En? jij heb daar nix over te zeggen? Ik zou zeggen "je doet een rubber om anders bijven deze benen naast elkaar!" Waar 2 sexen hebben 2 schuld! Hoop dat je je kleine wel houd en een leuk leven kan geven. Met of zonder hem.
hmm weet nu niet of ik je nou moet feliciteren of niet... dus maar een voorzichtige felicitatie.. hopelijk draait je vriend snel bij...
Nu snap ik hem niet meer Ze wilde toch zwanger worden, dus toch logisch dat je dan geen condooms gebruikt?
Jeetje wat een verhaal. Jij en je vriend waren er allebei bij, dus het jullie eigen schuld. Maar ik lees hier dat jij heel graag zwanger wou worden? Ik hoop voor je dat jullie goed kunnen praten als hij thuiskomt. Ik heb vanochtend een test gedaan en weet dus ook sinds vandaag dat ik zwanger ben. Helaas zit mijn vriend nu voor 6 tot 8 weken in Afghanistan dus heb ik het hem ook via de telefoon moeten vertellen. Hij was helemaal blij en kan het ook niet geloven, ik hoorde gewoon aan zijn stem dat hij een dikke glimlach op zijn gezicht heeft.
Ikke nu ook niet meer snappen Was het nou wel of geen bewuste keuze? Ben wel benieuwd namelijk! Mijn vriend zou namelijk een gat in de lucht springen als ik nu zou vertellen dat ik zwanger ben!
Ik lees dat je ook een topic heb geplaats waarin je hebt gezet dat je in ronde 2 bent, en je afvraagt of je wel zwanger kan worden. Je spreekt jezelf zo een beetje tegen
consider gefeliciteerd ja ik snap t nu ook niet meer.. wilde je nou wel of niet zwanger worden? en zo ja..waarom dan je topic naam help ik ben zwanger?
Proficait Consider, jammer dat je vriend er nu niet is! Ben nu wel nieuwschierig hoe het gesprek met haar vriend is gegaan, en of het nu wel of niet bewust was. Hopelijk uiteindelijk toch allebei blij ermee en dat ze ervan kunnen genieten, het is en blijft toch een echt wonder!
sorry dames heb te hard geschreeuwt hij kwam net thuis met een enorme grote bos rozen en tranen in z'n ogen hij wou me dus voor de gek houden he he ik kan er nu ook van genieten pff zeg wat een enorme flauwe grap zeg hahahhahah
snap nu nog steeds niet of het nu wel of niet bewust was,en had het helemaal geen leuk grapje gevonden, maar in ieder geval van harte proficiat! Geniet van je zwangerschap
damn, slechtste grap van de eeuw! Ik zou mn vriend echt zo uitschelden he...! Bah! Maargoed, gefeliciteerd iig! En mooi dat t goed gekomen is