HELP ! nog ongi maar positieve ovutest

Discussion in 'Zwanger worden' started by twigger82, Apr 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    Hallo meiden ik heb een vraag
    Zal het even kort uitleggen.
    K heb vande week ovutesten besteld omdat ik er veel over gelezen heb.
    Maar zo nieuwschierig als ik ben heb ik er 1 gepakt om te kijken hoe zon ding er nou uitziet
    En ja hij was toch los dus waarom niet voor de gein een testje proberen toch ?
    Ik zit nu op dag 4 van mn ongi nog een dagje of 1.5 en ben er vanaf
    Omdat ik toch niet veel bloed meer dacht ik even testen kijken wat of hoe dat zit met het lijntje
    Maaaar........

mn test is positief
    hij geeft 2 strepen aan, en het lijntje is bijna even donker als de vaste streepje
    hoe kan dat nou terwijl ik nog ongi ben
    HELPPPP !

2. susan99

susan99 Actief lid

Feb 1, 2008
    182
    0
    0
    hoi bij mij gaven de test altijd 2 streepjes, de lijn moet echt minimaal zo donker of zelfs donkerder als de testlijn zijn, zou dat het kunnen zijn?

3. susan99

susan99 Actief lid

Feb 1, 2008
    182
    0
    0
    maw je test was dus niet positief denk ik

4. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    ja ze zijn zo goed als bijna de zelfde kleur
    erg raar

5. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    welk merk tests heb je nu? ;)
    grtz

6. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    ik heb de sensitest ovulatie test
    ik krijg er geen foto van gemaakt helaas

7. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    ik ben bezig met foto komt eraan

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey :)

Als je nu al een positieve ovulatietest hebt kan t zijn dat je ei heeel vroeg komt.. Ik weet niet hoe lang je gemiddelde cyclus duurt?

9. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    mijn cyclus is 28 dagen
    al 4 maanden lang en voordat ik de pil slikte ook al
    dat is bij mij altijd zo geweest
    ik vind dit echt raar
    probeer een foto erop te krijgen maar weet niet hoe dat moet dus ben even aan het puzzelen
    t is wel een hele vage foto maar je kan er net iets uithalen

10. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    Foto staat in mn album, hij is wel erg vaag maar je kan er iets op zien
    de eerste streep is de streep ie aangeeft ovu ja of nee en de 2e is de vaste streep die altijd verschijnt
    sorry voor de rare uitleg maar weet even de woorden niet te vinden

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hmm, ik kan er wel iets uithalen, de teststreep is in ieder geval wel duidelijk, maar of de test nu echt positief is kan ik niet echt zeggen..
    maargoed, het kan echt zijn dat je eisprong eerder is.. Dat ie dus over een paar dagen komt.
    Er zijn vrouwen die een lange lutheale fase hebben he (periode na eisprong tot menstruatie). Dus zo kan je alsnog een cyclus van 28 dagen hebben en een vroege eisprong..

12. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    ik gooi er morgen nog wel een test tegenaan en dan kijken of er verkleuring in zit :D

13. susan99

susan99 Actief lid

Feb 1, 2008
    182
    0
    0
    hmm ja beetje vage foto...

heb nog even de gebruiksaanwijzing van jouw test gelezen en de test streep moet echt net zo donker of donkerder dan de controle streep zijn.Dus als jij zegt dat hij lichter is als de controle streep zou ik zeggen nog niet positief.

ik had ze altijd van clearblue ook lastig interpreteren. Als je je temp een beetje bij houdt kun je het ook nog controleren, elke ochtend tempen.Dus dan zou jouw temp een dezer dagen al omhoog moeten gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat dat zo is want stel dat je nu je ei hebt terwijl je cyclus 28 dagen is dan zou je luteale fase (fase na de eisprong) wel iets van 18 dagen zijn en bij de meeste is hij tussen de 11 en 14

snap je het nog een beetje?

wat ook kan is dat je zwanger bent maar dat zal ook welniet omdat je bloedt

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Lutheale fase ligt ongeveer tussen de 12 en 18 dagen, dus dat kan heel goed hoor dat ie 18 is :)

15. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    nee maar het is toch raar dat hij al kleurt terwijl ik nog ongi ben
    hij zou nu geen verkleuring mogen aangeven omdat mn ei pas over 11 dagen zou moeten zijn
    er staar ook dat je met een cyclus van 28 dagen op de 11e dag moet testen dat zou volgende week vrijdag zijn
    maar hij geeft nu al bijna de zelfde kleur aan....
    raar iets maargoed ik test morgen nog wel een keer kijken wat ie dan zegt

16. susan99

susan99 Actief lid

Feb 1, 2008
    182
    0
    0
    nou... bij de meeste is hij 14 dagen met een beetje naar boven en naar beneden, ik had het krap genomen, eisprong op dag 6 cyclus van 28 dagen dus luteale fase van 22 dagen lijkt mij dus niet aannemelijk. afijn wat een rekenwerk op de late avond haha!

17. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    hahaha ja en dan er nog niks van snappen ook
    ik ga eerst eens opzoeken wat de luteale fase is want daar snap ik niks van hihi

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    had ik al gezegd twigger ;)
    Dat is de periode ná eisprong tot aan de menstruatie..
    dus de fase dat het eitje gerijpt is, bevrucht kan worden, wat dus niet gebeurd waardoor ie afsterft en dan door het lichaam afgestoten wordt samen met t baarmoederslijmvlies>menstruatie..
    ff kort gezegd :)

19. susan99

susan99 Actief lid

Feb 1, 2008
    182
    0
    0
    kort gezegd, eerste periode is tot je eisprong, en luteale fase is na je eisprong, de eerste periode kan varieren maar de 2e periode blijft per persoon gelijk.en is dus bij de meeste mensen 14 dagen dus na je eisprong wordt je 14 dagen later ongi en dat zou dan dus helemaal niet kloppen bij jou. dus ik denk dat je nog geen pos.test had, ik vond die test maar verwarrend omdat ik bijna altijd wel 2 strepen zag. 1x had ik ook 2 vette strepen en toen was ik dus zwanger!

nou ik ga lekker slapen, ik hoor het wel hoe het je vergaat!

20. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    ja ik ga mn bed wel in hahahaha
    maar t was ook zo appart dat dus eerst de vaste streep opkwam maar bijna tergelijkertijd de 2e streep er ook bijkwam, in een paar seconde stond hij er, heel snel.
    maargoed ik doe morgenmiddag gewoon nog een test en als hij dan donkerder wordt dan haal ik wel een zwtest voor de zekerheid
    bij de zwangerschap van mn zoontje ben ik ook de eerste maand nog ongi geweest en daarna niet meer.

iig iedereen heel erg bedankt en jullie horen morgen meer hihi

Dikke knufff

Share This Page