Ik zou hem wat aandoen denk ik Ik vind het trouwens nog wel een raar verhaal, van die condooms enz. Maar dat zal wel aan mij liggen..
Mijn vriendlief is ook een grapjesmaker, maar als hij me dit zou flikken, weet hij echt wel dat hij heel fout bezig is! En nu zijn mijn hormoontjes de laatste tijd toch al aan het gieren.. Dus dan heeft hij het flink te voorduren Hahaha
Whaha, hier ook hoor Ik kan echt boos worden om de meest onzinnige dingen! (die ik achteraf als ik er goed over nadenk onzinnig vind, op het moment zelf niet) dat zal wat worden als ik zwanger ben
Tja, dat heb ik ook maar tegen vriendlief gezegd.. Hij moest echt afzien afgelopen week 'Wen er maar aan, zo ben ik straks 9 maanden lang!'
@Dag; Niet echt spannend hoor! Mijn cyclus is gebaseerd op 'wishfull thinking' Ik ben al bijna een half jaar niet ongesteld geweest.. Heb het op laten wekken, maar dat mag ik niet als een echt menstruatie rekenen.. Wel heb ik het idee dat ik 17 maart mijn eisprong heb gevoeld, vandaar mijn cyclus Ongesteld worden/ zwanger, ik vind het allebei prima op het moment!
we waren er op zich wel bewust mee bezig omdat ik moest stoppen van de huisarts en hij dus geen cd wou gebruiken en we hebben ook gezegt van we zien wel dus vandaar dat ik stomverbaasd stond te kijken van z'n opmerking
@ Mir555: jeemig meis, ik schrok me ook helemaal suf.. Ik dacht wat een zak hooi om zo koel te doen... Wat zul jij je eventje ellendig gevoeld hebben. Maar ik ben zo blij dat hij ook blij is! Geniet er lekker van samen, het is zo bijzonder mooi!
Beetje raar verhaal allemaal. Lekker kinderachtig om zo'n grapje te maken. Maar goed, gefeliciteerd en geniet er van.
Hmm Ja inderdaad een rare grap! Dat zou die van mij niet moeten flikken (al zou hij zoiets nóóit doen). Beetje een vervelende grap, ik zou echt heel boos zijn geworden zeg.En dat voor zo'n leeftijd zeg... Ik kan me goed voorstellen dat jij je erg lullig hebt gevoelt. Maar gefeliciteerd en geniet ervan!
als hij die grap morgen nou had gemaakt had ik er nog wel om kunnen lachen (misschien) maar nu komt het wel vaag over.... gelukkig is alles goed voor je! Geniet lekker van je zwangerschap meis Liefs Shir