Milan doet bijna elke dag wel iets waarvan ik denk: "hoe kom je daaaar nou weer bij". Echt een leuke leeftijd heeft 'ie nu! Voorbeeldje: Als Milan z'n eten niet meer hoeft en ik kijk even niet, legt 'ie 't snel in z'n keukentje. Als 'ie later op de dag "mama haphap" zegt en hij niks krijgt van mij (hij wil dan altijd een koekje/snoepje oid en dat mag dus niet altijd), loopt 'ie snel naar z'n keukentje, pakt daar wat uit en zegt tegen mij: mama puuuuuh! Geen idee hoe die 't heeft verzonnen, maar wel heel grappig. Ik moet alleen wel vaak z'n keukentje checken, want de eerste keer lag z'n broodje er volgens mij al dagen in (de schimmel stond er al een beetje op), dus had ik 't maar snel afgepakt.
Haha wat een leuke acties kunnen die kleintjes al hebben he Mijn meisje doet ook soms echt de meest vreemde dingen waarvan ik me dan ook afvraag hoe ze daar in godsnaam op gekomen is. Zo heeft ze sinds ongeveer een week weer iets nieuws: 's ochtends komt ze altijd even bij ons op bed als papa ook thuis is en trekt ze zo papa's t-shirt omhoog en gaat dan uitgebreid zitten trommelen op zijn buik
Net waren mijn opa en oma hier dus de overgrootouders van mijn zoontje en ze zijn nog hartstikkke jong en fief dus dat is wel leuk. Ging mijn oma mee naar boven om hem om te kleden en even te wassen voor de nachttoen pakte mijn oma zapp even ( zapp is de favoriete knuffel van onze kleine man een zebra met een gekleurde poot en hoofd ook gekleurd) ik vertelde dat ik zapp in de was had gedaan en hij hem gelijk wilde pakken toen die hem zag dus ze had hem in haar handen en hij helemaal kijken zo van die is van mij. Nou nam ze hem mee naar beneden zapp ik weet eigenlijk niet of ze het bewust of onbewust deed denk dat ze hem wilde laten zien aan mijn opa. Mijn man zat naast mijn opa en ik was de fles aan het maken. dus mijn opa zat naar zapp te kijken en had hem op schoot ,liggen de kleine bij mijn man op schoot de hele tijd kijken zo van he dat is zapp. ik gaf de fles normaal ligt die die heel rustig te drinken maar nu niets hij ging weer zitten en wilde niet na 2 min. begon er een stukje over voetbal op tv en mijn man en opa kijken naar de tv en de kleine op hetzelfde moment draait die een stukje buigt voorover en grist zapp weg en laat zich achterover vallen en begint te kletsen met zapp strak in zijn armen en lachen. echt zo van zapp is van mij en nu wil ik mijn fles en hij dronk hem ook achter elkaar leeg. maar zapp werd niet meer losgelaten. strak in zijn armen zelfs in bed nog ben net wezen kijken en hij ligt echt in zijn armen, Ja zapp is zijn favoriet en daar mag niemand aankomen. maar zie het delen wel een beetje lastig tegemoet
Die kleine smurf van ons heeft iets nieuws.. nou ja, achteraf gezien doet hij dit al een dikke week maar had niks door Hij rolt al een paar weken van buik naar rug en weer terug, maar op de grond 'durfde' hij nooit of vond het niet leuk.. sinds vorige week heeft hij door dat het op de grond ook errug gezellig is.. alleen rolt hij dus zo mega snel dat hij regelmatig van het kleed rolt.. soms is hij zo megavlug dat hij met zn hoofdje op de grond 'valt'.. volgens mij best hard.. hij kijkt me aan met een pruillipje en dan troost ik hem.. Wat blijkt nu, als ik hem 'te vroeg' troost gaat hij keihard huilen (nouja krijsen).. Maar als ik vrolijk zeg: Boem! Daar lig je! gaat hij lachen en verder spelen.. draakje.. Hij zit me na het 'vallen' eerst aan te kijken en af te wachten wat ik doe Dacht dat ik het me verbeeldde, dacht dat ie daar nog te jong voor is haha.. maar niet dus.. Als het echt pijn doet huilt hij al voordat ik kans heb om naar hem toe te gaan.. Maar soms valt het schijnbaar best mee
ongelofelijk. na 2 weken ben ik er eindelijk achter hoe ze het doet. Mila klimt in de box van Fenne.. misschien maar eens tijd om de box te verlagen, niet zo zeer voor Fenne, maar voor mila dus..