Volgens mijn verloskundige verloopt vanaf het begin van mijn zwangerschap alles keurig volgens het boekje.. Ben vanmezelf wel stevig maar ben gelukkig niet veel aangekomen! Bloeddruk is steeds in orde.. hartje klinkt luid en duidelijk enz.. enz... Nu loop ik bijna tegen de 40 weken en wordt ik er zo moe/onzeker van dat mensen alleen maar zeggen: "Jeetje wat een buik!! Zitten er 2 in?? Dat wordt wel een flinke baby!! " Naar mijn idee is mijn buik gewoon groot, maar voel me echt niet mega.. Hebben jullie ook last van dit soort opmerkingen?? Of weten mensen gewoon niet hoe ze anders moeten reageren en zeggen ze dus maar gewoon wat?? Wordt soms best een beetje onzeker...
Mensen denken dat ze altijd wat moeten zeggen over zwangere vrouwen en de opmerkingen die er dan uit komen zijn bijna nooit de meest snuggere Je voelt je goed en de VK zegt ook dat t goed gaat, dat is het belangrijkste toch? Probeer je er niet al te veel van aan te trekken
als het er 2 waren geweest had je dat natuurlijk allang gehoord. maar zoals hierboven al word gezegd denken mensen alles over en tegen zwangere vrouwen te mogen zeggen. Ik heb ook weleens gehoord dat ik een grote buik heb. Vind ik zelf ook wel hoor hahaha
hai, Ik ben van mezelf best stevig, maar ben ook niet te veel aangekomen, heb een normale buik en normale baby volgens de VK. Ik heb de echo's gezien, er zit echt maar 1 baby in en tochvragen mensen nogs teeds of ik wel zeker weet of het er maar 1 is. Je zou er bijna weer aan gaan twijfelen ... reageer altijd maar gewoon lachend... dat ik het zeker weer en gezien heb.
Ach mensen hebben altijd opmerkingen. Je buik is nooit goed, of hij is te klein, of hij is te groot. Ik zou me er niets van aantrekken hoor, dat zeggen zoveel mensen tegen zwangere vrouwen.
krijg die vraag nu al ben bijna op de helft en heb al een echte grote buik. dus regelmatig de opmerking goh zijn het er geen twee. of als ze vragen tot wanneer ik moet en ik zeg okt dan kijken ze echt zo van ooh ok . iedereen denk dus dat ik al op kanppen sta whahaha. bij me eerste had ik dit met 6 mnd vond het wel grappig op vak al die mensen die dan achter je rug staanvan goh kijk die staat ook op knappen hahaha denk ik dan ik moet leker nog ff haahaha.
Volgens mij zeggen de meeste het gekscherend ofzo Een hoop opmerkingen die je krijgt als je eenmaal een beetje buik begint te krijgen zijn echt te dom voor woorden
ik lach het meestal weg en ga er niet op in. Wordt er af en toe wel moe van, mensen vragen hoe lang ik nog moet en als ik dan antwoord is bijna het standaard antwoord: zijn het er geen 2?? Pff neehee........ het is gewoon 1 (wel groot) kind. Ligt er wel aan wie het zegt, als een collega of kennis het zegt vind ik het toch anders als dat een wildvreemde het zegt. Heb al meerdere verkoopsters/cassiere's in winkels gehad die dat zeiden. Dan heb ik echt zoiets: wat gaat jou dat aan? Maar ja, mensen bedoelen het goed alleen realiseren ze zich niet dat ze niet de eerste zijn die die opmerking maakt.
Dat zeggen ze tegen mij nu af en toe al........maar ik weet echt heel zeker dat het er maar een is. Heel veel mensen weten niet eens hoe groot die buik kan worden!
Och meid, trek je er maar niks van aan. Mijn buik is helemaal niet zo groot en toch zeggen ze het soms. En dan kan 5 minuten later iemand zeggen dat mijn buik helemaal niet groot is. Mensen moeten altijd iets te zeggen hebben, en denken meestal niet na over wat ze zeggen.
Bij mij was het andersom, 'jeetje wat een klein buikje!' 'waar laat je het?' 'zit ie op je rug?' 'dat wordt vast een klein poppetje!' Nou nee hoor poppetje woog 3600gram en ik had ruim vruchtwater.... Gewoon lachen om die opmerkingen, of ik gaf op het eind zelfs soms geen antwoord.
lieve schat je bevalt bijna, tuurlijk heb je grote buik. Bij mij hadden ze opmerkingen al met 16 weken... tja, dan is het wat anders
hier had ik bij de eerste ook een megabuik, zelfs de vk zei wordt wel 7,5 pond. Kwam er een ukkie van 2985 gram uit, niets van aantrekken en zegt helemaal niets. Nu denken de mensen ook dat ik al 20 weken ben en ben pas bijna 14 weken