voor de ovutesters: Hoelang duurt je cyclus en op welke cyclusdag test jij positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamabri, Jun 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Titel zegt het al: Hoelang duurt je cyclus en welke dag heb jij meestal een positieve ovutest. Ik heb meestal een cyclus van 28/29 dagen en test op dag 15/16 positief. En jullie?

2. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik heb heel lang een mooie cyclus gehad van 28 dagen met een ei op dag 16. De laatste rondes zijn wat minder mooi... Ei blijft op dag 16, maar mijn LF is 1-2 dagen korter geworden. ;)

Edit: Positieve ovutest heb ik steeds 2 dagen voor ei, 3 dagen voor tempstijging. ;) Lezen Kensho LEZEN! :p

3. mave1978

mave1978 Actief lid

Oct 7, 2008
    181
    0
    0
    Papendrecht
    Cyclus van 26 dagen, met m'n ei op dag 13 / 14.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dus jij test dag 14 positief? of lees ik niet goed nu? hihi

5. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik test dag 14 (en 15) idd. positief, dus echt net zo of donkerder dan de teststreep. Dag 13 is de test 's avonds al echt donkerder, ongeveer halverwege een knalstreep, zeg maar. 's Ochtends (CD 13) nog geen noemenswaardige streep.

Dus: :D + test op CD 14 en CD 15, CD 16 EI (springt nu (lente) 's ochtends - voel ik duidelijk) en dan CD 17 tempstijging. :D

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Voorheen had ik een cyclus van tussen de 21 dagen en 27 dagen.
    Bij 21 dagen had ik op dag 11 positieve ovutest; ei op dag 12. (LF van 9 dagen)
    En bij cyclus van 27 dagen had ik posi ovutest varieren van dag 15-16 > ei op dag 16-17 (LF van 10-11 dagen)

Nu is mijn cyclus langer en wisselt enorm, maar ik geef nog steeds borstvoeding :)
    Vorige ronde posi test op dag 18 en ei op dag 19 (cyclus van 33 dagen > LF verlengd met utrogestan), deze ronde posi test op dag 17, ei op dag 18 en weer gebruik van utrogestan. Zit nu op 8 dpo..

In ieder geval springt mijn ei altijd op de dag na mijn eerste positieve ovutest :)

Share This Page