heeeeeeel vaag kruisje CB

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Majkuh, 5 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    de titel zegt het al, had eigenlijk al geplast, en heb er vanmorgen nog 5 druppels uit weten te persen, net genoeg om het staafje in te doen en tot mijn grote verbazing komt er binnen de tijd een heeeeeel licht streepje, je met echt wel heel erg goed kijken hoor.....zou morgen ongesteld moeten worden en vandag is mijn temp omhoog gegaan al weet ik niet of deze temp geld, eb vannacht geen oog dichtgedaan en heb om half 5 getempt, normaal tussen 6 e 7 en ha het bloedjeheet.....

maar goed, gewoon afwachten luid het advies wrs haha, mar wie heeft ook zo'n heeeeel vaag kruis gehad met CB, word ook niet duidelijker naarmate hij langer licht ofzo, zelfs het idee dat hij nu ietsje lichter is....voor zover dat nog kon ;)

2. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    misschien een kruidvat testje proberen? kijken of daar ook een (vaag) streepje op verschijnt ;)
    spannend...hoop dat je snel een vette streep hebt :p
    grtz Ramona

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend zeg! Ga je vandaag nog met een andere test testen?

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik heb net over een matcare heengeplast en daar kan ik met de beste wil van de wereld iets op ontdekken, zelfs niet met fantasie haha, du ik vermoed toch dat het een indroogstreepje is......

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Op de CB, is het streepje net zo breed als de controlestreep? Of is het zo dun als een penstreepje? Dat het net lijkt alsof er een blauw draadje loopt?

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    nee, hij is net zo breed als de controlestreep, maar ik kan hem niet blauw noemen daar is het echts veels te licht voor zou eerder zeggen wittig nu....maar toen ik hem deed vanmorgen was het kwart voor 5, dus kunstlicht aan in de wc en je zag het wel meteen, wel moeilijk, maar wel te zien.....ik ga ervanuit dat het niets is, anders had matcare nu wel ietsje gekleurd lijkt me.

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Matcare is niet zo geweldig hoor, ze zeggen wel dat ze gevoelig zijn, maar dat valt reuze mee!
    De eerste keer dat ik zwanger was testte ik met ochtendurine met een matcare en die gaf echt superlicht een 2e streepje, bijna niet te zien, ik dacht zelf dat het een indroogstreepje was.

Toen 's avonds, met avondurine dus, een CB digitaal gedaan en die gaf binnen een minuut 'zwanger'. En dat terwijl ze zeggen dat die niet gevoelig zijn... Ik vertrouw de Matacre alvast niet meer!

Ik zou als ik jou was een Kruidvattest van 7 euro halen en anders morgen ofzo nog even opnieuw testen met die CB :) Succes! Ik duim voor je :)

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hmmm, ik heb nog wel zo'n digitale, maar ik wacht nog een paardaagjes, mijn nod is morgen, alleen kan ik helaas mrgen niet tempen, baal daar zo van( ga naar sensation en ben dus pas laaaat thuis ;)) dus als ik morgen ongesteld wrd weet ik net wat die temp gedaan heeft grrrrr, vandaag s hij namelijk omhoog geschoten.....maar goed, geduld zegt mijn oma altijd...;)

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    temp omhoog is altijd goed!
    Mijn temp zakte als ik ongi werd altijd 1 dag voor nod FLINK! En op nod nog veel meer....dus....temp hoog...ik word er blij van! ;)
    En licht cb positief nog meer! happy happy joy joy!
    Spannend meid! Ja kan alle kanten op gaan, maar heb goede hoop voor je! Maandag testen!
    DUIM DUIM DUIM

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    haha mamakitty, ik wact het ook maar rustig af, hebvoor de zekerheid maar ene tampon in gedaan, zeker vanavond, ben helemaal in het wit (duh, ik ga naar WHITE haha ;)) moet er niet aan denken ineens zo'n mooie rooie vlek te hebben!

als het er morgen nog niet is ga ik stiekem een beetje hopen, mar ik ben er bang voor.......

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hier dezelfde ervaring met matcare!

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0