is zeg maar. Maar vind em er wel skinny uitzien op het plaatje. Ik heb er verder 1 van noppies besteld bij bellyfashion.nl. Was 50 euro Deze is van de h&m, die ik besteld heb
Oh hij was niet van noppies, maar van queen mum. God gaat lekker hier.. Deze heb ik besteld en die is echt skinny! http://www.bellyfashion.nl/product_thumb.php?img=images/w2008/P8050254.jpg&w=400&h=400
Hoihoi, Ik heb mijn skinny positiebroeken van Mamalicious. Ik weet zo even niet waar je dat merk nog meer kan kopen, maar de mijne komen bij de Babydump vandaan in Veenendaal. De broeken kostten 40 euro en ze zitten echt superlekker! Succes ermee En antwoord op je tweede vraag: In je profiel, waar je ook de link van je banner hebt staan, kan je gewoon onder die tekst typen wat je wilt! Gewoon even een regel open laten na de banner-link en leef je uit Hou er alleen wel rekening mee dat je maar een beperkt aantal tekens mag gebruiken
Ik heb er een van Noppies. Maar die heb ik in september gekocht, dus weet niet of ze die nog hebben... Zit nog steeds lekker!
Hey, Bedankt! Ik ga weer ff shoppen, ik woon in A'dam en in Beverwijk zit ook een babydump, daar wilde ik toch al heen dus daar ga ik ook zeker nog ff kijken. En ik vind die van Queen mum ook erg leuk. Thanx! gr, Manon
Ik heb die ook van de H&M en die is inderdaad niet echt skinny. Onder laarzen moet het wel kunnen denk ik, maar dan moet je hem wel dubbel doen..
Ik heb een skinny positiebroek van Mamalicious. Gekocht bij de prenatal. Heeft een sier rits op de linker kont. Kan je em makkelijk herkennen. Ik heb gewoon maatje 28 (als anders) en vandaag ook met laarzen eroverheen aan, helemaal goed!
Ja ik zit hier ook had je naam al een paar keer voorbij zien komen. Zit hier nu alweer een tijdje maar reageer niet overal op
In purmerend bij Ikke en mama verkopen ze mamalicious. Ze hebben daar erg veel keuze in broeken en ook skinny jeans. Heb er zelf ook eentje