Wie voelt zich ook nog niet echt zwanger?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Willes, Oct 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Willes

Willes Fanatiek lid

Nov 14, 2006
    1,127
    70
    48
    Hallo allemaal,

Ik ben nu inmiddels 16 weken zwanger, maar het besef is er soms gewoon nog steeds niet. Ik voel me dan ook kiplekker en mijn buik verandert ook nog niet echt.
    Natuurlijk ben ik wel hardstikke blij, maar ik voel me gewoon nog niet echt zwanger.
    Hoe stom het ook klinkt, soms zou ik wel willen dat ik wat kleine 'kwaaltjes' zou hebben. :oops: Al was het alleen maar voor die bevestiging.

Zijn er mensen die hier ook last van hebben of ben ik nou gewoon zo'n muts :) ?

Groetjes Willes

2. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

Apr 18, 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    Heej,

Ik heb dat in het begin ook gehad. Ik moest mezelf er af en toe aan herrineren. Zo van ow ja ik ben zwanger. Nu kan het niet meer missen. Dikke buik en al dat geschop binnenin.
    Ik heb ook bijna geen kwaaltjes gehad en geloof mij wees blij. Ken genoeg mensen die niet hebben kunnen genieten van de eerste maanden omdat ze zo ziek ervan waren.

Groetjes

ps je bent echt geen muts ;)

3. leonie20

leonie20 Actief lid

Jul 1, 2007
    180
    0
    16
    hoi hoi,,

nou hier net zo hoor, ben nu 11 weken zwanger maar heb ook echt nergens last van.
    het is dat ik zelf merk dat mn broeken strakker gaat zitten en dat ik de beeb al gezien heb anders zou ik neit eens weten dat ik zwanger was hoor.
    had het er vanmorgen over met een vriendin vind het eigenlijk best jammer maar aan de andere kant ben ik super blij dat ik niet elke morgen boven de wc pot hang..

groetjes

4. nique36

nique36 Actief lid

Oct 4, 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    Hoi,

Tis hier eigenlijk ook een btje hetzelfde. Ik ben net als jij ruim 16 weken zwanger maar ook ik heb nog geen buikje. Tis wel een klein btje boller dan normaal maar verder nergens last van. Het enige kwaaltje wat ik heb is dat ik een lage bloeddruk heb waardoor ik me dus de hele dag super duizelig en moe voel. Maar moet wel heel eerlijk zeggen dat ik niet kan wachten tot ik de beeb voel, dat maakt het allemaal wat echter! ;)

Liefs
    Monique

5. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Dat had ik in het begin idd ook.
    Niet echt het idee hebben dat ik zwanger was, was alleen maar snel moe.
    Maar zodra het begint te schoppen weet je het zeker hoor.
    Je moet gewoon nog even geduld hebben.

En zoals hierboven al werd gezegd, wees maar blij dat je geen kwaaltjes heb.
    Ik heb nu wel eens zoiets van ho ho rustig aan, het moet nog langer mee dan die 9 maanden dat jij erin zit, stil liggen aub.

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Ik heb dat ook HEEEEEL erg lang gehad.. het enige waar ik last van had en heb is BI daaraan wist ik constant dat ik zwanger ben.
    Maar geloof me wacht maar tot ergens in de 30 weken dan heb je zo een toeter en wil je baby zo graag druk bewegen terwijl er eigenlijk geen plek meer voor is dat het een grote kermis is in je buik :D
    Heeeeerlijk is dat (bahalve als je probeert te slapen hihi)

7. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Ik heb dat nu ook nog. Ik hoop ook nog stiekem op kwaaltjes (ook al ben ik wel ontzettend moe en erg gevoelige borsten). Ik moet wel toegeven dat hoe meer boeken ik lees en hoe meer ik er over praat, hoe meer ik het me begin te realiseren. Ik heb het ook nog aan niemand verteld dat scheelt hoogstwaarschijnlijk ook.

8. Anique

Anique Niet meer actief

Ik zou toch idd blij zijn als ik geen last had van kwaaljes, ik word af en toe gek van de misselijkheid... zou best met jullie willen ruilen ;)

Geniet ervan dat je er geen last van hebt, en ik denk ook dat je het vanzelf beter gaat beseffen als je de baby gaat voelen idd.

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

hier nog 1 waar ik bij me vorige zwangerschappen misselijk en dergelijk was heb ik nu helemaal niets nergens last van geen enkel kwaaltje heel soms maakt het me ook een beetje onzeker of alles wel goed is omdat ik de baby natuurlijk ook nog niet voel

groetjes nathalie

10. Djam

Djam Actief lid

Aug 2, 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ik voel me eigen ook kiplekker gelukkig. Ben wel moe aan het einde van de middag, maar ja dat is vrij normaal. Het enige wat ik wel heb is al een behoorlijke buik :oops: die had ik nooit, was zo plat als een dubbeltje. Ik ben nog maar net zwanger, dus dat is best wel bizar. Misschien ben ik verder of zijn het het zelfs 2 :confused: maar dat weet ik 22 oktober pas met mijn eerste echo.

Liefs Mariska

11. Vlindertje S

Vlindertje S Actief lid

Aug 31, 2007
    147
    0
    0
    ben maar blij! ;)
    ik had eerst nergens last van en hoopte op
    kwaaltjes.. nu heb ik last van flauwvallen!
    dat is ook geen pretje! :cry:

12. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

Aug 8, 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo Willes
    Ik weet wat jij bedoelt , ik mis namelijk ook die gevoel, al is het op andere reden. Ik ben ongepland en volkomen onverwacht zwanger geraakt van onze ( 5de kindtje~ door de pil heen) Ik ben nu bijna 25 w, maar ik kan nog steeds nie aan wenen dat ik zwanger ben. Ik heb helaas wel kwaaltjes (zwangerschap ischias, heel erg moe, te emotioneel ) maar ja dat zijn niet tipische symptomen . Ik kwam het er achter dat ik zwanger was toen ik al 15w zwanger was, en heb ik ook mij moeheid niet "aangekoppeld "aan een zwangerschap.
    Ik vind het ergste als ik zie iemand die zwanger is en dan denk ik "o die is dik", en dan kijk ik in de spiegel :confused: ...o mij God ik ben ook zwanger " :rolleyes: .
    Jij bent dus niet de enige ;) .
    Groetjes! Sima

13. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

Aug 8, 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo Willes
    Ik weet wat jij bedoelt , ik mis namelijk ook die gevoel, al is het op andere reden. Ik ben ongepland en volkomen onverwacht zwanger geraakt van onze ( 5de kindtje~ door de pil heen) Ik ben nu bijna 25 w, maar ik kan nog steeds nie aan wenen dat ik zwanger ben. Ik heb helaas wel kwaaltjes (zwangerschap ischias, heel erg moe, te emotioneel ) maar ja dat zijn niet tipische symptomen . Ik kwam het er achter dat ik zwanger was toen ik al 15w zwanger was, en heb ik ook mij moeheid niet "aangekoppeld "aan een zwangerschap.
    Ik vind het ergste als ik zie iemand die zwanger is en dan denk ik "o die is dik", en dan kijk ik in de spiegel :confused: ...o mij God ik ben ook zwanger " :rolleyes: .
    Jij bent dus niet de enige ;) .
    Groetjes! Sima

14. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi

ik heb de hele zwangerschap nergens last van gehad eigenlijk. Was dolblij dat me buik begon te groeien en al helemaal toen met 18wkn onze meisje begon te bewegen (en niet meer ophield, haha). We hebben een gezonde dochter gekregen, dus al mijn onzekerheid voor niets......

Geniet maar lekker van het je goed voelen hoor.....
    twinny

15. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik voel me ook helemaal niet zwanger, tis omdat ik nu een buik krijg maar anders..
    Ik denk er niet eens aan.. Ja nu soms omdat ik wat minder flexibel ben ;)

16. Chulita

Chulita Lid

Mar 2, 2007
    92
    0
    0
    iemand ruilen dan?:p

ik ben elke dag misselijk..heb zelfs medicijnen tegen de misselijkheid..

als je wilt ruilen bel naar 239384357 hahaha

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    heb wel kleine kwaaltjes (maar mij hoor je niet klagen), en een buik. Maar toch... tis dat ik het op de echo gezien heb, gsiteren... hihi.
    Ik kan het nog steeds niet geloven... maar ik denk dat dat nu te maken heeft met het wonder van de zwangerschap zelf... hihi.

Share This Page