Toen ik vroeger Clomid slikte had ik er ook al last van.....haaruitval tijdens de zwangerschap Tijdens de zwangerschap dacht ik er goed mee weg te komen,maar sinds week 29 ongeveer is het haar uitvallen weer begonnnen.. is hier nog wat aan te doen??? en zou dit even tijdelijk zijn of...?
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap erge last van haaruitval gehad (kom het er met plukken uittrekken), terwijl ik wel echt mijn vitamines binnen kreeg via vers fruit en groente. Daarnaast slikte ik ook nog aanvullende zwangerschapsvitamines. De verloskundige zei dat de baby voedingsstoffen van mij nam die ik daardoor iets tekort kwam. dit in combi met hormonen zou voor haaruitval zorgen. Op een gegeven moment is het uit zichzelf gestopt en daarom heb ik geen verdere actie ondernomen. Het schijnt dat het kan helpen om extra vitamine b12 te slikken, maar dit zou ik eerst even bij je VK checken alvorens je hieraan begint! Succes, het is echt vervelend als je haar uitvalt
Hier ook heel erg, op gegeven moment moet ik eers douche putje uitmesten voor ik verder kan 😑 Maar na zwangerschap zal dat wel weer over zijn
Ik heb het nu ook al en ben pas 11 weken Vorige zwangerschap kreeg ik het pas na de borstvoeding toen ik daar mee stopte viel het uit als een malle
Ik eet ook gezond genoeg naar mijn idee.. Van die B12 zal ik aan VK thanks! wondermiddeltjes bestaan zeker verder niet? Zo dus jullie hebben er ook last van helaas dames Ja het is maar bijzaak natuurlijk, gezonde baby is belangrijker maar ik word er toch elke keer een beetje chagrijnig van als ik de zoveelste haar beet heb!! :x
Ik heb het nu ook heel erg.. hele bossen trek ik er zo uit.. mn borstel zit om de dag vol.. zal wel weer over gaan.. gelukkig heb ik dik haar van mezelf
Ik heb juist he-le-maal geen haaruitval tijdens deze zwangerschap! Heel bjzonder, want normaal ligt heel t doucheputje vol na het haren-wassen, maar nu hooguit 3 haren!! Wordt vast feest na de bevalling