Haar kleuren met henna!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kristel86, 21 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Volgens mij moet er minimaal 6-8 weken tussen zitten?
    Of is dit juist als je permanent in je haar wilt? (mn moeder deed vroeger namelijk beiden en dan moest er zoiets tussen zitten volgens mij ;))

Nu t droog is lijkt t wel wat, maar bovenop (waar ik enorme uitgroei had (wat niet te zien was, maar toch)) is t nog steeds TE ben ik bang..
    Maar ik ben al wel zo ver dat ik de deur uit durf! :p
    Misschien binnenkort nog even een keertje doen met een rood/zwart combi oid, maargoed, eerst maar eens kijken hoe dit zich gaat ontwikkelen :)

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Zijn er hier meiden die het zelf in hun haar stoppen en hoe doen jullie dat dan?

3. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hier trouwens regelmatig henna en chemisch gemengd, omdat ik henna zelf niet rood genoeg vond maar was wel mooi om de uitgroei bij te houden. Als je er idd 6 weken tussen laat zitten gaat het goed (bij mij in ieder geval!) Die pakjes met kleuren henna zijn niet echte henna meiden! vaak zit er in zwarte haarverf henna wel gewone haarverf of andere rare ingredienten, met natuurlijke henna kan je echt alleen maar bruin/rood verfen! Met al die andere zooi echt uitkijken, hoe blanker je bent hoe sneller je er een allergische reactie op krijgt, en daar ben je echt niet blij mee, google maar eens op de gevaren van zwarte henna!

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Die zwarte henna die ik heb van de turk die kleurt ook alleen maar rood/bruin. Weet ook niet of het zwarte henna is maar het zit in een zwart doosje. Doosje heb je ook in een bruinige kleur. Die kleurt alleen roder dan het zwarte doosje. Bij mij tenminste.

Deel Deze Pagina