Hoi moms to be.. Heb even een vraagje,ik zit nu ongeveer tussen dag 10 en 12 na mijn eisprong en heb al een ogeveer een week last van mega harde ontlasting. Sorry mss een vies verhaaltje..maar ja Vandaag was helemaal een ramp..gewoon met tranen op de wc gezeten voor zeker 45 min...deed echt pijn. Weet iemand of dit een teken kan zijn van eventueel een zwangerschap? Want weet anders niet waar het vandaan komt..eet ook niet echt anders ofzo.. In ieder geval alvast bedankt voor jullie antw. Liefs Lily
Hey meid, Ik heb geen idee of het van een zwangerschap vandaan kan komen. Eerlijk gezegt heb ik daar zelf nog nooit van gehoort. Als je er last van blijft houden zou ik toch even naar de huisarst gaan, want goed is het niet! Liefs, Bianca
Hoi, ik heb geen idee of het met een zwangerschap te maken kan hebben. Maar als ik s`morgens brinta eet gaat mijn ontlasting veel makkelijker. Veel drinken en vezels eten.
Hey Lily, obstipatie (verstopping) kan wel een zwangerschapskenmerk zijn. Ik heb het bij mn vorige zwangerschap ook gehad alleen was het bij zo dat ik ook dagen geen ontlasting had en als ik dan moest ging het zeer moeizaam. Ik weet niet of dit ook het geval is bij jou? Ik wil je geen valse hoop geven, maar het kan dus wel. Liefs
Ik heb hetzelfde momenteel. Ik er nu al een week last van en is toch wel pijnlijk hoor. Ik was al een paar dagen niet meer geweest maar gelukkig gister weer wat kwijt maar het is nog niet je van het. Ik word er ook misselijk van. Beetje jammer. Succes ermee. Hopelijk gaat het gauw over. Grtz.
ik heb precies hetzelfde! maar of het een kwaal is voor in de 1e maand? denk het niet wel later in de zwangerschap
Hallo! ik heb dit ook! Man, wat een pijn! En voor zover ik weet ben ik niet zwanger ( vandaag mijn NOD en geen red devils te zien, en geen bloed geeft moed zeggen ze...maar toch!) dus zou het niet iets met het ontpillen te maken hebben? Ik ben nu 5 maanden gestopt... Maar als het met een eventuele zwangerschap te maken zou hebben begin ik nu toch aan mijn niet ongi te twijfelen... Neeeee....hier had ik een maand geleden ook last van..TJONGE! Liefs, pluis
ik heb hier wel vanaf het begin van mijn zwangerschap last van gehad. en heb het nu weer sinds een week. ik kan morgen testen dus wie weet is dit weer een symtoom....maargoed kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn of iets ik hoop voor je dat het raak is!
Hey allemaal, Bedankt voor al jullie antwoorden.. Ik heb ook niet dat ik elke dag hoef maar als ik moet is het net klei..lijkt wel of ik vanachter uitschuur! Blij te horen dat ik niet de enige ben ...euh ja of niet blij eigenlijk want je gunt het niemand. Ik hoop dat het een teken is want dan is het in iedergeval voor een goed doel..! Heb nog wat gegoogeld na deze vraag hier te hebben gesteld en zag idd dat verstopping wel een teken kan zijn... Ik ga morgen toch al testen(eigenlijk te vroeg maar heb een feestje)omdat ik dan wat meer zekerheid heb voor de avond.. Ik kan niet op internet morgen maar laat jullie zondag meteeen weten of het een teken kan zijn...
hey ik heb juist dat ik elke dag moet en als je drukt dat het lijkt alsof er iets is wat tegenhoud,,,
Nou ik moet ook ongi worden (nog paar daagjes maar dit is pas mijn 1e ronde dus verwacht nog niets eigenlijk, dus waarschijnlijk toch ontpillen voor mij) dus Nance ik hoop dat het raak is voor jou, heb ik ook nog hoop (Hmm tja "hoop") en oh Lily ook natuurlijk. Succes dames. Ik zal voor jullie duimen.
Nou meiden toch ff snel op de site gegaan... Heb vanmorgen getest en het was volgens mij wel positief,maar hij was echt heeeel erg licht dus bij dikkere streep laat ik het meteen weten! Dus het kan mss echt wel een teken zijn dames!
Obstipatie kan idd een zwangerschapsteken zijn. Maar het kan ook door stress komen. Als je heel erg bezig bent met t zwanger worden of heel erg bezig met: ohh, zou ik zwanger zijn? Ik moet nog zoveel dagen wachten met testen... aargh! - Bijvoorbeeld. Dan kan dat ook een reden zijn hoor.. Het zegt dus eigenlijk niet zo veel helaas. @Lily: Spannend meis! Heb je geen foto van je test zodat we even mee kunnen kijken?
nou bij mij zijn de vannacht gekomen! dus op naar de volgende ronde.. lily: ze zeggen een streep is een streep he! dus ik denk zomaar dat je al lekker zwanger bent hoor ben benieuwd!
Constipatie (met moeite naar de wc kunnen gaan) was bij mij 1 van de weinige symptomen voordat ik mijn NOD zou krijgen... en ik testte positief, van zoon Ollie!
Nou hij was zo erg licht dat het op een foto niet te zien is denk ik..maar test woe weer dan zal ik hem erop zetten!Maar zondag weer getest en ook een lichte streep dus ik mag best voorzichtig juichen denk ik... Heb na vrijdag geen last van verstopping gehad gelukkig...