Heb jij mannelijke vrienden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sterre82, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dit.. ik ben er ook klaar mee... ze wilde alleen maar sex.. bah

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Dan waren het geen echte vrienden. ;)

3. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Hier ook al mijn hele leven meer vrienden als vriendinnen gehad.

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik heb meer jongens vrienden dan meiden. Jongens zijn wat makkelijker, die hoef je niet elke week te bellen, zijn wat eerlijker meestal. Ik ben dol op mannen :)

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nee eigenlijk niet. alleen vriendinnen.

qua mannen is het dan meer familie/kennissen met wie ik het goed kan vinden maar dat zie ik niet als vrienden
    terwijl ik 6 a 7 jaar geleden meer vrienden had dan vriendinnen, maar die vriendschappen zijn allemaal wat verwaterd en waren ook meer een vriendengroep dan een hechte persoonlijke vriendschap

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik heb 3 vriendinnen en voor de rest alleen maar mannelijke vrienden. Zal niet weten waarom het niet kan heur.. ;)

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja hoor, mijn beste vriend; al bijna 12 jaar zijn we bevriend met elkaar en delen we lief en leed.
    Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen :)

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nee jammer genoeg niet...
    Mn vriend is zoooo jaloers...

Ook een van de redenen dat ik aan de relatie twijfel...

9. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik zie mijn ex nog altijd als een goede vriend. En ik heb een hele goede vriend die ik heb leren kennen toen hij mijn baas was. Een bijzondere vriendschap uit ontstaan die ik koester. Overigens heb ik dezelfde warme vriendschap met zijn vrouw.
    Er zijn 2 jongens, inmiddels toch echt mannen, die ik graag meer zou willen zien/spreken maar waarbij het wel gevoelig ligt bij hun partner. Een van hen zie ik niet en spreek ik ook niet meer. De ander spreek ik wel maar als wij gaan lunchen doen we dat tijdens werk. Een gepaste afstand zeg maar ;)

10. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hier ook meer vrienden dan vriendinnen. Zowel oude als nieuwe. Ik klik vaak gewoon beter met mannen ofzo.

En het is maar met een heel klein aantal dat er eens iets van gezoen ofzo is geweest en dat stelde dan ook nog eens niets voor (weddenschap-achtige dingen enzo, lang geleden) Heb zelf voor geen van de heren 'warme gevoelens' en heb ook niet het idee dat ze dat voor mij hebben. Volgens mij is het dus gewoon heel goed mogelijk!

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Neen :)

12. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

8 mei 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Ik heb 2 vrouwelijke vrienden, de rest zijn mannen. Vind het prima zo. :)

13. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik kon altijd beter overweg met mannen.
    Maar al mijn mannenvrienden zitten nog/alweer in hun puberfase en dat sluit niet echt meer aan met hoe ik momenteel in het leven sta.
    Dus dat is flink gaan botsen..

14. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ja.
    Met eentje heb ik in dezelfde fabriek gewerkt, ik productie/operator en hij TD-er, en ik zie hem en zijn vrouw geregeld, voor dl zijn ze dan ook oom en tante :)
    En eentje die ooit wel wat met me wou maar na een goed gesprek en even wat afstand zijn we toch vrienden gebleven en hebben soms heerlijk lol met elkaar, inmiddels heeft hij ook een relatie en dat gaat allemaal goed.
    En dan was er nog mijn oud collega, super veel lol gehad op het werk samen, als we elkaar zagen tijdens concerten konden we heerlijk kletsen, en konden ook lief en leed delen.
    En op het werk werden we dan ook Jut en Jul genoemd hahaha.
    Helaas is hij in februari overleden aan een acute herseninfarct :(:(

15. Islah

Islah Niet meer actief

16. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Ja, ik ga al jaren vriendschappelijk om met 1 man. Nooit gevoelens bij komen kijken van mijn kant, zijn kant naar wat ik weet ook niet. Al dachten andere mensen altijd dat we een stel waren haha.
    Ik zie hem echter als mijn familie, soort broer.
    Nu we allebei gesetteld zijn, ik ook een kindje heb zien we elkaar wel minder.

17. life

life Niet meer actief

Jaa graag zelfs mannen zijn ook leuk om als vriend te hebben.
    Vaak helaas wel meet als vriendschap willen, maargoed je hebt er ook andere bij zitteb.
    Heb al niet zoveel vrienden maar zijn er meer dan zat

Deel Deze Pagina