al kriebelt het bij mij voor nog een vierde! denk je toch wel eens bij jezelf dat het doenbaar moet blijven he! groetjes
Wij willen er allebei twee... Eerst maar wachten of de eerste bij ons wil komen. als het daarbij zou blijven zou ik mij al gezegend voelen. Maar bij mijn broers en zussen zitten ze tussen de 2 en 6 kinderen.
Ik hoop 2 of 3. Ligt er natuurlijk ook aan hoe het straks allemaal gaat met de financien en dergelijke. Op dit moment hebben we een huis met 4 slaapkamers dus het zou wel passen .
Ik wil graag 3 kinderen, altijd al gewild ook ,daar zijn we dan ook hard mee bezig! Omdat ik hormonen spuit is er wel kans op een meerling dus ik heb het niet volledig in de hand, liever 3 maar een 4e is in deze situatie niet geheel uit te sluiten en in dat geval ook welkom, nog meer wil ik absoluut niet!
Wij hopen allebei op 2 wondertjes. We zijn pas net bezig voor de eerste, maar twee is toch wel ons ideaalbeeld en nog te behappen financieel, qua auto en huis
Ik zal al de gelukkigste ter wereld zijn als we 1 wondertje mogen krijgen Maar zou ik het voor het zeggen hebben, dan zou ik graag 3 kinderen willen. Maar wie weet als het zover is, misschien willen we er dan nog meer Of juist minder! Wij kijken gewoon hoe het loopt en hoe we ons erbij voelen.
wauw wat willen er veel meiden een groot gezin! Valt me echt op dat het merendeel toch wel drie of meer kids wil. (uhm..... Ik ook dus! ahahaha) wij willen ook erg graag 3 kinderen (minimaal) maar ik ken mezelf een beetje, dus er is best een kans dat ik na 3 nog niet wil stoppen. hihi Nadeel vind ik van vier of meer kids, dat je toch aan een extra auto moet gaan denken, of zo'n hele dure grote.
Wij hopen op twee, als het ons gegund is......eerst maar eens zwanger worden van de eerste Misschien, héél misschien een derde, maar denk dat wij met twee heel dik tevreden zijn!
Ik ben zwanger van de eerste ik hoop dat alles goed gaat ben al mega blij dat ik zwanger kan zijn van de eerste (na 2 jaar) maar mijn man wilt erg graag 4. Ik dacht altijd aan 3 maar 4 zou ook hartstikke welkom zijn.
Als het allemaal zo mag zijn dan zou ik graag twee kinderen willen, dat lijkt me heel erg leuk. Voorlopig eerst maar heel geduldig wachten op de eerste
Wij hebben nu 1 wonder, ik zou graag nog een wonder erbij willen. Mijn hubbie weet het nog niet...Hij zegt geen nee, maar ook geen ja... Hij heeft zelf trouwens 1 broer, ik heb geen broers/zussen.
heb er al 2, wil dolgraag nu een nr 3 met mijn grote liefde.. en hij is nu al bezig over 2 kindjes van hemzelf.. pfff.. laten we dus maar eerst hopen dat een 3e wondertje ons gegund is
wij zijn bezig met ons eerste wondertje. als het aan mij ligt blijft het bij 1 maar man lief wilt er graag 2 zullen wel zien eerst ons eerste wondertje
Wij wilden ook maar eens kijken of 1 zou lukken. Maar het worden er twee! Je hebt het nou eenmaal niet voor het zeggen...
Wij zeiden altijd dat we wel drie kinderen wilden. Maar nu de tweede op zich laat wachten weten we wel dat je niets te zeggen hebt. Ben nu al heel blij als we nog een tweede kindje mogen krijgen. Pim