ineens heel erge kramp. help!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sunlight, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meiden

hier even mijn verhaal.
    ik werd vanmorgen wakker en had vet erge buikkramp.
    de hele morgen heb ik hier last van gehad en was echt niet een beetje was er echt steeds duidelijk aanwezig! en erg pijnlijk.

is dit bandenpijn? of is dit niet een goed teken?

wie kan mij helpen want ben erg onzeker en verdrietig ben erg bang dat het mis gaat!

hoor jullie graag

liefs

2. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Kan door het groeien van de baarmoeder komen.
    Bandenpijn lijkt het mij niet, maar de normale menstruatie-kramp die je tijdens het groeien kan krijgen.

Sommige hebben er geen last van, sommige heel veel of heeel erg heftig.
    De meeste hebben het gewoon af en toe.

Als het inmiddels is afgezakt zou ik morgen ochtend even de vk bellen.
    Heb je het nog steeds zo erg zou ik hun op het spoednummer bellen als je het echt niet vertrouwd, of naar de huisartsenpost gaan.

Maar zolang je geen bloed verliesd is er vast niks aan de hand.

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik moet dinsdag zowiezo naar de vk heb dan een echo. gelijk bellen vindt ik ook zo wat. ik was ook al 2 dagen niet misselijk maar dat begint gelukkig nu weer te komen dat is meestal ook een goed teken toch? ja het gaat nu al beter maar zo nu en dan voel ik het wel.nee ik heb geen bloed verloren tenminste nog niet!

4. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Volgens mij zit het wel goed.
    En wat mijn ervaring is trouwens met kramp..
    Als het je angstig maakt wordt het alleen erger en duurt het langer.
    Puur omdat je bang bent dat het niet goed zit.

Ik denk echt dat je baarmoeder nu goed aan het groeien is voor je kleine beeb!

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    meid bedankt voor je reactie. ben al wat rustiger ik hoop idd dat mijn baarmoeder lekker veel aan het groeien is. ;)

6. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ik hoop het ook zo voor je!
    Na zo'n lange tijd wachten voor je eindelijk zwanger bent hoop ik zeer zeker dat je beebje ook gewoon lekker 9 maanden wacht daar binnen :p

7. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Ik heb al vanaf het begin van mijn zwangerschap de hele dag menstruatie pijn? Is dat ook de bandenpijn?

8. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ook groeipijn denk ik.

Ik heb de afgelopen weken heeeel veel bandenpijn gehad, maar dat is echt heel anders dan ik de eerste weken had zeg maar.
    Echt heeeeel fel trekkend gevoel.

Kramp zou ik meer op het groeien houden.

9. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nee ik heb geen trekkende pijn het is echt krampen. ja we hebben heel lang moeten wachten misschien ben ik daarom wel zo snel bezorgd ik moet mij ook niet zo aanstellen ik zie het allemaal vanzelf niet gelijk zo druk maken. ligt vast aan de hormonen. nog twee dagen dan weet ik of het nog goed zit of niet

10. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    Ik heb ook erge last van krampen sinds 3 dagen,vooral snachts lijkt wel die buikpijn die ik had toen ik ongesteld was...heb ook last gekregen van me onderrug...ik ging ook uit van bandenpijn maar twijfel wel of het wel echt me banden zijn...ik heb 31 mrt pas de 20weken echo..

11. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Misschien zijn het ook wel de zenuwen voor de echo!

12. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    In principe heb ik ook een flinke groeispurt gehad in die periode, dus daar kan je nu last van hebben.
    Alleen met die termijn zou ik geen risico nemen en als het vannacht weer zo is gewoon even de vk bellen.
    Zij kan dit beter beoordelen.

Helemaal met die rugpijn erbij, zou niet weten of het wel of niet groeipijn is.

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik denk ook dat dit groeipijn is. Groeipijn kan écht heel pijnlijk zijn, ik heb er zelf ook heel erg last van.
    Ben er ook mee naar de VK geweest 3 weken terug en zij bevstigde dat het echt groeipijn was.
    Helaas kan je er niks aan doen..
    Eventueel paracetamol innemen (alleen hielp dat bij mij niet) en een warme kruik op je buik en in je rug.
    Dat laatste hielp mij wel goed!

Dit komt overigens vaak echt in periodes, wanneer je baarmoeder een groeispurt heeft.
    Bij mij was het ook in het begin, laatst rond de 18/19 weken had ik het weer een week en nu heb ik het weer sinds 2 dagen..

Hopelijk zijn jullie er gauw vanaf!

En denk eraan, als je je echt zorgen maakt, je kan altijd de vk bellen!

14. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Bandenpijn inderdaad. Maar ik heb het soms ook en dan zijn het mijn darmen. Die kunnen ook heel pijn doen! :evil:

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    In het begin had ik daar ook last van. Bij mij waren het mijn darmen. Ik zat heel vaak op de toilet omdat ik het idee had dat ik nu ging vloeien alleen kwam er telkens niets.

16. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    ik heb ook veel last van ongipijnen en ben ook bang dat het verkeerd kan gaan. Ik ben blij als ik paar weken verder ben en uit de gevarenzone ben.
    Door jullie berichten te lezen ben ik wel wat gerust gesteld.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Heb er ook heel erg last van en ben ermee naar de gyn geweest. Omdat alles er op de echo goed uitzag is de verklaring groeipijn. Ik was toen gerust gesteld en het werd daarna gelijk minder. Nu is het sinds gister weer aanwezig en hoe eng het ook voelt ik probeer er positief mee om te gaan, nl dat het allemaal groeit en dat is alleen maar goed.
    Je darmen kunnen inderdaad ook een aandeel hebben, probeer vezelrijk te eten en goed te drinken.

18. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meiden

wat een positieve verhalen daar was ik wel even aan toe. vanmorgen op bed weer last van krampen
    ik moet morgen naar de vk dus ga nu niet bellen ik zie het morgen wel. en idd hopen dat het echt groeipijn is. mijn moeder gaat mee dus ik hoop niet dat zij nooit het hartje krijgt te horen en het beebje niet levend te zien! maar we moeten posi blijjven en het is gewoon goed aan het groeien en er is niks aan de hand!

19. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nou over ander half uur ben ik bij de vk en heb ik een echo ik moet zeggen dat ik best wel zenuwachtg ben! ik hoop zo dat alles goed is. duimen jullie voor ons?

liefs

20. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ben benieuwd hoe het gegaan is :) Ik heb ook erge pijnen gehad hoor, soms waren het inderdaad ook mijn darmen. Maar niet rechtop kunnen staan heb ik ook regelmatig gehad, ik heb me er nog niet druk om gemaakt, het zal er wel bij horen :)

Deel Deze Pagina