Hoi allemaal , Ik heb vanmorge twee keer getest bij de eerste test was er een heel licht streepje te zien,de tweede test was die van cb de digitale en ja daar kan je gewoon niet omheen er stob gewoon zwanger. Ik kan het nog niet geloven maar ik ben dus zwanger,ik zit de hele dag al te glunderen en wil het het liefst van de daken afschreeuwen,maar goed dat er dit forum bestaat. Voor alle anderen de nog de wens hebben heb geduld er zal een dag komen dat je ook een positieve test in handen hebt. Liefs melissa
Van harte gefeliciteerd. Je pendels zijn trouwens wel heel erg goed. Ik kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal gelooft. Geniet ervan.
Bedankt meiden, Nu het alwee even geleden is dat ik de test heb gedaan,wordt het iets meer werkelijheid,maar ik voel me niet anders dan een aantal weken terug maar dat zal nog wel komen. Ik ga nu in ieder geval elke dag genieten van mijn zwangerschap en dankbaar zijn,maar vooral gelukkig. Liefs melissa
Paulienn: Dat zijn 'voorspellingen' de gedaan worden door bepaalde mensen. In dit topic kun je meer info vinden. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=110671
hoi paulienn, In het topic wie gelooft er in naald aan touwtje,zijn er een aantal dames die kunnne pendelen,dan doen ze een naald aan een touwtje en stellen ze vragen,de naald gaat op een bepaalde manier draaien bij ja en bij nee,zo kunnen ze vragen wanneer je bv zwanger zal worden en wat het geslacht zal zijn,en soms komen ze uit. Bij mijn hadden vier dames gependeld met nov 2008 zwanger van een meisje,nou van het zwanger zijn klopt hihi. liefs melissa
Hey Melissa! Wat fijn voor je! Proficiat, geniet er met volle teugen van. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe! groetjes Kandy