dit is geen topic om een discussie te starten over of je wel of niet naar die streepjes moet kijken maar ik ben enkel benieuwd waardoor zo'n tweede streepje ontstaat als de test zegt niet zwanger? Is toch vreemd dat zo'n streepje er komt, moet toch ergens op reageren lijkt mij....? Reageert hij enkel op HCG of ook op iets anders, misschien dat dat de vele 2e steepjes en de weinig zwangerschappen dan verklaart, wie weet meer?
weet alleen dat het ook kan reageren als je een bepaald soort hormonen hebt gebruikt om zwanger te worden.
omdat de cb digitaal niet met die streepjes werkt . daarom mag je ook niet naar die streepjes kijken!
Heb het stukje even gelezen en er staat dus dat de test niet alleen HCG meet, maar ook LH en daarom dus (bijna) altijd wel streepjes hebt.
De cb digitaal werkt zeker wel met de streepjes, want zodra het ding aangeeft dat je wel zwanger bent is het 2e streepje ook heel dik.. Alleen waarom een lichte streep niet meteen betekent dat je zwanger bent is voor zover ik weet omdat de stick ook LH meet en niet alleen HCG
Maar dat is iets wat ik moet zien met eigen ogen Dus de volgende keer dat ik mn LH piek heb vlak voor mn eisprong zal ik eens een digitale CB doen, eens kijken wat dat 2e streepje dan doet!
Ik kan alleen maar vertellen dat ik vorige maand ook een tweede streep had, maar toen was ik niet zwanger. Hij reageert dus ook op iets anders dan alleen hcg, anders had die er natuurlijk niet gestaan. Deze maand was ik wel zwanger en toen was het streepje eigenlijk hetzelfde als de vorige keer. Ik kan nu dus met zekerheid zeggen dat je dus niet naar de strepen moet kijken bij de digitale test van cb.
dank voor jullie antwoorden, was er gewoon erg benieuwd naar en heb ondertussen de meest uiteenlopende dingen gevonden, zelfs van vrouwen die zwanger waren volgens de cb en maar 1 streep hadden....haha, dus alles kan met at ding