Hoi, Nadat ik in januari een buiten baarmoederlijke zwangerschap heb gehad ben ik nu weer zwanger. Ik heb vanochtend bloed moeten prikken en de hcg waarde was 111. Is dat niet te laag? Ik ben 4 weken en 2 dagen zwanger. Ik moet woensdag weer prikken. Ik ben zo bang dat het weer in mijn eileider zit. Ik hoop op een mooie verdubbeling woensdag.
Hoi, snap dat dit heel spannend is voor je! Als je kijkt in deze tabel, zie je dat je een prima HCG-waarde hebt voor jouw termijn: Hcg-waarden tabel Zoals je ziet, kan het heel erg uiteen lopen. Ik hoop dat je woensdag een mooie verdubbeling hebt!
De bandbreedte van hCG is zo ruim, daar hoef je eigenlijk niet naar te kijken. Bij hCG is het veel belangrijker dat het met de juiste snelheid verdubbelt, namelijk elke 48-72u. Succes!
Dank je, het is gewoon erg spannend allemaal. Als ik die bbz niet had gehad was ik niet zo bezorgd geweest. Het is gewoon afwachten en hopen op het beste.. meer kan ik helaas niet doen.
Ik hoop met je mee! Bij ons was het ook heel spannend, ivm afhankelijkheid van vruchtbaarheidsbehandelingen. Mijn HCG was 240 bij precies 4 weken. Toen was ik wel voldoende gerustgesteld en is er ook geen tweede keer meer geprikt.
Dat is inderdaad een mooie uitslag! We gaan vooralsnog uit van het positieve.. ik heb ook geen pijn of bloedverlies. Dat had ik vorige keer wel gelijk.
Geen zorgen maken. Ik was ook net 4weken zwangeren had 111. 3 dagen later had ik 930 hcg. Er zijn mensen die langer hcg gehalte hebben en alles prima is verlopen. Hcg zegt niet veel over de ontwikkeling van jou baby. Zolang je hcg maar verdubbeld moet je geen zorgen maken. Succes morgen
volgens mij is het een prima waarde. ik had met 4.4: HCG 116 En met 5.5: HCG 2920 Ik mag zo weer bloedprikken, als ie dan weer mooi gestegen is ben ik gerust gesteld en stop ik met prikken.
Hey, is zeker niet te laag, mijn hcg op 4 weken was 80, was ook niet Heel hoog, maar is goed gekomen. Het belangrijkste is dat hij mooi stijgt, en dat was bij mij, heb nog 2x moeten bloed laten prikken daarvoor... Succes!
Goed zo! Ben je nu meer gerustgesteld? En gaan ze nu nog een keer prikken of is het nu gewoon wachten tot de eerste echo?
Ja heel opgelucht. Het biedt natuurlijk geen zekerheid maar wel een pak van mijn hart. Volgende week vrijdag de echo. Ik ga niet meer prikken verder.
Prima. De uitgangspositie is goed! En nu nog 'even' aftellen tot aan de eerste echo. Hopelijk dan een mooi knipperlichtje!
Vandaag de echo gehad en er was een vruchtzakje en dooier in mijn baarmoeder te zien! Heel opgelucht nu!!