Hoi Ik lees op het forum van veel mensen dat ze krampen in hun buik hebben en hevige last hebben van banden pijn. Nu heb ik van week 5 tot en met week 7 wel veel menstruatiepijn gehad maar daarna is het opgehouden. Nu ben ik 9 weken en heb helemaal nergens last van ( behalve van beetje misselijkheid af en toe en STERKE walging van de geur van koffie). Nu maak ik me zorgen over dat ik die bandenpijn niet voel. Houdt dit in dat mijn baarmoeder niet groeit en de embryo zich niet ontwikkelt? Wie herkent dit? Thanx
Nee hoor, dat wil niks zeggen. Ik had de eerste weken ook wat steken in mijn liezen en aan de zijkant, maar daarna helemaal geen last meer van gehad. Als je het niet vertrouwd gewoon even vk of gyn bellen. Groeten Jille
Ik heb dit ook nog steeds niet En de beeb en ik groeien goed hoor Misschien hebben wij gewoon slappe banden
Wat een geruststelling. Ik dacht namelijk dat het er standaard bij hoorde en begon me zorgen te maken! Thanks dames
Ik heb bijna mn hele zwangerschap geen last gehad van bandenpijn...gelukkig want het voelt niet echt lekker. Alleen bij het niezen af en toe en soms met een stukje wandelen. Is misschien 3x voorgekomen hier Dus geen zorgen
Ik heb het nu sinds een paar dagen. En wees maar blij dat je er geen last van hebt, want kan zelfs mijn been niet normaal optrekken om mijn broek aan te doen! Alles doet pijn: lopen, bukken, draaien (zelfs in bed)... pffff.... Kan nog zeker 3 weken duren zei de vk tegen mij..