Momenteel sta ik op de wachtlijst voor een medische neuscorrectie. Dit ivm al jaren moeite hebben met ademen door mijn neus, continu verstopte neus en (zeer vaak) herhaalde bijholte-ontsteking die sinds een half jaar chronisch is (en dus met AB oid niet meer weg te krijgen is). Mijn neus is erg smal en dit schijnt dus de oorzaak te zijn van de problemen. Mijn neus zal straks dus ook korter en breder gemaakt worden en aan mijn neusvleugels wordt ook nog wat geknutseld. Sinds mijn pubertijd al heb ik een hekel aan mijn neus (ik vind t een heksenneus) dus ik ben blij dat er, naast medisch, ook meteen cosmetisch iets aan gedaan wordt! Maar naarmate het moment voor de oproep van de operatie steeds dichterbij komt, hoe banger ik word! Hoe verloopt het herstel? Krijg je echt een heel blauw en dik gezicht of blijft het lokaal bij je neus? Hoe is het om ineens "een mooie neus" in je eigen gezicht te zien? Ik heb echt een hekel aan mijn neus, maar het is wel MIJN neus... Ik ben, naast de pijn, gewoon heel erg bang dat ik mezelf niet meer zo herken en me ineens lelijk(er) ga voelen dan voor de operatie Dames met ervaring hiermee?
het went heel snel de eerste tijd erna ben je enorm blauw van ogen tot kin. meid het komt echt wel goed