Dag dames, Voor een goede vriendin ga ik een babyshower organiseren. Omdat zij niet zo van spelletjes houd, krijgt ze een bellypaint met foto's en wil ik een high tea maken. Hebben jullie hier tips voor lekkere makkelijke hapjes?!?! Dank je wel Dames!!!
- Cupcakes (in de kleur van het geslacht? ) - mini-sandwiches - Snoepjes/koekjes in de kleur van het geslacht? Voor een meisje bijv. spekkies, roze koeken, etc en voor een jongen blauwe dolfijnen (snoepjes van Haribo of Katja ofzo?), likkoekjes (en dan de blauwe er tussenuit vissen), etc. - Quiche doet t altijd wel goed - Wraprolletjes (wrap vullen, oprollen en in kleine stukjes snijden) - Misschien iemand in de groep die mooie taarten kan maken; zo ja, een zwangere-buik-taart.
Oh, en heel simpel: - Toastjes met diverse salades en kaas ed - Fruitsalade ehhh, verder kom ik even niet op dit moment
Soesjes of lange vingers voor de helft in glazuur/chocolade dopen en daarna muisjes er over, gemengd als het geslacht onbekend is.
Oh en zie mijn avatar (niet mijn creatie trouwens, nog niet... Mmm nog niet ) Wel veel werk, maar je kan nooit meer iets fout doen haha!
Ik had een taart laten maken van een zwangere buik met een jurk in de kleur van het geslacht en als bedankjes had ik appels in chocola gedaan en in de muisjes gedipt. Met een kaartje bedankt voor het komen
Wat leuk dat je dat voor je vriendin gaat organiseren. Dit hebben ze bij mij allemaal gemaakt/gekocht voor mijn babyshower:
Voor de babyshower die ik voor mijn vriendin geregeld had, hadden we alles in mini vorm gedaan. Mini pizza, mini worstenbroodjes, mini burgertjes, mini wortels, mini tomaatjes mini flesjes frisdrank en water, etc. Voor mijn babyshower hadden mijn vriendinnen als thema Minnie Mouse en hadden ze bijna al het eten in de vorm van een Minnie Mouse hoofd. Zo leuk! Sandwiches met verschillend beleg, pretzels met chocolade, taart echt van alles.