Hoi Zoals sommigen in andere topics al hebben kunnen lezen heb ik vanaf afgelopen dinsdag op Clearview en Kruidvattesten een ieniemini 2e lijntje gezien.. Vandaag heb ik testen van Sensitest binnen gekregen (dipsticks) en daarop is ook weer een lijntje te zien (wel ietsje duidelijker dan de voorgaande testen denk ik). het lijntje is alleen te zien als ik m in t licht houdt, en t lijntje kwam ook binnen 10 minuten... Mn vriend zag m ook in t licht.. Als je de test normaal neerlegt dan zie je geen 2e streepje.. Wat moet ik hiermee? Zijn die testen wel betrouwbaar? Ik hoor namelijk wel eens van Romed bijv. dat die vals positief uitslaan
ik zou een clearblue (digitale) test kopen..dan heb je echt zekerheid.. de testen waar jij het over hebt ken ik niet dus ik zou je daar niet over kunnen adviseren..
Ik vind het wel goeie testen hoor. Vergelijkbaar met die van matcare. Bij Romed is het gewoon dat het 2e lijntje minstens even dik en donker moet zijn, vandaar dat mensen 'm verkeerd interpreteren.
Als je geen streepje ziet als je hem neerlegt, dan is hij gewoon negatief. Als je hem in het licht houdt, dan is het een soort van indrooglijntje wat je ziet. Vantevoren zie je deze niet, pas als de strip vochtig is door de urine.
De etostest was bij mij in het begin ook zo: tegen het licht aan kon je wel echt een streepje zien maar al neerlegend was dat zo goed als verdwenen. Toch was ik zwanger; ik testte zelfs die zelfde dag nog zwanger ben de digitale van cb. Nu heb ik gelukkig echt hele vette dikke strepen op die van matcare Maar ik zou dus gewoon een gokje wagen met de digitale!!
Hey Merleq De digitale van CB geeft Niet Zwanger aan... Heb het geprobeerd vanmiddag op aanraden van iemand anders... Ik probeer morgen ofzo nog een testje van sensitest en als de streep donkerder is dan denk ik dat t goed zit anders zullen t wel gewoon indrooglijntjes zijn Hoewel ik op de xtra-sensitive van sensitest wel een superlicht streepje zie zonder m in t licht te houden.. Ik snap er nu gewoon de ballen van en wacht t allemaal wel gewoon af
wacht anders nog even 3 dagen..? Heb je echt sterke symptonen? Ik heb pas met 7 dagen overtijd positief getest..dus....je hebt nog kans...hehe
Wat symptomen betreft heb ik eigenlijk hetzelfde als vorige maand toen ik ook zwanger bleek te zijn; pijn aan borsten, steken in liezen en krampen in baarmoeder.. Vorige keer had ik 3 dagen voor NOD positief getest, dus als dat weer 3 dagen voor NOD zou zijn deze keer zou ik morgen positief moeten testen, maar dat lijkt me echt heel sterk Ik heb goedkope testen liggen van Matcare en Sensitest dus ik doe de komende dagen elke ochtend even een testje, ten eerste dan kijken of er een streepje komt en ten tweede of het streepje dan duidelijker wordt. En niet, nouja, dan niet Natuurlijk zou t zwaar jammer zijn, want ik mis het gevoel van zwanger zijn, ookal was ik het maar heel kort Maargoed, er zijn mensen waarbij het veel moeilijker gaat en waarbij t veel langer duurt... Ik klink nu vrij rustig misschien, maar dat zijn momentopnames Het ene moment denk ik: ach ja, we zien t wel, t komt ooit wel een keer goed.. En het andere moment denk ik: GGRRR en ik moet en zal NU zwanger zijn! AARGH waarom is t zo onzeker?! heel irritant dus
Meis ik begrijp je heel goed.. Ik heb bij deze zwangerschap pas met 7 dagen overtijd positief getest..niet elke zwangerschap is hetzelfde..dus wellicht test jij over een paar dagen ook positief mocht je echt zwanger zijn. De enige oplossing is geduld hebben..op dit moment zit ik ook op een wachtbank met een potje geduld...kom naast me zitten? hehe..en wacht het gewoon nog even af.. Ik zou op zijn vroegst maandag ochtend met ochtendurine gaan testen..
Ik snap dat je heel graag wilt dat je zwanger bent, maar wacht alsjeblieft gewoon nog een dag of 3 voor je gaat testen. Ik weet dat heel veel mensen dit al tegen je gezegd hebben maar je maakt jezelf op deze manier alleen maar gek! Als je zwanger bent dan is de test vast over 3 dagen duidelijker. Elke dag meerdere keren testen heeft echt geen zin.
Oh jee Vanochtend weer een test gedaan en t streepje was al iets duidelijker dan gister. Ik hoefde de test in ieder geval niet meer tegen t licht te houden om t streepje te zien ! Wel is het streepje echt superlicht nog, niet duidelijk genoeg voor een foto... Streepje kwam binnen 3 minuten al Maar dit zou toch moeten betekenen dat ik weer zwanger ben? Ik durf het eigenlijk nog niet aan te nemen namelijk
Een streep is een streep dus ik denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren! En ja dat hij licht is is nog niet zo gek hoor je bent tenslotte nu 1 dag overtijd. Wat een mooi moederdagcadeautje!
Heey Diepvrieskip. De testen van sensitest heb ik ook en ik vind ze wel goed. Mss moet je gewoon ff weer 2 dagen wachten, want je lichaam schijnt het HCG in twee dagen bijna te verdubbelen, maar elke dag testen heeft geen zin. Ik had zelf in het begin ook een heeeeeel licht streepje, maar wel een pos. ovulatietest van sensitest. Na een week weer een test gedaan en toen was de controlestreep dikker dan de teststreep. Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze ronde gewoon weer raak is, want het is je gegunt meis, maar maak je niet gek, probeer een beetje geduld te hebben, al is dat heel moeilijk. . Dikke knuf Liena
De hoop op dat ik zwanger ben wordt nu steeds groter :-D Nu dat de dipstick droog is (30 minuten na testen) is het streepje nog veel duidelijker, alleen weet niet of die voor anderen al te zien is op een foto dus een foto ga ik nog niet plaatsen Straks gaan mn vriend en ik bij mn moeder op bezoek en dan zal ik haar eens laten kijken naar mn test
Nou, mijn moeder zag het tweede streepje ook! En in vergelijking met de test van gister is ie dus echt een stuk duidelijker! Alleen helaas nog niet duidelijk genoeg voor op de foto... Ik denk nu wel dat ik mag aannemen dat ik weer zwanger ben :-D
Hai meid, Als je een streepje ziet ben je zwanger! Ik ben zooo onwijs blij voor je! Ik hoop dat je in Januari een gezond babietje in je armen kan houden Groetjes Debby