wie heeft dat ook gehad? ik kan er niet overuit dat het gebeurde maar ik lag te rillen als een rietje op bed. vriend schrok zelfs dat ik zo lach te trillen wie herkend dit en hoe kan dit??
Ik ook hoor, bij beide! Is niks raars aan, je hebt zo veel spanning op je spieren gezet en dat is er ineens af, dan ga je zo trillen! Wel raar he? Hihi mn kleine man lag op mijn borst en ik maar shaken, arm kind zou bijna shaken baby krijgen van al dat geschud! Trillen na de bevalling - Zwangerschapspagina
Ik had het ook, maar dan toen ik net volledige onsluiting had. Vreselijk de bibberitus. Volgens de verloskundige volkomen normaal omdat je lichaam zo hard moet werken.
Ik heb het ook gehad! Ook tijdens de bevalling al trouwens, dat kwam van de adrenaline en de inspanning zeiden ze in het ziekenhuis. Inderdaad een mooie naam! Gefeliciteerd met jullie grote kleine wonder!
Hier zelfs na een keizersnede gehad! Niet normaal meer! Zeiden inderdaad dat het door de spanning en adrenaline kwam. Was wel ook na 2 dagen weeen maar dus niet na persen en volledige ontsluiting. Wist helemaal niet dat dat ook kon dus had geen idee wat me overkwam
hier ook gehad alleen tijdens de bevalling. op het moment dat mn vliezen braken totdat ik mocht gaan persen (5 uurtjes dus) heb ikk vreselijk liggen shaken pffff was gewoon eng. ik lag echt letterlijk te stuiteren op bed zonder dat ik er controle over had...
Gefeliciteerd met jullie kleine meisje, En ja hier ook gehad was volkomen normaal werd er verteld en kreeg voor het hechten erg vieze thee met erg veel suiker te drinken (drink het altijd zonder suiker dus oei wat zoet) en toen was het erg snel weg.
Ten eerste, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hoop dat je een goede bevalling hebt gehad. Ik heb ook heel erg liggen trillen en ik had het ongelofelijk koud, gelukkig kwam de pleeg met een lekkere warme deken.
Heb ik ook gehad, bij mijn oudste nadat ik bij kwam uit narcose en bij m'n jongste telg toen de verloskundige aan het hechten was (niet echt een hele goede combinatie ). Komt inderdaad omdat je lichaam zo hard heeft moeten werken en nu tot rust komt. Normale reactie dus!
jep ken t ook ik had trouwens niet eens door dat ik zo lag te shaken belde mijn vader in mijn hoofd was ik nl zo helder als water , maar ik maakte heel verkeerde zinnen en bibberde bijna van mn bed af volgens de gyn was dat idd adrenaline en ontlading gefeliciteerd met je dochter ze heeft lang op zich laten wachten he
Ik had het alleen tijdens de bevalling, NooNooman heeft nog gevraagd aan de arts of alles wel goed met me was, haha!
Ik had het ook het heeft een dagje geduurt tot het echt over was al werd het wel snel iets minder erg. Ik had wel iets teveel bloed verloren. Volgens de verpleegkundige was het vlak na de bevalling trouwens heel normaal door alle adrenaline enzo.
Nogmaals van harte gefeliciteerd!! ja heb ik ook gehad ik trilde gigantsich kon niet stil liggen.. na een half uurtje wast over..
Heb ik ook gehad, vanaf het moment dat ze me vliezen braken en me gingen inleiden. 14 uur lang! hahaha
gefeliciteerd!! ja hier ook hoor,wist niet wat me overkwam,echt totaal geen controle en ook heel erg klappertanden. maar ik heb na 22uur weeen ook een keizersnede gehad,was helemaal op. ze zeiden wel was een reactie van de stress,ontlading
Ik had het ook, fijn als ze je moeten hechten......Zei iedere keer sorry maar ze zeiden ook al dat ik er niks aan kon doen en dat heel veel vrouwen dat hebben