Cytotec tips

Discussion in 'Miskraam' started by MamiReg, Jun 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamiReg

MamiReg Actief lid

May 25, 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn verhaal vind je hier http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/279265-vanmorgen-echo-om-kijken-miskraam-volledig-wonder-uitstel-exectutie.html

korte versie: Inmiddels ong 10 weken zwangerschap. Afgelopen vrijdag bij Gyn bleek het hartje toch gestopt te zijn. Dat was geen verrassing en ik had er al over nagedacht wat ik dan zou willen. Voor Cytotec gekozen. Het volgende is gebeurd:

Vrijdagmiddag 4 pillen ingebracht. Drie uurtjes medium erge krampen gehad, heel goed te doen, 1 klein stolseltje verloren, weinig bloed. Na het stolseltje hield het bloeden direct op. Krampen ging nog wel door maar zonder resultaat. Weet zeker dat dit geen vruchtzak was en ik weet zeker dat ik niets ben *verloren* want ik plas door een zeef (paranoid, I know)
    Verder dus niets, geen krampen,bloed,niks.

Zaterdag,24 uur na de eerste dosis weer 4 pillen ingebracht. Wachten.... wachten.... HE-LE-MAAL niets. :( Geen krampje,geen spatje bloed, niets.
    Het enige wat ik nu verlies, is een heel pietsie bruine afcheiding (oud bloed denk ik) en de kalkachtige substantie van die pillen (vies he, sorry daarvoor)

Ik ben zo teleurgesteld,ik wilde zo graag zelf de MK *doen*.... Heeft iemand ervaring met Cytotec die niet werkt?

Zou ik nogmaals om pillen kunnen vragen, of de dosis verhogen? Zijn er andere manieren om de miskraam op te wekken? Zoals gezegd, ik doe het liever zelf, zonder currettage...

Bedankt alvast voor je reactie

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mmm dat klinkt inderdaad niet best. Je hebt geen ibuprofen geslikt, of wel? Want dat remt weeën. Het kan zijn dat de mk een dezer dagen toch nog ineens op gang komt, ook al merk je nu niks. Flink bewegen, dat schijnt echt wel te helpen. Nog een dosis pillen heeft volgens mij geen zin. Dus ik hoop dat je lichaam alsnog gaat reageren, en dat kan best, dat hoor je vaker.

Sterkte.

Suus

3. MamiReg

MamiReg Actief lid

May 25, 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey jij bent snel! Ik heb Paracetamol geslikt. En flink gefietst en gedanst. Zou ik de baarmoeder niet met duwen of zo door de buik heen kunnen prikkelen? Of is dat een hele gekke vraag?

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Niet dat ik weet. Flink bewegen is in ieder geval hartstikke goed. En acupunctuur schijnt ook te kunnen helpen.

Suus

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Mijn eerst 'behandeling' met cytotec was ook mislukt dus moest het na 24u ook herhalen maar tegen mij zeiden ze juist dat ik ff een paar uur moest gaan liggen zodat die pillen zn werk konden doen.. Ik kreeg trouwends wel nog een extra dosis van 4 pillen na de 2e keer.. Maar heb ze gelukkig niet nodig gehad, op die morgen dat ik ze weer zou moeten gebruiken is het vruchtje er uit gekomen.. Sterte!

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ik moest na het inbrengen (ik moest 2 pillen per keer) idd ook een uurtje gaan liggen en ik had voor 48 uur pillen (4 x 2 pillen) gekregen. Zou het vruchtje er niet uit gekomen zijn, dan zouden ze nogmaals een kuurtje voorschrijven.

Succes en sterkte met het verwerken!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Bij mij is de miskraam wel in alle hevigheid losgekomen en ben veel bloed en stolsels verloren. Toen ik voor controle moest, bleek er nog veel rommel in de baarmoeder te zitten en nog een rand van 1,5 cm. Ik kon dat, gezien het enorme bloedverlies, niet voorstellen. Toen heb ik ook van die cytotec pillen ingekregen. Tot mijn verbazing gebeurde er helemaal niets. Toen ik weer voor controle moest bleek die rand in mijn baarmoederhals te zitten, vandaar dat alles een beetje afgesloten werd en die pillen dus ook hun werk niet konden doen.
    Ik wens je veel sterkte met je miskraam en hoop dat het alsnog los mag komen, zodat je lichaam het zelf doet. Sterkte!

8. MamiReg

MamiReg Actief lid

May 25, 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de pillen liggend ingebracht en ben daarna ruim een uur blijven liggen. Wat voor rand bedoel je?

Share This Page