Hey, weet niet of het hier goed staat....maar anders verplaats het maar!! Wij hebben gisteren een echo gehad met 16w3d...het was om te kijken naar het geslacht. Nu kon de echoscopiste het echt niet zien! Beeb lag in een stuit en met zijn rug naar de buikwand toe....Mijn placenta ligt bovenin mijn buik! Ze doet erg haar best in het filmpje vooral vind ik rond de 8.13 en iets later. Wat denken jullie? Ikzelf kan er niets van maken...eerlijk gezegd is mijn gevoel ook te sterk en denk ik dat ik daarom het erin kijk (ik denk dus een meisje) Heeeel erg bedankt voor jullie meningen! Gupje!
je moet er wel rekening mee houden dat de navelstreng echt als een hoopje tussen en om de benen heen loopt..laat ze later zien met de kleuren..... daarom kon ze het zelf niet zien! Dus 1 stem voor jongetje!!
Woooww een hele moeilijke, ik dacht eerst echt 3 streepjes te zien maar nog net niet overduidelijk en ineens denk ik echt een piemeltje te zien! Heb alles nog s nagekeken en ik denk idd bij ong. 1:01 een piemeltje te zien spieken als t kindje zich strekt.. je ziet dan echt een streepje dat duidelijk wit is met een kleine verdikking aan de bovenkant ervan en bij mijn zoontje was t eikeltje toen ook zo duidelijk te zien.. Maaaarrrr ik vind t wel moeilijk.. 80% knul
hmm ik heb em 3x bekeken.. ik ga voor een meid, ik zag 3 streepjes. ik kan dat piemeltje niet ontdekken hoor haha.. grappig hoe iedereen er anders naar kijkt.
Ik heb foto's van t filmpje gemaakt waar ik denk een piemeltje te zien, maar overtuigend vind ik m niet! misschien zelfs wat te klein.. en idd, ik dacht ergens ook 3 streepjes te zien wat op een meid zou duiden (al kan je vanuit een verkeerde hoek de piemel+balletjes ook als 3 streepjes zien!) Zoals ik al eerder zei, ik neig naar jongen Zal ik de foto's even plaatsen?
linkje: http://i283.photobucket.com/albums/kk317/PamPapilio/babyAntaresjongen.jpg zien jullie wat ik zie?
dit was een pretecho! Maar het staat nu dus voor op jongetje... Eens zien of er nog meer zijn die willen gokken 16 augustus heb ik de 20 weken echo...dan wil ik weer ff laten kijken als ze tijd en zin hebben. Anders word het een pretecho met 24 weken ofzo weer.... Groetjes, Miranda
Ik denk toch iets te zien hangen, dus ik ga voor een jongetje. Drie witte meisjesstreepjes zie ik iig niet. Ben benieuwd!
Haha, moeilijk zeg! Ik denk een jongen (maar op sommige momenten van 't filmpje dacht ik ook een meisje ).
Jongen! Heb een aantal keer toch wel snel een piemeltje voorbij zien komen; zowel van de zijkant als van de onderkant gezien. Er waren idd ook af en toe 3 witte streepjes te zien, maar deze liepen paralel naast elkaar > navelstreng.