Hoi dames ik ben benieuwd naar jullie hcg waardes ik dacht dat is wel leuk hier neer te zetten vooral voor de mensen die er geen ervaring bij hebben (zoals ik ☺️ mijn hgc waarde is nu op dit moment 570 en zou op 4 en half week uitkomen zij de doktor..Miss kunnen jullie hier jullie waardes neer zetten vanaf de 4 weken ofzo en verder..zodat er een kleine inzicht is op de warders voor dames die zich dat af vragen☺️
Op deze site staat een tabel met hcg-waarden. Hopelijk stelt dat je wat gerust. Het zegt niets over het verloop van de zwangerschap. Bij mijn eerste zwangerschap had ik prachtig hcg, dat werd een miskraam. Bij de tweede was het twijfelachtig, maar de dichter die eruit kwam is inmiddels al twee en een half...
Hoi merah dank je voor je reactie ik had al op Google gekeken maar dacht is anders als je hier ervaringen hoort omdat ze zo verschillend zijn, en Miss bij elkaar een overeenkomst kan zien ik vind dat dat meer inzicht geeft als zo standaard waardes,en ik weet ook dat geen zeggen heeft over het verloop maar leek me wel leuk om het neer te zetten uit eigen ervaringen. dankje voor je reactie.
Soooo dat gaat snel dan dat wist ik dus ook niet is dan wel mooi gestegen!! Gefeliciteerd met je zwangerschap
Het is bij iedereen anders, je kan beter kijken of je de waarde opnieuw mag testen over zeg 2 dagen dan moet het verdubbelt zijn.
Hoi TS, ik denk dat je de Betabase wel leuk gaat vinden! Dit is een website waarop vrouwen met succesvolle zwangerschappen hun beta HcG waarden doorgeven, zodat anderen zich daar vervolgens mee kunnen vergelijken. Ze doen dit op basis van DPO (Days Past Ovulation). Mijn eigen beta HcG waarden van deze zwangerschap: 12dpo positieve test met middagurine 14dpo Beta #1 240 16dpo Beta #2 437 19dpo Beta #3 1352 23dpo Beta #4 3408 14dpo is 4 weken en 0 dagen 16dpo is 4 weken en 2 dagen 19dpo is 4 weken en 5 dagen 23dpo is 5 weken en 2 dagen Dit is dus een telling op basis van je ovulatie-datum (of punctie-datum) en niet op basis van de grootte van het kindje. PS: wat Lil zegt is helemaal waar. 1 HcG waarde zegt niets. Het gaat om de mate waarin het verdubbelt. Hier heb je ook allerlei modules voor op internet. Ik vind zelf DEZE een fijne..
Is mijn waarde dan niet te hoog geweest met 4 weken 570 was die dan kan te hoog ook slecht zijn of alleeën maar goed?
Ohw ik zie dan hè die ook heel hoog hebt zo vroeg mijne was 570 op 4 weken vroeg me al af of dat wel goed s maar zie dat je ook hoog zit☺️